דוקטור למנהיגות עסקית
Australian Graduate School of Leadership
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Sydney, אוסטרליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
2 - 5 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
AUD 99,804 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Jun 2024
מבוא
ציון דרך חשוב בקריירה
הרופא למנהיגות עסקית (DBL) נועד להכין מנהלים בכירים לנטילת אחריות מנהיגותית יעילה יותר בתוך ארגון יחידה רב-עסקית משמעותית הפועלת בשווקים לאומיים וגלובליים תחרותיים מאוד. ה- DBL כרוך במסע למידה שזוהה על ידי מנהיגי התאגידים, מועצות המנהלים שלהם ומשתתפי DBL בעבר כהכנה חיונית להתמודדות עם סביבה ארגונית שתתהפך באופן קיצוני בשנים הקרובות.
מנהיגים רבים של התאגידים השיגו את עמדותיהם הארגוניות הרשמיות כתוצאה מביצועיהם והישגיהם הנכבדים, ובנוסף משלימים השכלה ניהולית כללית בקורסים כמו MBA, אך לעיתים קרובות לא היו להם הזדמנויות להשתתף בקורסי מנהיגות ברמה גבוהה יותר שנועדו להכין את מנהלי התאגידים הבכירים ל להתמודד עם הסביבה הארגונית המתהווה. . ה- DBL מצייד את המועמדים להאיץ את התפתחות המנהיגות שלהם בכך שהיא מסייעת להם להביע באופן מפורש את גישת המנהיגות המותנית האישית והמרומז שלהם, על בסיס מסע ההנהגה האישי שלהם.
ה- DBL מספק אתגרים אישיים והזדמנויות לשיפור יכולות למנהלים מנוסים שהוכיחו את היכולת לתרום להצלחת המפעלים שלהם לאורך תקופה של עשר שנים לפחות, וסיימו תואר שני בתחומי עסקים או מנהיגות רלוונטיים. ה- DBL משקף את ההצעה "כשמוסיקים תיאוריה באמצעות מחקר בפועל, יש סיכוי גבוה יותר להנחות בהצלחה את העיסוק בעתיד." במהותה, תיאוריה טובה היא פרקטיקה טובה.
תוצאות הקורס
בסיום המועמדים יהיו:
- הבנה מקיפה של תיאוריית המנהיגות והשלכותיה על תרגול המנהיגות;
- ביטחון אישי רב יותר ויכולת לחדש ולהוביל את ההסתגלות להקשרים מורכבים ומורכבים יותר ויותר של בעלי עניין;
- רגישות לשינויים תרבותיים, חברתיים, דמוגרפיים וכלכליים המשתקפים בקבלת ההחלטות והתקשורת שלהם;
- היכולת לנתח בצורה ביקורתית מנקודת המבט ההוליסטית מנהיגות בעיות צפויות לצאת ולהשפיע על הביצועים העתידיים של הארגונים שלהם;
- הערכה של תפקיד המנהיגות הארגונית יש להבטחת תוצאות אחריות חברתית; ו
- הפגין ומוצדק תרומה מקורית ומשמעותית לתרגול המנהיגות.
משך הקורס
(א) הזמן המינימלי לסיום יהיה בדרך כלל שנתיים של לימודים מקבילים במשרה מלאה. (בערך 40 שעות בשבוע במהלך הטרימסטר)
(ב) הזמן המרבי להשלמת ה- DBL (לא כולל תקופות של השעיית הרשמה מאושרת) יהיה בדרך כלל שלוש שנים קלנדריות עבור מועמד במשרה מלאה.
(ג) המועמדים הרשומים במשרה חלקית כפופים למסגרות זמן ארוכות פי שניים כאמור בנקודות לעיל. (בערך 20 שעות בשבוע במהלך הטרימסטר)
(ד) מועמד אשר יסיים בהצלחה את המקצועות הכפולים הנדרשים עם נקודות זכות או ציונים גבוהים יותר, אך לא ממשיך ל"שלב התזה "רשאי לצאת עם תעודת בוגר תואר שני במנהיגות עסקית.
