תארי מחקר (תואר ראשון / דוקטורט) בלימודי המזרח הקרוב
SOAS University of London
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 4,670 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* עמלות במשרה מלאה לשנה אקדמית: בריטניה / האיחוד האירופי 4,396 ליש"ט; בחו"ל 17,967 ליש"ט. עמלות במשרה חלקית לשנה אקדמית: בריטניה / האיחוד האירופי 2,198 £; בחו"ל 8,984 ליש"ט.
מבוא
מצב נוכחות: משרה מלאה או משרה חלקית
מִבְנֶה
כל התלמידים נרשמים בשנה הראשונה של התכנית כתלמידי MPhil. השדרוג מ- MPhil לדוקטורט יתקיים בסוף המושב האקדמי הראשון לתלמידים במשרה מלאה (או בסוף הפגישה האקדמית השנייה לתלמידים במשרה חלקית).
כל תלמידי ה - MPHIL / PhD החדשים מקבלים ועדת פיקוח של שלושה חברים, המורכבת ממפקח ראשי או ראשי ומפקח שני ושלישי. המחויבות המפוצלת בזמן על פני הוועדה המפקחת היא 60:25:15. בשנה הראשונה, התלמידים צפויים לפגוש את הממונה הראשי שלהם על בסיס דו שבועי למשך שעה אחת לפחות.
המנחה הראשי של הסטודנט הוא תמיד חבר במחלקה בה רשום התלמיד. הממונה השני והשלישי, הפונים ליכולת ייעוץ משלימה, עשויים להיות מאותה המחלקה, או מחלקות / מרכזים אחרים בפקולטה לשפות ותרבויות או במחלקות / מרכזי בפקולטות האחרות של בית הספר.
בהתאם לאופי המחקר, מומלץ לפעמים פיקוח משותף, בהנהגת שני מפקחים ראשיים. במקרים כאלה, לתלמיד יש רק מפקח נוסף בוועדה.
התקדמותו של התלמיד נמצאת תחת פיקוח נוסף של מורה לחקר.
בשנה הראשונה, מתכוננים הסטודנטים למחקר על-ידי מעקב אחר סדרת סמינרים להכשרת מורים (RTS) אשר התכנסה ברמת הפקולטה על ידי דיקן עמית למחקר ותמכה בהדרכה הגנרית המוצעת באקדמיה לפיתוח אקדמי (ADD).
סטודנטים העוסקים בתחומי הספרות והתרבות מוזמנים גם הם להשתתף בהדרכות נוספות המוצעות במרכז ללימודי תרבות, ספרות ופוסט-קולוניאליזם (CCLPS).
כמו כן, ניתן לעודד סטודנטים על ידי מפקחים להשתתף בקורסים נוספים הנלמדים במחקריהם ולצרכי ההכשרה שלהם. אלה עשויים לכלול קורסי התמחות, שפה או תרבות אזורית או הכשרה מקצועית בחוגים אחרים מחוץ לפקולטה.
שנה 1 סטודנטים במשרה מלאה (שנה 2 עבור סטודנטים במשרה חלקית) נדרשים להגיש פרק הליבה והצעה מחקרית (של כ 10,000 מילים) עד יום שישי 12 מאי 2017, בדרך כלל כולל את המרכיבים הבאים:
- הרציונל המחקרי (1000 מילים): תיאור קצר של היקף המחקר, חשיבותו והקשרו, תוך הדגשת שאלות המחקר, המסגרת הרעיונית והמתודולוגיה של הפרויקט והתייחסות לכל סוגיות אתיות שייתכן שזוהו. (הערה: חששות אתיים חשובים במיוחד כשאתה עובד עם נושאי מחקר אנושי.
- מתווה עבודת המחקר המוצע (250 מילים).
- לוח ההשלמה (250 מילים).
- ביבליוגרפיה (לא נכללת בספירת המילים).
- טיוטת פרק ליבה (8500 מילים): דגימה של כתיבה אנליטית המציגה טיעון שנועד להוות חלק בלתי נפרד מהתיזה. על הטיעון להתבסס על מתודולוגיה מנוסחת בבירור, להתייחס לחששות עובדתיים ותיאורטיים כאחד ולהביא עדות ממקורות ראשוניים ומשניים כאחד.
