Keystone logo

2 דוקטורט PhD תוכניות ב פיתוח משאבי אנוש 2024

מסננים

מסננים

  • דוקטורט PhD
  • לימודי מינהל
  • משאבי אנוש
  • פיתוח משאבי אנוש
תחומי לימוד
  • לימודי מינהל (2)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    דוקטורט PhD תוכניות ב פיתוח משאבי אנוש

    דוקטורט הוא תואר אקדמי גבוה ביותר האפשרי, ולכן זה דורש הרבה עבודה קשה ומסירות. תוכנית זו תואר בדרך כלל לוקח בערך ארבע עד שש שנים כדי להשלים מגיע לאחר מרוויח master 's בתחום קשור. התואר הוא סוף סוף הרוויח עם מסה מוצלחת.

    מהו דוקטורט בפיתוח משאבי אנוש? הצד הפיתוחי של משאבי אנוש כולל הכשרה וחינוך של עובדים וביצוע בדיקות לצורך עמידה בדרישות. דוקטורט זה יכול להתמקד בפיתוח או היבטים אחרים של משאבי אנוש, כמו פתרון סכסוכים, חונכות, פסיכולוגיה ומיקוח קיבוצי. מחקר עשוי להתבצע על מודלים הנוכחי HR ואת האפקטיביות שלהם, או להתמקד כיצד הטכנולוגיה החדשה משפיעה HR. הבנת פונקציות בסיסיות של HR היא תנאי מקדים אחד לתואר זה.

    כלי המיקוח הקיבוציים והכישורים הבין-אישיים המתקבלים מדוקטורט בפיתוח משאבי אנוש שימושיים בטיפול בחיי היומיום.כתואר אקדמי גבוה ביותר, הדוקטורט יכול גם להוביל לקידום או להגדיל את שכר.

    כאשר מחשוב את עלות הדוקטורט, זכור כי זה ייקח לעתים קרובות ארבע עד שש שנים. שכר לימוד, אגרות, ספרים דיור הם כל עלויות לשקול להשתנות בהתאם למדינה, בעיר ובבית הספר.

    HR הוא מחלקה משותפת בחברות ברחבי העולם, והם עשויים להיות פתוחים עבור בוגר עם תואר שלישי בפיתוח משאבי אנוש. חברות חדשות יכולות לשכור סוג זה של בוגר כדי לסייע בבניית מדיניות משאבי האנוש שלהם מאפס, וחברות מבוססות עשויות להזדקק למנהלים ולמאמנים נוספים. דוקטורט פותח גם את הדלת למחקר בתחום האקדמיה.

    בתי ספר מרובים מציעים תואר שלישי בפיתוח משאבי אנוש בתחומים אחרים הקשורים. כמה דברים לשקול בעת ביצוע הבחירה שלך כמה קרוב לבית הספר ואם מטרות המחקר שלך בשורה עם הצעות צוות.חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.