תארים במחקר (MPhil/PhD) באנתרופולוגיה וסוציולוגיה
SOAS University of London
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 4,670 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* עמלות במשרה מלאה לשנה אקדמית: בריטניה/איחוד האירופי 4,670 פאונד; בחו"ל 20,800 פאונד. דמי משרה חלקית לשנה אקדמית: בריטניה/איחוד האירופי 2,335 פאונד; בחו"ל 10,400 פאונד
מבוא
אופן נוכחות: משרה מלאה או חלקית
רוב בוגרי הדוקטורט שלנו החלו בקריירה אקדמית, נטלו משרות הרצאות באוניברסיטאות בבריטניה וגם בחו"ל, או רודפים אחר תחומי העניין שלהם באמצעות מלגות פוסט-דוקטורט ומשרות אחרות מבוססות מחקר.
במקביל, SOAS באנתרופולוגיה המשיכו למגוון עיסוקים בתחומי מחקר חברתי ושוק, ארגוני פיתוח מבית ומחוץ לים, ממשל ומדיניות בינלאומיים ולאומיים, שירותי מורשת ומוזיאון, עיתונות וייעוץ שירותים מסוגים רבים.
אנתרופולוגיה חברתית נתפסת על ידי מעסיקים כהכשרה מצוינת, המציידת את בעלי התואר במגוון מיומנויות מבוקשות. ה- MPhil/PhD מציע לבוגרים את ההזדמנות לשפר את כישורי המחקר האיכותניים שלהם ולקדם את מומחיותם בתחום המחקר שבחרו. מצוידים כך, הם בעלי ערך לא רק להפקת הנתונים האמפיריים הנדרשים לקבלת החלטות מסוימות, אלא גם לאספקת הכלים הקריטיים הדרושים המאפשרים לארגונים לחדש ולטפל באתגרים של עולם משתנה במהירות.
SOAS באנתרופולוגיה חברתית מוכר על ידי ה-ESRC כקורס +3 ו-1+3 כאחד.
גלריה
קבלה
תכנית לימודים
מחקר Pathways
ישנם מספר מחקרים אפשריים Pathways הזמינים לתלמידי מחקר במחלקה. אלו הם:
- ה-+3 Pathway
- ה-1+3 Pathway
- ה-2+3 Pathway
- ה-+4 Pathway
ה- +3 Pathway הוא MPhil/PhD הסטנדרטי שלנו Pathway המתאים למועמדים עם תואר שני באנתרופולוגיה קיים. מועמדים רשומים בתחילה כתלמידי MPhil. עבור סטודנטים במשרה מלאה, השנה הראשונה לרישום כוללת הכשרה בשיטות מחקר ופיתוח פרויקטים, ששיאו בשדרוג לרישום לדוקטורט. בכפוף לשדרוג מוצלח, השנה השנייה מועברת בדרך כלל לביצוע עבודת שטח. השנה השלישית היא כתיבה.
ה -1+3 Pathway כולל שנה אחת בתוכנית MRes לאנתרופולוגיה חברתית המוכרת על ידי ESRC ואחריה שלוש שנים בתוכנית MPhil/PhD. Pathway זה מתאים למועמדים עם תואר ראשון באנתרופולוגיה אך ללא הכשרה ברמת תואר שני בדיסציפלינה. עבודת הגמר לאנתרופולוגיה חברתית של MRes מהווה את הבסיס לדוח המחקר ולהצעת עבודת השדה הנדרשת לשדרוג ממעמד MPhil לדוקטורט. כתוצאה מכך, תהליך השדרוג מתרחש בדרך כלל בתחילת השנה הראשונה של החלק +3 של Pathway והתלמיד עשוי לצפות לעזוב לעבודת שטח לאחר קדנציה אחת בערך.
ה -2+3 Pathway מיועד לבעלי תואר ראשון באנתרופולוגיה אך דורשים הכשרה אינטנסיבית נוספת בשפה אפריקאית או אסייתית ייעודית על מנת לבצע עבודת שטח. זה כולל את השנתיים של MRes אנתרופולוגיה חברתית ושפה אינטנסיבית, ואחריה שלוש שנים בתוכנית MPhil/PhD. בדומה ל-1+3 Pathway , מועמדים יכולים להשתדרג ולהתחיל בעבודת שטח מוקדם יותר בשנה הראשונה של רישום MPhil/PhD מאשר סטודנטים ב-+3 הסטנדרטי Pathway .