התאמות לאחת או יותר מהקטעים הללו, כולל תוספות או מחיקות, לפי הצורך, ניתנות להסדר מראש בין התלמידים ומפקחים ראשיים.
תהליך השדרוג מ- MPhil למצב דוקטורט מבוסס על הערכה של פרק הליבה על ידי ועדת המחקר של הסטודנט, ועל בסיס מצגת בעל פה של 20-30 דקות, ואחריה דיון. המצגת בעל פה מועברת לצוות המחלקה ולסטודנטים למחקר. בדרך כלל, מורה למחקר PG ושלושת חברי ועדת המפקח נוכחים כולם בנוסף לסטודנטים לתארים מתקדמים או לחברי סגל מעוניינים. הוויווה עוקבת אחר המצגת במשך 15-20 דקות נוספות. עם סיום ההצעה המורחבת בהצלחה, הסטודנטים משודרגים רשמית לתואר שלישי וממשיכים לשנה השנייה. (אם הבודקים רואים שיש חסרונות בהצעת השדרוג, התלמידים יתבקשו לשנות אותה לשביעות רצונם לפני שניתן יהיה לאשר את השדרוג למצב דוקטורט.) בדרך כלל סטודנטים אינם רשאים להמשיך לשנה השנייה עד לתהליך השדרוג. הושלם.
השנה השנייה (או מקבילה במשרה חלקית) עוברת בדרך כלל במחקר. זה יכול להיות על ידי כל שילוב של עבודת שטח ומחקר בספריות ואוסף החומרים כפי שהוסכם בין התלמיד למנחה / ים.
השנה השלישית (או מקבילה במשרה חלקית) מוקדשת לכתיבת המחקר עבור עבודת הדוקטורט. במהלך תקופה זו, בדרך כלל הסטודנטים יתנו מצגת בסמינר מחקר שאורגן על ידי מורה לחקר המחלקה, הכולל מספר נבחרים של אנשי צוות בעלי מומחיות מיוחדת בנושא ותלמידי מחקר אחרים. במהלך השנה השלישית (או מקבילה במשרה חלקית) התלמידים יציגו פרקי טיוטה למנחה הראשי שלהם לצורך התייחסות לפני שיסיימו טיוטה סופית של התזה. לאחר סיום הטיוטה המלאה, העבודה מוערכת על ידי כל חברי ועדת הפיקוח והתלמיד יכול להגיש את התזה או לעבור למצב המשך וניתן לו 12 חודשים נוספים להשלמת התזה ולהגיש לבחינה. יש לסיים את התזה תוך 48 חודשים מרגע הרישום (או שווה ערך במשרה חלקית).
התזה - שלא תעלה על 100 אלף מילים - נבחנת על ידי שני גורמים מובילים בתחום, שאחד מהם הוא פנימי לאוניברסיטת לונדון ואחד מהם הוא חיצוני לאוניברסיטה.
הודעה חשובה
המידע בדף התוכנית משקף את מבנה התוכנית המיועד כנגד המושב האקדמי.
קבלות מחקר ויישומים
אנו מקדמים בברכה בקשות של סטודנטים מוסמכים בעלי תואר שני טוב (או שווה ערך בחו"ל) בנושא רלוונטי לתארים במחקר ב- SOAS . יש להגיש בקשות באופן מקוון.
חשוב להגיש מועמדות הרבה לפני תחילת השנה האקדמית בה תרצו להירשם כדי לאפשר לנו זמן לעבד את בקשתכם. אם אתה מגיש בקשה למלגות, מועדים מוקדמים יותר עשויים לחול.
תכנית הדוקטורט של SOAS היא תחרותית ועל המועמדים להיות בעלי תיעוד של הישגים אקדמיים גבוהים והצעה בת-קיימא שתתרום לאינטרסים המחקריים של המחלקה. שימו לב: אנו מרתיעים יישומים ספקולטיביים גרידא. בקשות למחקר בין תחומי יתקבלו בברכה, אך ניתן להגיש בקשה אחת בלבד למחלקה אחת.
דרישות כניסה בשפה האנגלית ללא תנאי
מועמדים הזקוקים לוויזה של דרגה 4 כדי ללמוד בבריטניה חייבים לספק תעודת אקדמי UKVI IELTS ממרכז מבחן מאושר על ידי UKVI.
