דוקטורט. בהנדסת מיקרו מערכות
Rochester Institute of Technology (RIT)
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Rochester, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
USD 41,424 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Aug 2024
* $41,424 - $54,974 | מבוסס על זיכויים שנלקחו
מבוא
חקור את עתיד הננוטכנולוגיה בזמן שאתה פועל להתמודדות עם האתגרים הטכניים של מיקרו-ננו-מערכות באמצעות ניתוח, מחקר ואינטגרציה.
תואר הדוקטור הרב-תחומי בהנדסת מיקרו-מערכות מתבסס על יסודות ההנדסה והמדע המסורתיים בשילוב עם תוכניות לימודים ופעילויות מחקר העוסקות באתגרים הטכניים הרבים של מיקרו-ננו-מערכות. אלה כוללים את המניפולציה של פונקציונליות חשמלית, פוטונית, אופטית, מכנית, כימית וביולוגית כדי לעבד, לחוש ולהתממשק עם העולם בקנה מידה ננומטרי. Ph.D זה בננוטכנולוגיה. התוכנית מספקת בסיס לחקור טכנולוגיה עתידית באמצעות מחקר בננו-הנדסה, שיטות עיצוב וטכנולוגיות ושילובן במערכות בקנה מידה מיקרו וננו.
הדוקטורט להנדסת מיקרו-מערכות כולל את תחומי החקר הבאים:
- הננו-אלקטרוניקה מהדור הבא כולל:
- פיתוח טכניקות, תהליכים וארכיטקטורות חדשות עבור מכשירים ננו-אלקטרוניים וננו-אופטו-אלקטרוניים
- חקר מחקר חומרים חדשים כולל גרמניום, חומרים III-V, ננו-צינורות פחמן וספינטרוניקה
- מחקר פוטו-וולטאי בסיליקון, מוליכים למחצה מורכבים ותאים סולאריים אורגניים
- מחקר פוטוניקה וננו-פוטוניקה, תקשורת וחישה, כולל מצמדים, מיקרו-לייזרים, מיקרו-גלאים, מובילי גל משולבים של סיליקון, ספקטרומטרים של סיליקון וביו-חיישנים
- MEMS (מערכות מיקרו-אלקטרו-מכניות), MEOMS (מערכות מיקרו-אלקטרו-אופטיות-מכניות) ו-NEMS (מערכות ננו-אלקטרו-מכניות) התקנים, עיבוד ומחקר חומרים עבור חיישנים חכמים, מפעילים, ביו-שבבים ומיקרו- מכשירי השתלה
- מיקרו-ננו-אלקטרוניקה מותאמים לשילוב במערכות ביו-רפואיות
- טכנולוגיות חדשות ומשופרות ברכיבים והתקנים אלקטרוניים אורגניים
- מחקר ננו-חומרים כולל ננו-צינורות פחמן, ננו-חלקיקים, נקודות קוונטיות, חומרים להרכבה עצמית, ויישומיהם באלקטרוניקה, אופטיקה ומדעי החומרים
- מחקר מיקרופלואידיקה על התנהגות, שליטה ומניפולציה של נוזלים בקנה מידה מיקרו
משימה
התוכנית מספקת צורך קריטי בבסיס ידע מורחב ומומחיות בחדשנות, עיצוב, ייצור ויישום של חומרים, תהליכים, מכשירים, רכיבים ומערכות בקנה מידה מיקרו וננו. RIT הינה מובילה בינלאומית מוכרת בחינוך ומחקר בתחומי מיקרו-מערכות והנדסה בקנה מידה ננו.
תוכנית הלימודים בנויה לספק רקע מוצק ובסיס יסודי בהנדסה ומדעים באמצעות חינוך ברמה עולמית ביישום חדשני של טכנולוגיות חינוכיות וחוויות מחקר.
דגשים בתוכנית
התכנית מיועדת לסטודנטים בעלי רקע חזק בהנדסה ובמדעי הפיזיקה, ובעלי עניין בחקירה מעשית לתחומים חדשים של מיקרו-ננו-מערכות.
- לתכנית יש סגל רב תחומי בעל שם, החולק משאבים ומומחיות במגוון רחב של טכנולוגיות בקנה מידה מיקרו וננו. התוכנית מנוהלת על ידי סגל הליבה מהמכללות להנדסה ומדעים של RIT.
