Keystone logo

1 דוקטורט PhD תוכניות ב ניהול טכנולוגיית מידע 2024

מסננים

מסננים

  • דוקטורט PhD
  • לימודי טכנולוגיה
  • טכנולוגיות מידע (IT)
  • ניהול טכנולוגיית מידע
תחומי לימוד
  • לימודי טכנולוגיה (1)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

דוקטורט PhD תוכניות ב ניהול טכנולוגיית מידע

לאחר השלמת תואר ראשון, התלמידים יכולים לבחור להמשיך תואר דוקטור. דוקטור לפילוסופיה, שהוא סוג של דוקטורט, מתמקד בנושא מסוים בתחום לימוד על מנת לתת לתלמידים ידע מעמיק. זה בדרך כלל לוקח בערך 5 עד 6 שנים כדי להשלים דוקטורט.

מהו דוקטורט בניהול טכנולוגיית מידע? תוכנית זו של מחקר יכול לחקור את ההשפעה ההתנהגותית והכלכלית של תעשיית ה- IT על הצרכנים, החברה, עסקים וממשלות. סטודנטים מתמודדים לעיתים קרובות עם פרויקטי מחקר, דיונים בכיתה ודיסרטציות לאורך כל התכנית. הקורסים המדויקים הנדרשים יכולים להשתנות מבתי ספר אחד למשנהו, אך עשויים לכלול שיעורים כגון קידום מחקר על ניהול טכנולוגיית מידע, יצירת תיאוריה וניהול, תכנון אסטרטגי של טכנולוגיית מידע מובילה בסביבות מורכבות וגלובליות, ותהליכי מחקר, תיאוריה ופרקטיקה בעסקים גלובליים .

תלמידים בוחרים לעיתים קרובות להמשיך בחינוך זה כדי לקבל הזדמנויות עבודה רבות יותר. דוקטורט יכול גם להוביל שכר גבוה יותר. המחקר הנדרש כדי לסיים את התואר יכול לחדד את הכישורים הארגוניים של התלמיד, אשר יכולים להפוך אותו או למנהליה טוב יותר של זמן.

לפני שתחליט איזה בית ספר להשתתף, התלמידים צריכים לשקול את עלות הדוקטורט. כל בית ספר יכול לקבל שכר לימוד אחר. לעתים קרובות זה תלוי, לפחות בחלקו, בגודל ובמיקום האוניברסיטה. על התלמידים ליצור קשר עם בית הספר בו הם מעוניינים להגיע לקבלת הערכה.

דוקטורט בניהול טכנולוגיית מידע יכול להכשיר את הבוגרים למגוון של קריירה ברמה גבוהה בתעשיית ה- IT בארגונים ללא מטרות רווח, מוסדות חינוך, תאגידים גדולים או הממשלה. ההזדמנויות המדויקות הזמינות עשויות להיות תלויים בניסיון קודם ובחינוך אחר.חלק מהתלמידים ימשיכו להיות דירקטורים בטכנולוגיית מידע, מנהלי תוכניות טכנולוגיה, רואי חשבון בכירים בתחום טכנולוגיית המידע ומנהלי מידע ראשיים.

אם אתה רוצה להמשיך את זה סוג של חינוך, אתה צריך ליישם. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.