ה- +4 Pathway מיועד לסטודנטים בעלי תואר שני באנתרופולוגיה קיים, שדורשים הכשרה אינטנסיבית נוספת בשפה על מנת לבצע עבודת שטח. ה- Pathway כולל תקופת הכשרה של שנתיים בעבודת שטח, כולל הכשרה אינטנסיבית בשפה, והזדמנות, במידת הצורך, לביקורי היכרות קצרים לפני עבודת השטח באתרי עבודת שטח צפויים ו/או הכשרה בשפה במקום. המועמדים צפויים להשתדרג לסטטוס דוקטורט בתחילת שנת ההרשמה השנייה שלהם.
התיאורים לעיל מבוססים על רישום במשרה מלאה. כל אחד מה- Pathways זמין גם במשרה חלקית (לדוגמה, ניתן לקחת את +3 Pathway במשרה חלקית במשך שש שנים). סטודנטים בכל אחד מ- Pathways אלה עשויים להיות זכאים להגיש בקשה לשנת כתיבה נוספת ברמת עמלה מופחתת על סטטוס 'המשך'.
כפי שתואר לעיל, הצפי הוא שלמועמדים לתואר המחקר לעיל Pathways כבר תהיה הכשרה באנתרופולוגיה ברמת התואר הראשון או התואר השני (בהתאם ל- Pathway ). עם זאת, אנו מכירים בכך שחלק מהמועמדים עשויים לקבל הכשרה אנתרופולוגית ללא תואר רשמי באנתרופולוגיה. סטודנטים פוטנציאליים צריכים לפנות למנהל לימודי הדוקטורט כדי לדון בנסיבות המיוחדות שלהם. כאשר למועמדים אין בסיס אנתרופולוגי מספיק, ייתכן שימליץ להם תחילה לקחת את אחת מתכניות התואר השני שלנו (ולא לתואר שני בשיטות מחקר אנתרופולוגיות) כדי להעפיל ל-+3 או +4 MPhil/PhD Pathways .
מִבְנֶה
בשנה הראשונה, כל סטודנט ל-MPhil מתמנה לוועדת מחקר בת שלושה אנשים הכוללת מנחה ראשי, מנחה שני ומנחה המחקר. תלמידי MPhil משתתפים בסמינר השבועי להכשרת מחקר ובקורס שיטות מחקר, והם עוברים הכשרה רלוונטית בשפה. ייתכן שתלמידי MPhil יידרשו גם לקחת קורסים אזוריים, נושאיים או תיאורטיים נוספים הקשורים להתמחות שבחרו. לאחר סיום מוצלח של דוח מחקר בן 20,000 מילים והצעת עבודת שטח, סטודנטים ב-MPhil משודרגים למעמד של דוקטורט ומתחילים בעבודת שטח. חווית עבודת השדה מהווה בסיס לעבודה בת 100,000 מילים אשר אמורה להפגין חשיבה מקורית ולתרום תרומה משמעותית לדיסציפלינה. במהלך התקופה שלאחר עבודת השדה, סטודנטים לדוקטורט משתתפים בסמינר השבועי שלאחר עבודת השדה ויש להם הזדמנות להציג את עבודתם בתהליך. תלמידי MPhil ודוקטורט מוזמנים להשתתף במגוון הסמינרים והסדנאות המתקיימים ברחבי בית הספר.
קורסי חובה
לסטודנטים העושים דוקטורט יש כמה דרישות בשנה הראשונה שלהם. הם נדרשים לקחת את הקורס שיטות מחקר באנתרופולוגיה (15Cr) 15PANH091 ולהשתתף בסמינר הכשרת מחקר מדי שבוע. הם צפויים להשתתף באירועי סדרת הסמינרים המחלקים (המפרסמים מדי שבוע). הם נדרשים לכתוב דוח מחקר והצעת עבודת שטח. הם נדרשים להגיש טופס אתיקה. הם יפגשו את המפקחים שלהם במרווחי זמן קבועים. בדרך כלל, זה יהיה מדי שבועיים עבור סטודנטים במשרה מלאה, עם זאת, ייתכן שיהיה מתאים להיפגש בתדירות גבוהה יותר או פחות בשלבים שונים. חלק מהמנחים עשויים לבקש מדוקטורנטים לקחת מודולים נוספים בשנה הראשונה לדוקטורט שלהם.