- מעבדות מחקר חדישות ויחודיות פותחו כדי לספק מוקד למחקר הנדסי בקנה מידה של מיקרו-מערכות וקנה מידה ננודי על פני גבולות דיסציפלינריים מסורתיים. חדר נקי לייצור מוליכים למחצה ומיקרו-מערכות מהווים חלק ממתקני המחקר, ומספקים לסטודנטים גישה ליכולות העיבוד המיקרו-ננו-אלקטרוניות המתקדמות ביותר.
- התלמידים חוקרים יישומים של מיקרו-מערכות וננוטכנולוגיה באמצעות שיתוף פעולה הדוק עם התעשייה והמעבדות הממשלתיות.
- בוגרים גילו הזדמנויות מרגשות בגבולות טכנולוגיים חדשים.
גלריה
קבלה
מלגות ומימון
RIT מעניקה יותר מ-37 מיליון דולר במלגות הצטיינות וסיוע לסטודנטים לתארים מתקדמים מדי שנה. פרסי המלגות נעים בין 5% משכר הלימוד עד שכר הלימוד המלא. פרסים מבוססים על הצטיינות אקדמית של המועמד. דברים רבים נלקחים בחשבון בעת הענקת מלגות - ציונים לתואר ראשון, ציוני מבחני מיקום לתואר שני, וניסיון המחקר והעבודה שלך כל אלה משפיעים.
אסיסטנטים לתארים מתקדמים מוצעים לסטודנטים בוגרים במשרה מלאה כדי לשמש עוזרי הוראה, מחקר או מנהלה. עוזרים בוגרים מקבלים שכר (שנקבע על ידי המחלקה הקובעת) בתמורה לעבודה שבוצעה. סייעות בוגרות רבות זוכות גם להפחתת שכר לימוד (כלומר, תמיכה בשכר לימוד) בנוסף לקבלת שכר עבור חובות סייעות.
לסטודנטים לתארים מתקדמים ניתן להעניק גם מלגות וגם מלגות. הזדמנויות מימון אלה זהות הן עבור מועמדים בארה"ב והן עבור מועמדים בינלאומיים.
RIT מעניקה יותר מ-30 מיליון דולר במלגות הצטיינות וסיוע לסטודנטים לתארים מתקדמים מדי שנה. פרסי המלגות נעים בין 10% - 40% משכר הלימוד. סכום המלגה החציוני שלנו הוא בסביבות 30% משכר הלימוד או $13,000. פרסים מבוססים על הצטיינות אקדמית של המועמד. דברים רבים נלקחים בחשבון בעת הענקת מלגות - ציונים לתואר ראשון, ציוני מבחני מיקום לתואר שני, וניסיון המחקר והעבודה שלך כל אלה משפיעים.
אסיסטנטים לתארים מתקדמים מוצעים לסטודנטים בוגרים במשרה מלאה כדי לשמש עוזרי הוראה, מחקר או מנהלה. עוזרי בוגר מקבלים שכר (שנקבע על ידי המחלקה הקובעת) בתמורה לעבודה שבוצעה. סייעות בוגרות רבות זוכות גם להפחתת שכר הלימוד (כלומר, תמיכה בשכר הלימוד) בנוסף לקבלת שכר עבור חובות סייעות.
לסטודנטים לתארים מתקדמים ניתן להעניק גם מלגות וגם מלגות. הזדמנויות מימון אלו זהות הן עבור מועמדים בארה"ב והן עבור מועמדים בינלאומיים.
שיתוף פעולה אופציונלי : חינוך שיתופי הוא משימות עבודה בתשלום עם תאגידים וארגונים ברחבי ארה"ב ומחוצה לה. Co-op מאפשר לסטודנטים לבלות סמסטר אחד או יותר בעבודה במשרה מלאה בתשלום הקשור לתוכנית האקדמית שלהם לפני שהם מסיימים את הלימודים. תלמידים רבים משתמשים ברווחי שיתופיות כדי לסייע במימון השכלתם.