קריטריונים לקבלה
מועמדים לתכנית הדוקטורט צפויים לעמוד בקריטריונים האקדמיים הבאים:
- בעלות על תואר שני על ידי תזה או מסה המתאימים לתחום המקצועי של המבקש; או
- החזקה של תואר שני על ידי קורסים המתאימים לתחום המקצועי של המועמד הושלמה ברמה מעולה; או
- בעלות על תואר ראשון בהצטיינות (בדרך כלל מחלקה ראשונה או 2A דרגת כבוד או שווה ערך); או
- בנסיבות יוצאות דופן, רקע אקדמי מקביל, הנחשב על ידי האוניברסיטה כהכנה נאותה ללימודים עצמאיים ומחקרי עבודה ברמת הדוקטורט.
המבקש עשוי להידרש כדי לספק את האוניברסיטה כי הם מסוגלים להבין ולתקשר הן באנגלית המדוברת באנגלית ברמה נאותה לצורך רדיפה מחקר ברמה דוקטורט. כדי להמשיך לשלב 2 המועמד יצטרך להציג הצעה ביקורת העונה על לוח הסקירה שלהם.
בנוסף לקריטריונים האקדמיים המפורטים לעיל, מועמדים צפויים בדרך כלל להיות מינימום של 10 שנים של ניסיון מקצועי רלוונטי מנהיגות מקצועית להתקבל לקורס.
דרישת הקבלה בשפה האנגלית היא אקדמית IELTS 7.0 (ללא פס פחות מ- 7.0) או שווה ערך.
מועמדים בעלי אזרחות או תושבות קבועה לטווח ארוך (מינימום עשר שנים) והשלימו לימודי תיכון או תיכון (שלישוני) במדינות הבאות, פטורים מהצורך לספק הוכחות למיומנות בשפה האנגלית: סמואה האמריקנית, אוסטרליה, בוצואנה, קנדה ( למעט קוויבק), פיג'י, גאנה, גיאנה, אירלנד, ג'מייקה, קניה, לסוטו, ליבריה, ניו זילנד, ניגריה, פפואה גינאה החדשה, סמואה, סינגפור, איי שלמה, דרום אפריקה, טונגה, טרינידד וטובגו, בריטניה (כולל צפון אירלנד), ארצות הברית של אמריקה, זמביה, זימבבואה, או כאשר ההוראה למוסמך שלישוני קודם (הוראה, הערכה ובחינה) הייתה כולה באנגלית. מועמדים אוסטרלים עשויים להיות זכאים להגיש בקשה להלוואה במימון ממשלתי הפדרלי באוסטרליה לתשלום דמי ההרשמה שלהם או חלקם.
למידע נוסף על סיוע בתשלום, אנא ראה: https://www.studyassist.gov.au/help-loans/fee-help
עדויות
ליסה גריפיתסהניסיון שלי בביצוע תוכנית DBL היה מאתגר, אמין, מתיש ומשתלם בצורה אמינה. אני לא יכול להתחיל להדגיש את ההשלכות הישירות שהיו ל- DBL בתרגול המנהיגות שלי. זה תרם לא רק לעצמי כמנהיג, אלא גם לצמיחה והצלחה מדהימה של הארגון הנפלא שאני זוכה להנהיג. OzChild זכתה להצלחות הגדולות ביותר בשנים בהן השלמתי את ה- DBL. אני חובה על הלמידה ואני מקווה שאוכל להציע משהו בעתיד ל- AGSL. |
ג'סיקה מרפיהדוקטור למנהיגות עסקית היה מרכזי בהתפתחותי כמנהיג וההשפעה שיש לי כמנהיג מתמשכת. הקורס סיפק את ההזדמנות לעמוד על רגליו ולהרהר בקשר שבין תיאוריה ומנהיגות מנהיגות, אתגרים והזדמנויות עסקיות צצות. על קצה המזלג הצלחתי לייצר תובנות שתמכו בי בתגובה לבעיות מנהיגות בצורה יעילה יותר - והועילו לא רק להתפתחותי כמנהיג אלא מההשפעה הארגונית והקיימות המתמשכת עליה הייתי אחראי. הלימודים ממשיכים להיות רלוונטיים לא פחות עבורי בתפקידי האחרון כיזם של החברה שלי - לייעץ לתאגידים אחרים ולגורמים ממשלתיים, בתפקידם כצוותי מנהיגות מנהלים. |