מועמדים בינלאומיים הדורשים ויזת Tier-4 ללמוד בבריטניה
מבחן | כניסה ללא תנאי | כניסה ללא תנאי עם תמיכה מושבתת |
IELTS (אקדמי) | 7.0 בסך הכל ומעלה, עם ציוני משנה 7.0. | 7.0 בסך הכל ומעלה, עם ציוני משנה לפחות 6.5 |
מועמדים לאיחוד האירופי והאיחוד האירופי
מבחן | כניסה ללא תנאי | כניסה ללא תנאי עם תמיכה מושבתת |
IELTS (אקדמי) | 7.0 בסך הכל ומעלה, עם 7.0 בכל תת-ציון. | 7.0 בסך הכל ומעלה, עם ציוני משנה לפחות 6.5. |
TOEFL IBT | 105 בסך הכל ומעלה, עם מינימום 25 בציוני משנה. | 105 בסך הכל עם מינימום 22 בציוני משנה. או 100 בסך הכל עם מינימום 25 בכתיבה ו 22 בציוני משנה אחרים. |
מבחן פירסון באנגלית (אקדמי) | 75 בסך הכל ומעלה, עם מינימום 70 בציוני משנה. | 70 בסך הכל ומעלה, עם מינימום 65 בציוני משנה. |
גלריה
קבלה
תכנית לימודים
מִבְנֶה
כל התלמידים נרשמים בשנה א' של התכנית כתלמידי MPhil. השדרוג מ-MPhil לדוקטורט מתבצע בתום המפגש האקדמי הראשון לסטודנטים במשרה מלאה (או בתום המפגש האקדמי השני לסטודנטים במשרה חלקית).
לכל הסטודנטים החדשים ל-MPhil/דוקטורט מסופקת ועדת פיקוח של שלושה חברים, הכוללת מנחה ראשי או ראשי, ומנחה שני ושלישי. חלוקת ההתחייבות בזמן על פני ועדת הפיקוח היא 60:25:15. בשנה הראשונה, התלמידים צפויים לפגוש את המנחה הראשי שלהם על בסיס דו-שבועי לתקופה של שעה לפחות.
המנחה הראשי של הסטודנט הוא תמיד חבר במחלקה בה הסטודנט רשום. המנחים השני והשלישי, הפועלים בייעוץ משלים, יכולים להיות מאותו חוג, או מחלקות/מרכזים אחרים בפקולטה לשפות ותרבויות או בחוגים/מרכזים בפקולטות האחרות של בית הספר.
בהתאם לאופי המחקר, לעיתים מומלצת הנחייה משותפת, בהנחיית שני מנחים ראשוניים. במקרים כאלה, לסטודנט יש רק מנחה אחד נוסף בוועדה שלו.
התקדמות הסטודנט מפוקחת יותר על ידי מורה מחקר מחלקתי.
שנה 1
בשנה הראשונה מתכוננים הסטודנטים למחקר על ידי ביצוע סדרת סמינרים להכשרה מחקרית (RTS) שכונסה ברמת הפקולטה על ידי הדיקן העמית למחקר ובתמיכת ההכשרה הגנרית המוצעת במנהלת לפיתוח אקדמי (ADD).
סטודנטים העוסקים בתחומי ספרות ולימודי תרבות מוזמנים להשתתף גם בהכשרה הנוספת המוצעת במרכז ללימודי תרבות, ספרות ופוסט-קולוניאליים (CCLPS).
סטודנטים עשויים גם לקבל עידוד על ידי המפקחים להשתתף בקורסים נוספים שנלמדו הרלוונטיים למחקר שלהם ולצורכי ההכשרה שלהם. אלה עשויים לכלול קורסי מקצוע מומחים, שפה או תרבות אזורית או הכשרת מחקר במחלקות אחרות מחוץ לפקולטה.
סטודנטים במשרה מלאה שנה 1 (שנה 2 לסטודנטים במשרה חלקית) נדרשים להגיש פרק ליבה והצעת מחקר (של כ-10,000 מילים), הכוללים בדרך כלל את המרכיבים הבאים:
- רציונל מחקר (1,000 מילים) : תיאור קצר של היקף המחקר, משמעותו והקשרו, תוך הדגשת שאלות המחקר, המסגרת המושגית והמתודולוגיה של הפרויקט, והתייחסות לכל סוגיה אתית שאולי זוהתה. (דאגות אתיות חשובות במיוחד כאשר אתה עובד עם נושאי מחקר אנושיים. ראה את הקוד האתי של מחקר).