- שיטות מחקר באנתרופולוגיה (15 נ"ז)
כל הסטודנטים הנרשמים בשנתם הראשונה לתואר MPhil/PhD נדרשים לעבור ולעבור את הקורס, כלומר לעבור את הערכת הקורס לקורס זה ואת הקורס הנלווה לשיטות כמותיות.
שיטות סטטיסטיות למחקר – מדעי החברה
מומלץ מאוד לתלמידי MPhil להשלים מודול מקוון ללא קרדיט, שיטות סטטיסטיות למחקר - מדעי החברה המנוהל על ידי Epigeum.
סמינר הכשרת מחקר
מטרת סמינר זה היא לעזור לסטודנטים להתכונן לשדרוג שלהם על ידי חשיבה על מה צריך להיות פרויקט מחקר אנתרופולוגי. לסמינר יש גם מטרת-על לתמוך בסטודנטים בהכנת מסמכי השדרוג, תוכנית עבודת השטח וסקירת האתיקה שלהם. הוא מורכב ממצגות של סטודנטים, תרגילים בסגנון סדנא והרצאות מוזמנות של חברי צוות וכן סטודנטים חוזרים לדוקטורט. בקדנציה א', התלמידים יציגו את נושא המחקר שלהם ויתוו את המטרות של מחקר הדוקטורט שלהם באמצעות עבודה משותפת עם עמיתיהם. במצגות אלו, התלמידים צפויים לעסוק בחומרים שהם קוראים או צופים במטרה לדון בטכניקות הכתיבה וההצגה הכרוכות בכך. השאלות שיש לשקול כוללות: מה עושה אתנוגרפיה טובה? מהי דרך יעילה לארגון והעברת טיעון? מהם גבולות האתנוגרפיה, וכיצד הם השתנו וממשיכים להשתנות? מצגות תלמידים בקדנציה ב' מתמקדות בשאלות של אתיקה והפרקטיות של עבודת השטח והבחירות הכרוכות בהן.
בנוסף לתמיכה בעבודה הכתובה שהסטודנטים עושים וברעיונות שהם חוקרים במפגשים האישיים שלהם עם המנחים, סמינרים להכשרת מחקר שואפים גם להציג ולחדד מיומנויות הניתנות להעברה. אלה כוללים את היכולת להלחין ולתקשר מצגות סמינריוניות קצרות וממושכות יותר, מיומנות להעריך כתיבה אתנוגרפית ועבודות זה של זה בצורה פרודוקטיבית; ויכולת לתרום לדיונים וליצירת ידע כחבר בקבוצה. הסמינר מהווה פורום חיוני לסטודנטים לזהות, לדון ולהעריך עמדות וגישות תיאורטיות מתחרות ולשקול צורות, טכניקות וסגנונות שונים של הצגה (מחדש) אתנוגרפית ותקשורת. כל ההיבטים הללו מכוונים לתרום לפיתוח האינטלקטואלי והארגוני של דוח השדרוג.
קורסי חובה נוספים
חלק מתלמידי מחקר בשנה א' עשויים להידרש להירשם לקורסים ספציפיים והם חייבים להשלים את הקורסים שנקבעו על ידי המורה. זה יצוין במכתב הקבלה שלהם לתוכנית המחקר. אם אתה נכנס לקטגוריה זו, המנחה שלך יזכיר לך את מחויבותך ויעקוב אחר התקדמותך בקורס, וכך גם מנהל לימודי הדוקטורט וראש בית הספר לדוקטורט.