פרופסור פרנק בילסוןפיתחתי אינטרס להיות מעורב יותר לעומק בחקר המנהיגות והחלטתי סוף סוף לקחת DBL מתוך אינטרס אישי. בעקבותיו היו דוגמאות רבות בהן התרוממו מנהיגותי על ידי מעורבותי בקורס DBL, כולל קביעת מבנה ממשל ליוזמה עולמית לביטול עיוורון נמנע, תוכנית משותפת של ארגון הבריאות העולמי (WHO) והסוכנות הבינלאומית למניעת עיוורון (IAPB) עם חברות בינלאומית בארגונים לא ממשלתיים, עמותות מקצועיות, מוסדות לטיפול בעיניים ותאגידים. פרופסור פרנק בילסון AO |
ג'ון הארווילאחר סיום ה- DBL קיבלתי את הביטחון והיכולת לקבל ולהשלים בהצלחה אתגרי מנהיגות שלא הייתי מנסה אחרת. אחד היתרונות העיקריים של השלמת DBL כבר שיפור היכולת שלי מנחה מנהיגים אחרים. מאז סיימתי את DBL אני כבר נקרא לתת מנהיגות להתגבר על אתגרים משמעותיים בפני מספר ארגונים עם מי הייתי מעורב. היכולת שלי לספק מנהיגות זו שופרה מאוד על ידי השתתפותי ב- DBL. ה- DBL אפשרה לי להכיר טוב יותר, לקבוע סדר עדיפויות ולהעריך באופן ביקורתי נושאים בעלי חשיבות עליונה בעדיפות גבוהה, וגם להבין וליישם אסטרטגיות מתאימות בפיתוח טיעונים במשא ומתן ". ד"ר ג'ון הארווי AO, לשעבר מנהל יבמ |
דייל בלית 'הקריירה שלי התבססה על שני עשורים של ניסיון טכני ומעשי; למרות שזה לא מילא את התככים האישיים שלי עם מהי מנהיגות. ה- DBL אפשר לי להרהר באופן ביקורתי על חוויותי בעבר ובהווה, ואז ליישם תיאוריה כדי לנתח אותם בעקביות. ה- DBL היה חווית למידה מכריעה שאפשרה לי לנקוט בגישה מתודית לשיבוש ושינוי כאשר הם מתגלים ומובילים את האירועים הללו בצורה יעילה יותר. היכולת שלי לאמן, לפתח ולחנך חברי צוות השתפרה משמעותית כתוצאה מתכנית זו, והותירה מורשת מהתרומה שלי בארגונים איתם אני עובד. היישום של עבודתי מ- DBL ממשיך להתפתח ולהבטיח שתכונות המנהיגות שלי יעילות בנוף עסקי משתנה ללא הרף. |
קבלה
תכנית לימודים
משך הקורס
- הזמן המינימלי להשלמה יהיה בדרך כלל שנתיים של לימודים במשרה מלאה שווה ערך. (בערך 40 שעות שבועיות במהלך השליש)
- הזמן המרבי להשלמת ה-DBL (לא כולל תקופות של השעיית ההרשמה מאושרת) יהיה בדרך כלל שלוש שנים קלנדריות עבור מועמד במשרה מלאה.
- מועמדים שנרשמו במשרה חלקית כפופים למסגרות זמן כפולות מהמצוין בנקודות לעיל. (בערך 20 שעות שבועיות במהלך השליש)
- מועמד שיסיים בהצלחה את הכפל המקצועות הנדרשים עם זיכוי או ציונים גבוהים יותר אך לא יעבור ל'שלב התזה' רשאי לצאת עם תעודת בוגרת במנהיגות עסקית.
