Keystone logo

3 דוקטורט PhD תוכניות ב זואולוגיה 2024

מסננים

מסננים

  • דוקטורט PhD
  • מדעי החיים
  • זואולוגיה
תחומי לימוד
  • מדעי החיים (3)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

דוקטורט PhD תוכניות ב זואולוגיה

לאחר שסיים תואר ראשון והתואר שני, כמה בוגרים בוחרים להמשיך גם חינוך נוסף בתחומם, פועל לדוקטורט, או תואר דוקטור. סוג זה של תכנית יכול להימשך בין שנים עד חמש שנים ומצביע על כך שהבוגר השיג את הרמה הגבוהה ביותר של שליטה בנושא שבחר.

מהו תואר דוקטור בזואולוגיה? זוהי תכנית מאוד מתקדמת שחוקרת את הפיסיולוגיה, מבנה, הרגלים והתנהגות של מגוון רחב של בעלי חיים. זה יכול להיות גם להסתכל לתוך איך בעלי החיים מופצים ברחבי המערכת האקולוגית וכיצד הם פועלים עם מינים אחרים ואוכלוסיות בתוך המערכת האקולוגית שלהם. קורסים עשויים לכלול אנטומולוגיה, אקולוגיה אבולוציונית, צפרות וביולוגיה ימית. תלמידים יכולים ללמוד על התפצלות, הכלאה, טריפה, אסטרטגיות רבייה וברירה מינית. הם יכולים גם לבחון אסטרטגיות הישרדות והקצאת משאבים.תכנית דוקטורט בדרך כלל מגיע לשיאו בעבודת דוקטורט, שהוא נייר נרחב המפרט מחקר המקורי של התלמיד עצמו.

השלמת דוקטורט בזואולוגיה יכולה להיות יתרונות פוטנציאליים רבים. מעט מאוד תלמידים להשיג רמה זו של שליטה אקדמית, ומי שעושה יכול להתבלט מעמיתיהם בקורות חיים, כמו גם בתחום. המחקר של זואולוגיה יכול לטפח את יכולות חשיבה ביקורתית מתוחכמות כמו גם מיומנויות מחקר מקיפות.

העלות של סוג זה של תכנית יכולה להשתנות בהתאם למוסד והאורך של התכנית. סטודנטים הלומדים במשרה מלאה יכולים להתקדם מהר יותר מאלה שעובדים במשרה חלקית בעת שעבדה או טיפול בחובות אחרים.

רוב התלמידים שירדפו את הדוקטורט בזואולוגיה יהיו מטרות קריירה ספציפיות במוח ויהיה להתאים את התכנית שלהם לאינטרסים שלהם.בוגרים יכולים לשהות באוניברסיטה כפרופסור במשרה מלאה, ביצוע מחקר, בכתיבת עבודות, ובחינוך לתואר שני וסטודנטים לתואר ראשון. הם יכולים גם למצוא עבודה כביולוגי חיות הבר, מדעני גן חיות, זואולוגים ומומחים לאיכות סביבה לתאגידים, מוסדות וארגונים ללא מטרות רווח.

סטודנטים פוטנציאליים יכולים למצוא מספר תוכניות מצוינות באוניברסיטאות מסורתיות ומקוונות ברחבי העולם. חפש מתחת וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.