- מתווה של עבודת הגמר המוצעת (250 מילים)
- לוח סיום (250 מילים)
- ביבליוגרפיה (לא נכלל בספירת המילים)
- טיוטת פרק הליבה (8,500 מילים) : דוגמה של כתיבה אנליטית המציגה טיעון שאמור להוות חלק בלתי נפרד מהעבודה. הטיעון צריך להסתמך על מתודולוגיה מנוסחת בבירור, להתייחס לחששות עובדתיים ותיאורטיים כאחד, ולציין ראיות ממקורות ראשוניים ומשניים כאחד.
התאמות לאחד או יותר מהסעיפים הללו, לרבות הוספות או מחיקות במידת הצורך, אפשריות בתיאום מראש בין הסטודנטים והמנחים הראשיים.
תהליך השדרוג ממעמד MPhil לדוקטורט מבוסס על הערכה של פרק הליבה על ידי ועדת המחקר של הסטודנט, ועל מצגת בעל פה של 20-30 דקות, ולאחר מכן דיון. המצגת בעל פה ניתנת לסגל המחלקה ולתלמידי מחקר. בדרך כלל, מורה המחקר של PG ושלושת חברי ועדת הפיקוח נמצאים כולם בנוסף לסטודנטים עמיתים לתארים מתקדמים או חברי סגל מתעניינים. הוויווה עוקב אחר המצגת למשך 15-20 דקות נוספות. עם השלמת ההצעה המורחבת בהצלחה, הסטודנטים משודרגים רשמית לדוקטורט וממשיכים לשנה השנייה. (אם המאבחנים סבורים שיש ליקויים בהצעת השדרוג, הסטודנטים יתבקשו לשנות אותה לשביעות רצונם לפני שניתן יהיה לאשר את השדרוג לסטטוס דוקטורט.) סטודנטים אינם רשאים בדרך כלל להמשיך לשנה השנייה עד לתהליך השדרוג. הושלם.
שנה 2
השנה השנייה (או שווה ערך במשרה חלקית) מושקעת בדרך כלל במחקר. זה יכול להיות על ידי כל שילוב של עבודת שטח ומחקר בספריות ואוסף החומר כפי שהוסכם בין הסטודנט והמנחה(ים).
שנה 3
השנה השלישית (או שווה ערך במשרה חלקית) מוקדשת לכתיבת מחקר עבור עבודת הדוקטורט. במהלך תקופה זו, בדרך כלל, הסטודנטים יעבירו מצגת בסמינר מחקר המאורגן על ידי המורה המחלקה למחקר, הכוללת מספר נבחר של אנשי צוות בעלי מומחיות מיוחדת בנושא ותלמידי מחקר אחרים. במהלך השנה השלישית (או שווה ערך במשרה חלקית) התלמידים יציגו טיוטת פרקים למנחה הראשי שלהם להערה, לפני השלמת טיוטה סופית של התזה. לאחר השלמת טיוטה מלאה, העבודה מוערכת על ידי כל חברי ועדת הפיקוח והסטודנט יכול להגיש את התזה או לעבור לסטטוס המשך כדי לקבל 12 חודשים נוספים להשלמת התזה ולהגיש לבחינה. יש להשלים את התזה תוך 48 חודשים מרגע ההרשמה (או שווה ערך למשרה חלקית).
התזה - באורך של לא יותר מ-100,000 מילים - נבחנת על ידי שתי רשויות מובילות בתחום, אחת מהן פנימית באוניברסיטת לונדון ואחת חיצונית לאוניברסיטה.
תארים דוקטורנטים מוענקים על ידי SOAS מהרישום ב-2013 וכפופים לתקנות SOAS .
הודעה חשובה
המידע בדף התכנית משקף את מבנה התכנית המיועד מול המפגש האקדמי הנתון. אם אתה סטודנט נוכחי, תוכל למצוא מידע על המבנה בקישור השנה הקודמת בראש הדף או דרך המחלקה שלך.
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.