דוקטורט בלימודי תרבות: זיכרון, זהות, טריטוריה ושפה
Universidade Santiago de Compostela
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Lugo, ספרד
שפות
ספרדית, גליציאנית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 200 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
מטרתה של תכנית זו היא להתייחס באופן בינתחומי, מחד מחקר בסיסי בתורת התרבות, ומצד שני, מחקר סוציו-תרבותי המיושם על הגלובליות העכשווית, ביניהם היחסים בין זיכרונות, נופים, נדידות, זהויות, זכויות עומדים. יצירות ותנועות אנושיות, תרבותיות, נושאים אלה ניגשים מנקודות מבט בינתחומיות המפגישות חוקרים מהתחומים: אנתרופולוגיה חברתית ותרבותית, מדע המדינה, לימודי ספרות, פילוסופיה, גאוגרפיה אנושית, היסטוריה, היסטוריה של האמנויות, בלשנות וסוציולוגיה. .
מצגת
התוכנית נתפסת גם כתכנית שתתרום להתפתחות מדעית של המרקם העסקי של גליציה ובריטני בתחום העיצוב התרבותי המיושמת על ארגון חברות ומוסדות תרבות, שם עשויה להיות ביקוש נרחב. התוכנית תאפשר להכשיר רופאים בעלי ידע בסיסי ויישומי בתחומי ידע שונים, אשר בו זמנית מסוגלים לשלב ידע ושיטות של תחומים משלימים, על מנת לאפשר את ההתמחות המתאימה, המכוונת היטב, והתקדמות בידע. , הדורש הכשרה בינתחומית במדעי הרוח והחברה. מטרת התוכנית היא להציע לסטודנטים אפשרות לקבל את תואר הדוקטורט המשותף משתי האוניברסיטאות, על ידי הגשת עבודת הגמר שלהם באחת מהן.
דרישות
1) באופן כללי, לצורך גישה לתוכנית דוקטורט רשמית, יהיה צורך להיות ברשות תואר ראשון רשמי בספרדית ספרדית, או שווה ערך, ותואר שני באוניברסיטה, או שווה ערך, ובלבד שעברו לפחות 300 נקודות זכות ECTS ב סט של שתי תורות אלה.
2) כמו כן, מי שנמצא באחד מהמקרים הבאים רשאי לגשת:
- להיות בבעלות תואר רשמי באוניברסיטה ספרדית או ממדינה אחרת שהיא חברה באזור ההשכלה הגבוהה באירופה, המאפשרת גישה לתואר שני בהתאם להוראות סעיף 16 ל- RD 1393/2007, ולעבור מינימום של 300 נקודות זכות ECTS בכל לימודי האוניברסיטה הרשמיים, מתוכם לפחות 60 חייבים להיות ברמת תואר שני.
- להיות בעל תואר בוגר ספרדי רשמי, שמשכו, על פי תקנות דיני הקהילה, לפחות 300 נקודות זכות. על בוגרים כאמור לקחת את תוספות ההכשרה החובה הנדרשות בתכנית, אלא שתכנית הלימודים של התואר הראשון המקביל כוללת נקודות זכות להכשרה מחקרית בערך חינוכי שווה ערך לזיכויי מחקר מלימודי תואר שני.
- בוגרי אוניברסיטאות אשר לאחר קבלת מקום בהכשרה במבחן המקביל לגישה למקומות הכשרה מיוחדים בתחום הבריאות, עוברים בהערכה חיובית לפחות שנתיים של הכשרה בתכנית להשגת התואר הרשמי של כל ההתמחויות במדע. בְּרִיאוּת.
- להיות בבעלות תואר שהושג בהתאם למערכות חינוך זרות, ללא צורך בהומולוגיה שלו, לאחר אימות האוניברסיטה כי היא מוסמכת ברמת הכשרה המקבילה לזו של התואר השני הרשמי באוניברסיטה הספרדית וכי היא מסמיכה בהנפקה. מדינה של התואר לגישה ללימודי דוקטורט. הודאה זו לא מרמזת, בכל מקרה, על הומולוגציה של התואר הקודם בו נמצא בעל העניין או הכרתה למטרות אחרות מלבד גישה ללימודי דוקטורט.