עדויות
ליסה גריפיתסהניסיון שלי בביצוע תוכנית DBL היה מאתגר, אמין, מתיש ומשתלם בצורה אמינה. אני לא יכול להתחיל להדגיש את ההשלכה הישירה שיש ל-DBL בפרקטיקה המנהיגותית שלי. זה תרם לא רק לעצמי כמנהיג אלא גם לצמיחה וההצלחה המדהימה של הארגון הנפלא שאני זוכה להוביל. OzChild זכה להצלחות הגדולות ביותר בשנים שבהן סיימתי את ה-DBL. אני חובה על הלמידה ואני מקווה שאוכל להציע משהו בעתיד ל- AGSL. |
ג'סיקה מרפיהדוקטור למנהיגות עסקית היה מרכזי בהתפתחותי כמנהיג וההשפעה שיש לי כמנהיג מתמשכת. הקורס סיפק את ההזדמנות לעמוד על רגליו ולהרהר בקשר שבין תיאוריה ומנהיגות מנהיגות, אתגרים והזדמנויות עסקיות צצות. על קצה המזלג הצלחתי לייצר תובנות שתמכו בי בתגובה לבעיות מנהיגות בצורה יעילה יותר - והועילו לא רק להתפתחותי כמנהיג אלא מההשפעה הארגונית והקיימות המתמשכת עליה הייתי אחראי. הלמידה ממשיכות להיות רלוונטית לא פחות עבורי בתפקידי האחרון כיזם עבור החברה שלי - ייעוץ לתאגידים אחרים ולסוכנויות ממשלתיות, בתפקידיהם כצוותי מנהיגות בכיר. |
פרופסור פרנק בילסוןפיתחתי אינטרס להיות מעורב יותר לעומק בחקר המנהיגות והחלטתי סוף סוף לקחת DBL מתוך אינטרס אישי. בעקבותיו היו דוגמאות רבות בהן התרוממו מנהיגותי על ידי מעורבותי בקורס DBL, כולל קביעת מבנה ממשל ליוזמה עולמית לביטול עיוורון נמנע, תוכנית משותפת של ארגון הבריאות העולמי (WHO) והסוכנות הבינלאומית למניעת עיוורון (IAPB) עם חברות בינלאומית בארגונים לא ממשלתיים, עמותות מקצועיות, מוסדות לטיפול בעיניים ותאגידים. פרופסור פרנק בילסון AO |
ג'ון הארווילאחר השלמת ה-DBL קיבלתי את הביטחון והיכולת לקבל ולהשלים בהצלחה אתגרי מנהיגות שלא הייתי מנסה אחרת. אחד היתרונות העיקריים של השלמת DBL כבר שיפור היכולת שלי מנחה מנהיגים אחרים. מאז סיימתי את DBL אני כבר נקרא לתת מנהיגות להתגבר על אתגרים משמעותיים בפני מספר ארגונים עם מי הייתי מעורב. היכולת שלי לספק מנהיגות זו שופרה מאוד על ידי השתתפותי ב- DBL. ה- DBL אפשרה לי להכיר טוב יותר, לקבוע סדר עדיפויות ולהעריך באופן ביקורתי נושאים בעלי חשיבות עליונה בעדיפות גבוהה, וגם להבין וליישם אסטרטגיות מתאימות בפיתוח טיעונים במשא ומתן ". ד"ר ג'ון הארווי AO, לשעבר מנהל יבמ |
דייל בלית 'הקריירה שלי התבססה על שני עשורים של ניסיון טכני ומעשי; למרות שזה לא הגשים את התככנות האישית שלי עם מהי מנהיגות. ה-DBL אפשר לי להרהר בביקורתיות על החוויות שלי בעבר ובהווה, ואז ליישם תיאוריה כדי לנתח אותן באופן עקבי. ה-DBL היה חווית למידה מכרעת שאפשרה לי לנקוט בגישה שיטתית להפרעות ולשינוי כשהם מופיעים ומובילים את האירועים הללו בצורה יעילה יותר. היכולת שלי לאמן, לפתח ולהדריך את חברי הצוות השתפרה משמעותית כתוצאה מתוכנית זו, והותירה מורשת מתרומתי בארגונים איתם אני עובד. היישום של העבודה שלי מה-DBL ממשיך להתפתח ולהבטיח שתכונות המנהיגות שלי יהיו אפקטיביות בנוף עסקי משתנה ללא הרף. |
תוצאת התוכנית
תוצאות הקורס
עם סיום, המועמדים יהיו:
- הבנה מקיפה של תיאוריית המנהיגות והשלכותיה על תרגול המנהיגות;
- ביטחון אישי רב יותר ויכולת לחדש ולהוביל את ההסתגלות להקשרים מורכבים ומורכבים יותר ויותר של בעלי עניין;
- רגישות לשינויים תרבותיים, חברתיים, דמוגרפיים וכלכליים המשתקפים בקבלת ההחלטות והתקשורת שלהם;
- היכולת לנתח בצורה ביקורתית מנקודת המבט ההוליסטית מנהיגות בעיות צפויות לצאת ולהשפיע על הביצועים העתידיים של הארגונים שלהם;
- הערכה של תפקיד המנהיגות הארגונית יש להבטחת תוצאות אחריות חברתית; ו
- הפגין ומוצדק תרומה מקורית ומשמעותית לתרגול המנהיגות.