ניתוח צורכי הדרכה
כל הסטודנטים מסיימים ניתוח צורכי הכשרה שנתי עד סוף אוקטובר, באמצעות מנהל הדוקטורט. ה-TNA הוא שיחה בין חוקר דוקטור למנחה הראשי שלהם בתחילת כל שנה אקדמית, לפיה שני הצדדים מזהים תחומי מיומנות הזקוקים להמשך פיתוח ועורכים תוכניות פעולה מועדפות מאותה שנה.
מנהל דוקטורט
דוקטורנטים משתמשים במנהל הדוקטורט כדי להקליט ולבקש מגוון רחב של דברים, המנחים צריכים להיות מסוגלים לספק תמיכה אם יש לך בעיות כלשהן; אולם אם הם אינם מסוגלים לסייע, אז בית הספר לדוקטורט אמור להיות מסוגל לעזור.
דוח מחקר והצעת עבודת שטח
בשנה הראשונה שלך, כחלק מהתואר שלך, תכתוב דוח מחקר והצעת עבודת שטח של 20,000 מילים על נושא שבחרת וסיכמת עם המנחה שלך. זה אמור להופיע בתחילת קדנציה 3 של השנה הראשונה שלך וכל הגשות מאוחרות חייבות להיות נתמכות על ידי המנחה שלך ומאושרות על ידי מורה המחקר. כל הסטודנטים צפויים להגיש דו"ח זה ולהיבחן ב-viva voc עד סוף מחזור 3. הגשות מאוחרות עשויות לדרוש עיכובים בבחינות ועיכוב בשדרוג מסטטוס MPhil לדוקטורט. לא ניתנת רשות לסטודנט לצאת לעבודת שטח עד שנבדקו והתקבלה החלטה על שדרוג.
מַסָה
בשנה השנייה שלך, בדרך כלל מצופה ממך לעשות שנים עשר חודשי עבודת שטח בהתבסס על הצעת עבודת השטח שלך. בקשות לתקופות ארוכות יותר של עבודת שטח חייבות להיות מאושרות על ידי ראש בית הספר לדוקטורט ובתמיכת המנחה שלך. עם החזרה מהתחום, אתה צפוי להתחיל לעבוד על עבודת הדוקטורט שלך של 100,000 מילים. עבודת גמר זו חייבת לעמוד בתקנות אוניברסיטת לונדון לתארים באנתרופולוגיה.
סטודנטים במשרה חלקית
אם אתה במשרה חלקית, אז, כמו כל תלמידי המחקר בשנה הראשונה, עליך לפגוש את המנחה שלך בתחילת שנת הלימודים האקדמית כדי להסכים על צרכי ההכשרה שלך ולהגדיר את האופן המתאים ליצירת קשר עם הפיקוח. בדרך כלל מומלץ לקחת את הקורס שיטות מחקר אתנוגרפיות בשנה הראשונה שלך, ואתה צפוי להשתתף בסמינרים להכשרת מחקר בשנה השנייה שלך. במהלך הקדנציה, הפיקוח יתבצע בצורה של שילוב של פגישות פנים אל פנים ויצירת קשר במייל; פיקוח פנים אל פנים נוטה להתרחש במהלך חג המולד, חג הפסחא או חופשת הקיץ.
רוב הסמינרים המחלקתיים, וסמינרים רבים בנושאי מקצוע, מתקיימים במהלך השבוע ובשעות הערב. גישה לספרייה ולמתקני המחשוב אפשרית בשעות הפתיחה הרגילות. הוראה פורמלית וכמות הולכת וגדלה של חומרי מחקר מבוססי נושא זמינים באמצעות משאבים אלקטרוניים הזמינים דרך חיבור האינטרנט של הספרייה (כולל מספר הולך וגדל של מנועי חיפוש מומחים לפי נושא/אזור).