- להיות בעל תואר דוקטורט ספרדי נוסף שהושג בהתאם לתקנות האוניברסיטה הקודמות.
- להיות בעל תואר אוניברסיטאי רשמי שקיבל את ההתכתבות לרמה 3 של מסגרת הכישורים הספרדית להשכלה גבוהה, בהתאם לנוהל שנקבע בצו המלכותי 967/2014, מיום 21 בנובמבר, הקובע את הדרישות ואת הנוהל ל הומולוגציה והצהרה על שווי ערך לרמה אקדמית רשמית באוניברסיטה ולתיקוף לימודי חוץ בהשכלה גבוהה, והנושא לקביעת ההתאמה לרמות המסגרת הספרדית של הכישורים להשכלה גבוהה של התארים הרשמיים של אדריכל , מהנדס, בוגר, אדריכל טכני, מהנדס טכני ודיפלומה.
3) סטודנטים לדוקטורט אשר יתחילו את לימודי הדוקטורט שלהם בהתאם לתקנות האוניברסיטאות הקודמות יוכלו לגשת ללימודי דוקטורט, לאחר קבלתם בהתאם להוראות תקנות USC ללימודי דוקטורט. בכל מקרה, עליהם לעמוד בדרישות הכלליות שנקבעו בתקנה האמורה לגישה ללימודי דוקטורט.
4) בוגרים, אדריכלים או מהנדסים בעלי תעודת לימודים מתקדמים שהושגו בהתאם להוראות צו המלוכה 778/1998, מיום 30 באפריל, או משיגים הספק מחקרי המוסדר בגזירה המלכותית 185/1985, מיום 23 בינואר.
5) בוגרים, אדריכלים או מהנדסים בעלי תואר שני רשמי על פי צו מלכותי 56/2005 או צו מלכותי 1393/2007, ששונו על ידי צו מלכותי 861/2010, או שעברו 60 ECTS של לימודי תואר שני רשמי.
6) בוגרים, מהנדסים טכניים או אדריכלים טכניים שמוכיחים שיש להם 300 נקודות זכות שעברו במערך הלימודים הרשמיים באוניברסיטאות, מתוכם לפחות 60 חייבים להיות ברמת התואר השני.
גלריה
סטודנטים אידיאליים
כניסה בפרופיל
לסטודנטים שלוקחים את התארים הרשמיים הבאים לתואר שני, תהיה גישה ישירה, ללא צורך בהכשרה נוספת, הן ב-USC והן באוניברסיטת רן 2:
1) ב- USC:
- שירותי תרבות
- פילוסופיה: סוגיות אקטואליות
- היסטוריה עכשווית
- בלשנות שימושית
- לימודי ספרות ותרבות
- לימודי אנגלית
- לימודי לשוניות
- ניהול מורשת אמנותית ואדריכלית
- תעשיות תקשורת ויצירתיות
- חינוך, מגדר ושוויון
- מחקר בחינוך, גיוון תרבותי ופיתוח קהילה
2) ברן 2:
- מאסטר LCER ETILA (Études Ibériques et Latino-américaines) ו-ETILA בינלאומי בשיתוף עם האוניברסיטה האוטונומית של מדריד עבור ה-CERPI, ה-LIRA וה-PRIPLAP
- מאסטר Lles Amériques pour lle L'ERIMIT (Interlangues, Memoires, Identités, Territoires) et l'EA ACE (אנגלופוניה: Communautés et Écritures)
- מאסטר LEA מסחר בינלאומי ALPI (Amérique LAtine et Péninsule Ibérique) pour lle CERPI, lle LIRA, lle PRIPLAP
- מאסטר LCER Arabe הושג בשנת 2008, בתוספת שני פרויקטים במהלך המימוש עבור 2011 ו-2012. להלן הפרויקט של מאסטר בינלאומי באוניברסיטת פס (Maroc)
- LCER מאסטר בלימודי גרמנית עבור ERIMIT
- LCER מאסטר בלימודי רוסית עבור ERIMIT
3) לסטודנטים שיקבלו דיפלומה של לימודים מתקדמים באנתרופולוגיה חברתית, תקשורת, גיאוגרפיה, פילוסופיה, היסטוריה, תולדות האמנות, מדעי הרוח, בלשנות, שפות וספרות מודרניות תהיה גם גישה ישירה ל- USC.
