Keystone logo

8 דוקטורט PhD תוכניות ב ניהול משאבי אנוש 2024

מסננים

מסננים

  • דוקטורט PhD
  • לימודי מינהל
  • משאבי אנוש
  • ניהול משאבי אנוש
תחומי לימוד
  • לימודי מינהל (8)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    דוקטורט PhD תוכניות ב ניהול משאבי אנוש

    כתואר אקדמי גבוה ביותר, הדוקטורט דורש שנים רבות של מחקר. תואר שני נדרש בדרך כלל להתחיל במסלול אקדמי זה, אם כי יש מוסדות המשלבים את שתי המעלות לתכנית אחת.

    מהו דוקטורט בניהול משאבי אנוש? תחום זה עוסק בניהול אנשים על מנת למקסם את הביצועים הכוללים של העובדים ואת שביעות רצונם. הבנה של פעילויות משותפות של משאבי אנוש, כגון כוח אדם, יחסי עבודה והטבות, צפויה. תוכניות PhD נועדו לחנך תלמידים בפירוט על אחד או יותר היבטים של ניהול משאבי אנוש. נושאים מסוימים כוללים מוטיבציה, גיוס עובדים זמניים.

    הרבה ניהול משאבי אנוש הוא לדעת איך לתקשר עם אנשים להתמודד עם הקונפליקט, הן מיומנויות טובות בחיי היומיום. בפרט, הדוקטורט יש את היתרון האפשרי של קידום שכר עלייה.

    עלות הדוקטורט בניהול משאבי אנוש תלויה בבית הספר הנבחר.מאז דוקטורט לוקח בדרך כלל ארבע עד שש שנים כדי להרוויח, זה צריך להיות factored לתוך התקציב הכולל שלך. שכר לימוד, שכר וספרים הם חלק חשוב של ביצוע התקציב האקדמי שלך.

    דוקטורט בניהול משאבי אנוש מוביל בדרך כלל למצב מוגבה במחלקת משאבי אנוש. ניהול משאבי אנוש בדרך כלל נופל לשתי קטגוריות: מומחה כללי. מומחה יכול לעבוד בתחום ממוקד, כמו שוויון במקום העבודה, בעוד הגנרלים לטפל בבעיות HR תמונה גדולה. איגודים וגופים אחרים המשתמשים במיקוח קולקטיבי יכולים גם להפיק תועלת מבוגר עם תואר זה. כתואר שלישי, תואר זה פותח גם את הדלת עבור הזדמנויות מחקר אקדמי הקריירה.

    עם הכלים שלנו באינטרנט, קל למצוא את הספר מציע את הדוקטורט הרצוי. קורסים לניהול משאבי אנוש מוצעים במגוון בתי ספר, וייתכן שיהיו בקרבתך.חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.