עבודה-לימוד : סטודנטים לתארים מתקדמים הלומדים במשרה מלאה עשויים להגיש בקשה לעבוד במשרה חלקית בקמפוס. ל- RIT יש יותר מ-9,000 משרות זמינות מדי שנה, וסטודנטים עובדים בדרך כלל 10 - 20 שעות בשבוע. סטודנטים בינלאומיים הלומדים עם אשרת F-1 או J-1 יכולים לעבוד עד 20 שעות שבועיות בקמפוס ו-40 שעות בתקופות הפסקות.
תכנית לימודים
סה"כ נדרשות 66 שעות קרדיט של עבודה ומחקר משולבים בקורס לתארים מתקדמים לצורך השלמת התוכנית. הקורסים דורשים שילוב של קורסי יסוד, קורסים טכניים ראשיים ומינוריים וקורסי בחירה. על הסטודנט לעמוד בבחינת המיון, בבחינת המועמדות ובבחינת ההגנה על עבודת הדוקטורט כדי להשלים את דרישות התואר.
שלב 1: השלב הראשון מכשיר את הסטודנטים עם הבסיס במדעים והנדסה הנדרשים לתכנית וכן קובע את יכולתו של הסטודנט לבצע מחקר עצמאי. זה כולל את קורסי היסוד וההתמחות שנלמדו במהלך השנה הראשונה יחד עם סיום מוצלח של הבחינה המזכה. בחינת ההסמכה בוחנת את יכולתו של התלמיד לחשוב וללמוד באופן עצמאי, להעריך באופן ביקורתי את עבודת המחקר הנוכחית בהנדסת מיקרו-מערכות, ולהשתמש בשיקול דעת ויצירתיות כדי לקבוע כיוונים מתאימים לעבודת מחקר עתידית.
שלב 2: השלב השני ממשיך את עבודת הקורס של הסטודנטים וחקר עבודת הגמר המקדימה. חלק גדול מעבודת הקורס הזו תומכת במחקר עבודת הגמר שייערך בשלב השלישי. שלב זה מסתיים כאשר הסטודנט סיים את רוב עבודת הקורס הפורמלית כפי שנקבעה בתכנית הלימודים, הכין את הצעת עבודת הגמר ועבר את בחינת המועמדות.
שלב 3: השלב השלישי כולל את השלמת העבודה הניסיונית ו/או התיאורטית הדרושה להשלמת עבודת הגמר של הסטודנט יחד עם פרסום התוצאות הנדרש. אבן הדרך של סקירת המחקר מתקיימת כמפגש בשלב זה, וכך גם ההגנה על עבודת הגמר, המורכבת מהצגה פומבית ובחינה בעל פה.
דרישות הקורסים מחולקות לארבעה חלקים כדי להבטיח שהסטודנטים ישלימו תוכנית לימודים מעוגלת היטב עם הריכוז הדרוש בתחום המתמחה שלהם.
קורסי יסוד
הסטודנטים משלימים את קורסי היסוד הבאים: מיקרו-אלקטרוניקה I (MCEE-601), מבוא לננוטכנולוגיה ומיקרו-מערכות (MCSE-702), מדעי החומר להנדסת מיקרו-מערכות (MCSE-703), ושיטות תיאורטיות במדע והנדסת חומרים (MTSE-704) .
תחום עניין טכני מרכזי
הסטודנטים מסיימים רצף של שלושה קורסים בתחום המחקר הטכני העיקרי ורצף של שני קורסים באזור תמיכה.
תחומי עניין טכניים קלים
סטודנטים משלימים רצף של שני קורסים בתחום טכני מינורי שאמור להיות מחוץ למגמה לתואר ראשון של הסטודנט.
קורסי בחירה
התלמידים משלימים לפחות שני קורסי בחירה, בנוסף לקורסי היסוד והעניין הטכני.
דרישות קורס כללי
המספר הכולל של שעות האשראי הנדרש לתואר תלוי ברמת התואר הגבוהה ביותר שסיים הסטודנט לפני הכניסה לתכנית. סטודנטים הנכנסים ללא עבודה מוקדמת לתארים מתקדמים חייבים להשלים מינימום של 39 שעות אשראי של עבודת קורס כמפורט לעיל. נדרשות מינימום של 18 נקודות מחקר ובסך הכל 66 נקודות זכות. ניתן לקחת נקודות זכות מעבר למינימום של 39 קורסים ו-18 דרישות מחקר מכל אחת מהקטגוריות כדי להגיע לסך של 66 נקודות זכות.