4) במקרים אחרים, תהיה זו ועדת המשנה המואצלת המקבילה של הוועדה האקדמית שתחליט על נוחות נטילת הכשרה נוספת.
קבלה
תוצאת התוכנית
מטרות וכישורים
תכנית זו שמה לה למטרה להתייחס בצורה בינתחומית, מחד גיסא, למחקר בסיסי על תורת תרבות, ומאידך גיסא, מחקר סוציו-תרבותי המיושם על גלובליות עכשווית, ובו בולטים היחסים בין זיכרונות, נופים, הגירות, זהויות, זכויות. בני אדם, יצירות ותנועות תרבותיות, נושאים אלו מטופלים מנקודות מבט בין-תחומיות המפגישות חוקרים מהתחומים: אנתרופולוגיה חברתית ותרבותית, מדעי המדינה, לימודי ספרות, פילוסופיה, גיאוגרפיה אנושית, היסטוריה, תולדות האמנות, בלשנות וסוציולוגיה.
היא גם נתפסת כתוכנית שתתרום לפיתוח המדעי של המרקם העסקי של גליציה ובריטני בתחום העיצוב התרבותי המיושמת על ארגון חברות ומוסדות תרבות, שבהם הוא עשוי להיות מבוקש.
התכנית תאפשר להכשיר רופאים בעלי ידע בסיסי ויישומי בתחומי ידע שונים, המסוגלים במקביל לשלב ידע ושיטות מתחומים משלימים, על מנת לאפשר התמחות והתקדמות מכוונת היטב בתחום. ידע, המצריך הכשרה בין-תחומית במדעי הרוח והחברה.
התכנית שמה לה למטרה להציע לסטודנטים את האפשרות לקבל את התואר הדוקטור המשותף משתי האוניברסיטאות, על ידי הצגת התזה באחת מהן.
מיומנויות כלליות
- הבנה שיטתית של תחום לימוד ושליטה במיומנויות ובשיטות המחקר הקשורות לתחום זה.
- יכולת להגות, לעצב או ליצור, ליישם ולאמץ תהליך מחקר או יצירה מהותי.
- יכולת לתרום להרחבת גבולות הידע באמצעות מחקר מקורי.
- יכולת ביצוע ניתוח והערכה ביקורתית וסינתזה של רעיונות חדשים ומורכבים.
- יכולת לתקשר עם הקהילה האקדמית והמדעית ועם החברה בכלל על תחומי הידע שלהם באופנים ובשפות הנהוגות בקהילה המדעית הבינלאומית שלהם.
- יכולת לקדם, בהקשרים אקדמיים ומקצועיים, התקדמות מדעית, טכנולוגית, חברתית, אמנותית או תרבותית בתוך חברה מבוססת ידע.
מיומנויות ספציפיות
- הבנה שיטתית של תחום לימוד ושליטה במיומנויות ובשיטות המחקר הקשורות לתחום זה.
- יכולת להגות, לעצב או ליצור, ליישם ולאמץ תהליך מחקר או יצירה מהותי.
- יכולת לתרום להרחבת גבולות הידע באמצעות מחקר מקורי.
- יכולת ביצוע ניתוח והערכה ביקורתית וסינתזה של רעיונות חדשים ומורכבים.
- יכולת לתקשר עם הקהילה האקדמית והמדעית ועם החברה בכלל על תחומי הידע שלהם באופנים ובשפות הנהוגות בקהילה המדעית הבינלאומית שלהם.
- יכולת לקדם, בהקשרים אקדמיים ומקצועיים, התקדמות מדעית, טכנולוגית, חברתית, אמנותית או תרבותית בתוך חברה מבוססת ידע.
כישורים אחרים
- למד לעבוד בצוותים בינתחומיים על יישומים ובעיות סוציו-אקונומיות של עיצובים תרבותיים
- למד לעצב תוכניות לשיתוף פעולה בינלאומי בנושא זכויות אדם
- להכיר את השיטות והטכניקות של מחקר אתנוגרפי המיושם על תופעות בין-תרבותיות
- למד לשלוט במודלים העיקריים של תיאוריה חברתית ותרבותית המיושמת על תהליכים תרבותיים