Keystone logo

2 דוקטורט PhD תוכניות ב הוראת אנגלית כשפה זרה 2024

מסננים

מסננים

  • דוקטורט PhD
  • חינוך
  • הוראה
  • הוראת אנגלית כשפה זרה
תחומי לימוד
  • חינוך (2)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

דוקטורט PhD תוכניות ב הוראת אנגלית כשפה זרה

דוקטור הוא תואר אקדמי לתואר מוכר בעולם שניתנו ע"י מוסדות להשכלה גבוהים ואוניברסיטות לחוקרים בהגשת עבודת דוקטור על בסיס מחקר מקורי ורחבת היקף בתחום נבחר. סטודנטים שאפתנים לעבודה ברמה זו עם מנטור לפתח פרויקט מחקר על נושא נתון.

מהו דוקטורט TESOL? התוכנית אידיאלית לתרגול מחנכים כדי ללמוד עוד על מחקר ויישום התיאוריה החינוך במקצוע בהוראת אנגלית דוברי שפות אחרות. זה נועד כדי להכין מפקחים להשכלה גבוהים, מורי ESL, חוקרים, אנשי חינוך מורה, מפתחי תכניות לימודים ומנהלים לקריירות תעשייה מתפתחת. תוכנית המיקוד כולל ESL יישומי ומחקר EFL, פיתוח תוכניות לימודים וחומרי, הכשרת מורים, שילוב של טכנולוגיה ב ESL, מתודולוגיה TESOL ותיאוריה, וגורמים פסיכו, בלשנות חברתית ותרבותית של רכישת שפה שנייה.

היתרונות של דוקטורט TESOL לכלול רכישת היכולת להעריך מחקר, לפתח הבנה עמוקה של התפקיד של בלשנות, וקידום ההשפעה של גורמים תרבותיים וחברתיים בהוראת שפה שנייה.

עלויות עבור התוכנית PhD להשתנות בין מוסדות. סטודנטים המעוניינים להירשם דוקטורט TESOL צריך לחקור את התוכניות השונות ציפיות עלות כניסה ובקשה מבתי ספר פרטי.

בוגרי דוקטורט TESOL יכולים לצפות למצוא מגוון רחב של הזדמנויות קריירה אחרות בהשכלה גבוהה. עם זאת, יש הרבה עיסוקים אחרים לתלמידים לחקור. אלה כוללים מומחה קבלה, מנכ"ל מרכז, מנהל אקדמי, קבלת מנהל, מפקח התפתחות מקצועי, מומחה לשפות, ומדיניות ומנהל תקשורת. אחרים עשויים לשקול ייעוץ, עזרה בלימודים, או כתיבה וספרי לימוד עריכה או לימודים בתכנית.

בגלל הביקוש הגבוה תוכניות PhD TESOL, אפשרויות בינלאומיות רבות זמינות. פלטפורמות למידה מרחוק הם גמישים ונוחים עבור אנשי מקצוע עסוקים של היום. כדי להתחיל, לחפש התכנית שלך למטה יש לפנות ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס הפנייה.