סטודנטים הנכנסים לתכנית עם תואר שני רשאים להתיר עד 24 שעות קרדיט בקורס על בסיס הנדרש לתואר, על בסיס אישור מנהל התכנית.
כל התלמידים נדרשים לשמור על ממוצע ציונים מצטבר של 3.0 (בסולם 4.0) כדי להישאר במצב טוב בתכנית.
הכנת תכנית לימודים
על הסטודנטים להתכונן לתכנית לימודים לאחר שעברו את הבחינה המזכה ולא יאוחר מסמסטר האביב של שנה ב'. יש לבחון את תכנית הלימודים מעת לעת על ידי הסטודנט והיועץ, ולבצע שינויים לפי הצורך. לקראת או לאחר השלמת בחינת המועמדות, יועץ הסטודנט והוועדה המייעצת עשויים להוסיף דרישות קורסים נוספות כדי להבטיח שהסטודנט מוכן מספיק לבצע ולהשלים את מחקר עבודת הגמר שלו.
בחינת מיון
על כל סטודנט לגשת לבחינת ההסמכה, הבוחנת את יכולת החשיבה והלמידה העצמאית של הסטודנט, להעריך באופן ביקורתי את עבודת המחקר הנוכחית בתחום הנדסת המיקרו-מערכות, ולהשתמש בשיקול דעת וביצירתיות כדי לקבוע כיוונים מתאימים לעבודת מחקר עתידית. יש לסיים את הבחינה בהצלחה לפני שסטודנט יוכל להגיש הצעת תזה ולנסות את בחינת המועמדות.
הצעת מחקר
נושא מחקר, שנבחר על ידי הסטודנט ויועץ המחקר שלו, הופך לבסיס לעבודה. הצעת המחקר מציגה הן את אופיו המדויק של הנושא שיש לחקור והן תיאור מפורט של השיטות שיש להשתמש בהן. בנוסף, ההצעה מכילה בדרך כלל חומר התומך בחשיבות הנושא הנבחר ובהתאמה של שיטות המחקר שיש לנקוט בהן.
בחינת מועמדות
בחינת המועמדות היא בחינה בעל פה המבוססת על הצעת מחקר עבודת הגמר ומאפשרת לוועדה המייעצת לשפוט את יכולתו של הסטודנט לבצע משימת מחקר ולהעביר את התוצאות. הבחינה משמשת גם להערכת הנושא המוצע כדי לוודא שאם הושלם כפי שהוא מהווה תרומה מקורית לידע.
אבן דרך סקירת מחקר
אבן הדרך של סקירת המחקר מנוהלת על ידי יועץ הסטודנט והוועדה המייעצת בין המועד שבו הסטודנט עובר את בחינת המועמדות והירשם להגנת העבודה. זה מתרחש בדרך כלל כשישה חודשים לפני ההגנה על עבודת הדוקטורט.
הגנה ובחינה על עבודת הדוקטורט
שיאה של עבודתו של סטודנט לקראת תואר הדוקטור הוא פרסום מחקריו. בנוסף לפיתוח מיומנויות ניסיוניות וטכניות במהלך יצירת המחקר, תלמיד צריך לרכוש את המיומנויות הספרותיות הנחוצות כדי לתקשר תוצאות לאחרים. הכנת ההצעה וכתבי היד של עבודת הדוקטורט ידגימו כישורים אלו. כמו כן, צפוי כי מיומנויות אלו יתפתחו באמצעות פרסום מאמרים טכניים ותקשורת. ההגנה והבחינה על עבודת הגמר נקבעים לאחר שהושלמו בהצלחה כל דרישות הקורס לתואר.
אפשרויות קריירה
כותרות עבודה אופייניות
מהנדס תהליך | מהנדס מכשירים |
מהנדס פיתוח | מהנדס מחקר |
מהנדס ציוד | מהנדס עקרוני |
מהנדס שילוב תהליכים | מהנדס תשואות ייצור |
מהנדס פוטוליתוגרפיה | מהנדס יישומי שטח |
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.