סמינרים
מגוון הסמינרים שאולי תרצה להשתתף בו ב- SOAS וברחבי לונדון הוא עצום, ותצטרך להיות סלקטיבי. הסמינר המחלקה לאנתרופולוגיה נפגש ביום רביעי אחר הצהריים ומהווה מרכיב מכריע בחיים האינטלקטואליים המשותפים של צוות וסטודנטים לתארים מתקדמים. כל תלמידי שנה א' צפויים להשתתף. דוברים מוזמנים יציגו עבודות בתהליך, שרבות מהן אמורות להיות בחזית המחקר האנתרופולוגי. יש גם סמינר דוקטורט רגיל לאחר עבודת שטח הניתן על ידי סטודנטים שחוזרים מעבודת שטח. בעוד סמינר זה מיועד בעיקר לסטודנטים לאחר עבודת השדה (וכל הסטודנטים לאחר עבודת השדה במעון צפויים להשתתף באופן קבוע), תלמידי MPhil מוזמנים מאוד להשתתף בדיון ולהשתתף בדיון.
SOAS מארח מגוון הרצאות ציבוריות, כנסים וסמינרים המפורסמים באופן בולט בדף האירועים SOAS . צוות SOAS שייך בדרך כלל למחלקה אקדמית ולמרכז אזורי (חלקם שייכים גם למרכזים למטרות מיוחדות). אם יש לך עניין אזורי, הקפד בתחילת השנה לאתר את המרכז האזורי הרלוונטי בו תמצא לוח מידע המציג את הפגישות הקרובות. חלק מהמרכזים האזוריים מפרסמים גם ניוזלטר.
מחוץ ל- SOAS אולי תרצה לחקור את המתקנים של אוניברסיטת לונדון. ל-LSE, University College ו-Goldsmiths College יש מחלקות משמעותיות לאנתרופולוגיה וגם מפעילים סמינרים שבועיים. לחלק מכם עשויים להיות תחומי עניין מיוחדים שגורמים לכך שכדאי לחפש מכללות באוניברסיטת לונדון העוסקות בלימודים גבוהים ברפואה, משפטים, חינוך וכו'. האפשרויות נרחבות ומגוונות מכדי לפרט כאן; אם יש לך תחומי עניין מיוחדים, שאל חבר צוות שחולק את ההתלהבות שלך.
אתה יכול גם לשקול לקחת מלגה זוטר של המכון האנתרופולוגי המלכותי (RAI) שתכלול מנוי לכתב עת ל-Journal of the Royal Anthropological Institute ו-Anthropology Today. החברות כוללת גם גישה לספריית RAI הממוקמת במוזיאון הבריטי, המארחת גם סמינרים והקרנות סרטים.
שנה שנייה ושלישית (ומעבר לכך)
השנה השנייה של הדוקטורט כוללת עבודת שטח, והשנה השלישית כוללת כתיבה (100,000 מילים). בשנה השלישית, צפוי להיפגש עם המנחה שלך בערך פעם בחודש. כסטודנט לאחר עבודת שטח, צפויים ממך גם לתת שתי מצגות סמינריוניות בסמינר שלאחר עבודת השדה בשנה השלישית לקורס לימודיך. זוהי הזדמנות לקבל משוב על עבודתך מחברים אחרים במחלקה וכן מחברי הדוקטורנטים שלך. המטרה של השנה השלישית היא לעזור לך להשלים את העבודה או להפיק חלק גדול מטיוטה ראשונה של עבודת הדוקטורט. סטודנטים רבים מחפשים אז את שנת הלימודים הרביעית או המשך. כל השינויים בסטטוס חייבים להיות נתמכים על ידי המנחה שלך ומאושרים על ידי מנהל לימודי הדוקטורט ובית הספר לדוקטורט. במהלך תקופת הכתיבה, המנחה שלך עשוי לעודד אותך להשתתף בכנסים ולהציג מאמרים מחוץ ל- SOAS . בשנה האחרונה לכתיבת עבודת הדוקטורט כדאי להתחיל לשקול גם פוסט דוקטורט ולהגיש מועמדות למלגות ופרסומות דרושים. בדרך כלל, הממונה שלך ידריך אותך בהכנת הבקשות שלך, אך באחריותך לזהות הזדמנויות ולעמוד בזמנים של הגשת בקשה.
הודעה חשובה
המידע בדף התכנית משקף את מבנה התכנית המיועד מול המפגש האקדמי הנתון.
