Keystone logo

7 דוקטורט PhD תוכניות ב מתודולוגיות מחקר מדעי 2024

מסננים

מסננים

  • דוקטורט PhD
  • מדעי הטבע
  • מתודולוגיות מחקר מדעי
תחומי לימוד
  • מדעי הטבע (7)
    • חזרה לקטגוריה הראשית
    מיקומים
    מצא מיקומים נוספים
    סוג התואר
    מֶשֶׁך
    קצב הלימוד
    שפה
    שפה
    פורמט לימוד

      דוקטורט PhD תוכניות ב מתודולוגיות מחקר מדעי

      דוקטורט הוא השם הידוע יותר לתכנית להוראת דוקטורט, שהוא השלב הבא במעלה ההשכלה באוניברסיטאות לאחר הלימודים, רווקים ותואר שני. השלמת הדוקטורט מצביעה על כך שסטודנט רכש רמה עמוקה של שליטה מקצועית על תחום הנושא שלהם.

      מהו דוקטורט במודולוגיות של מחקר מדעי? תחום זה מתמקד בשיפור שיטות וכלים המשמשים לביצוע מחקר מדעי, במטרה ליצור ולייעל סטנדרטים רשמיים המבטיחים את הדיוק, האיכות והשלמות של תוצאות המחקר. תלמידים המעורבים בתוכנית זו יכולים לצפות לחשיפה לנושאים כגון השיטה המדעית, תהליכים לעיתונאות מדעית של עמיתים וסטטיסטיקות. רבים עשויים לשתף פעולה עם מומחה אקדמי מקצועי בתוכנית דוקטורט כדי להמשיך את לימודיהם תחת tutelage מתקדמים.

      בוגרת תוכנית דוקטורט במתודולוגיות המחקר המדעי יכולה ללמד תלמידים חשיבה יוצאת דופן ומיומנויות ניכוי שיכולות להוכיח שימוש מאוחר יותר בחיים. הם יכולים גם לרכוש ידע מפתח בתחומים כגון ניהול מעבדה והכנת דגימות רקמות.

      בהתאם לבית הספר ולתוכנית, עלויות עבור התלמיד עשוי להשתנות. עלויות יכול להיות מושפע לעתים קרובות על ידי מלגות וזמינות סיוע פיננסי.

      לאחר השלמת הדוקטורט של מתודולוגיות המחקר המדעי, הבוגרים יש מספר אפשרויות עבור נתיבי הקריירה. חלקם עשויים לשמש יועצים בתחום האתיקה, להצטרף ללוחות מייעצים לסטנדרטים מדעיים ולתרום לעיצוב תוכניות ארוכות טווח וקצרות טווח לפיתוח ויישום של שיטות חדשות. אחרים עשויים לעבוד עם גופים עסקיים המתמקדים בעיקר במדע וברפואה, מתפקדים כיועצים להקמת תהליכים חוזרים על מחקר ופיתוח. אפשרות נוספת יכולה להיות עבודה כמו פקחים עם סטנדרטים ו הסמכה לוחות הסמכת חברות עבודה עם שיטות מדעיות.

      קבלת החלטה על איזה בית ספר לבחור יכול להיות מבוסס על גורמי המיקום, אלא גם על הזמינות של קורסים מקוונים. לקבלת מידע נוסף על בחירת בית ספר, חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס להוביל.