אפשרויות קריירה
Pathways מחקר
יש כמה Pathways מחקר אפשריים העומדים לרשות תלמידי המחקר במחלקה. אלו הם:
- Pathway 3
- Pathway 1 3
- Pathway 2 3
- Pathway 4
3 Pathway הוא MPhil / PhD הרגילה שלנו Pathway מתאים מועמדים עם תואר קיים מאסטרס ברמה באנתרופולוגיה. מועמדים רשומים בתחילה כתלמידי MPhil. לסטודנטים במשרה מלאה, השנה הראשונה לרישום כוללת הכשרה בשיטות מחקר ופיתוח פרויקטים, ששיאו בשדרוג לרישום לדוקטורט. בכפוף לשדרוג מוצלח, השנה השנייה מועברת בדרך כלל לביצוע עבודת שטח. השנה השלישית היא כתיבה.
1 + 3 Pathway כרוך שנה אחת על ESRC-המוכרת שלנו MA האנתרופולוגי שיטות מחקר התכנית ואחריה שלוש שנים בתכנית MPhil / PhD. Pathway זה מתאים למועמדים עם תואר ראשון באנתרופולוגיה אך ללא הכשרה ברמת תואר שני בדיסציפלינה. עבודת הגמר לתואר שני בשיטות מחקר אנתרופולוגיות מהווה את הבסיס לדוח המחקר ולהצעת עבודת השדה הנדרשת לשדרוג ממעמד MPhil לדוקטורט. כתוצאה מכך, תהליך השדרוג מתרחש בדרך כלל בתחילת השנה הראשונה של החלק +3 של Pathway והתלמיד עשוי לצפות לעזוב לעבודת שטח לאחר קדנציה אחת בערך.
2 + 3 Pathway מיועד לבעלי תואר ראשון באנתרופולוגיה אבל זקוקים להכשרה אינטנסיבית נוספת בתוך אפריקאי המיועד או בשפת אסיה כדי לבצע עבודת שטח. זה כולל את השנתיים של MA שיטות מחקר אנתרופולוגיות ושפה אינטנסיבית, ואחריה שלוש שנים בתוכנית MPhil/PhD. כמו במקרה של 1 + 3 Pathway , מועמדים יכולים לשדרג ולצאת עבודת שטח מוקדם יותר השנה הראשונה של רישום MPhil / PhD מאשר תלמידים על 3 תקן Pathway .
Pathway +4 מיועד לסטודנטים בעלי תואר שני באנתרופולוגיה קיים, אשר דורשים הכשרה אינטנסיבית נוספת בשפה על מנת לבצע עבודת שטח. Pathway כולל תקוף הכשרת עבודת שטח של שנים, כולל הדרכה בשפה אינטנסיבית, ואת ההזדמנות, ובמיידה צורך, לביקורי היכרות טרום עבודת שטח קצרה לאתרי עבודת שטח צפוי ו / או הכשרה בשפה באתרו. המועמדים צפויים להשתדרג לסטטוס דוקטורט בתחילת שנת ההרשמה השנייה שלהם.
התיאורים לעיל מבוססים על רישום במשרה מלאה. כל אחד Pathways הללו זמין גם במשרה חלקית (למשל Pathway +3 במשרה חלקית במשך שש שנים). סטודנטים בכל אחד Pathways הללו עשויים גם להיות זכאים להגיש בקשה לשנת כתיבה נוספת ברמת שכר מופחתת על סטטוס 'המשך'.
כמתואר לעיל, הציפייה היא שהמועמדים לתואר המחקר שלמעלה Pathways כבר יתאימו באנתרופולוגיה ברמה הראשונה או בתואר הראשון (תלוי Pathway ). עם זאת אנו מכירים בכך שחלק מהמועמדים עשויים לקבל הכשרה אנתרופולוגית ללא תואר רשמי באנתרופולוגיה. סטודנטים פוטנציאליים צריכים ליצור קשר עם מורה המחקר כדי לדון בנסיבותיהם הספציפיות. איפה מועמדים אין יסוד אנתרופולוגיים מספיק, הם עשויים להיות מומלצים תחילה לקחת אחת מתוכניות MA למדו שלנו (ולא התואר שני שיטות האנתרופולוגי מחקר) כדי להעפיל 3 או 4 MPhil / PhD Pathways .
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.