דוקטורט בפסיכולוגיה קלינית
Pacifica Graduate Institute
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Carpinteria, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
מְעוּרבָּב, בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
דוקטורט בפסיכולוגיה קלינית
השיעורים מתחילים בסוף ספטמבר
Ph.D. התוכנית חוגגת את המסורת בת 30 השנים שבה היא מציעה את לימודי הפסיכולוגיה הקלינית של פסיכולוגיה קלינית, אשר מדגישה תיאוריה רדיקלית, חינוך מעמיק וקל לקשר, ומעורבות בנושאים של צדק חברתי וטיפול. התוכנית מכינה פסיכולוגים באמצעות שילוב של מסורות פסיכולוגיות עומק שונות, מלגות מדעי האדם, ופרקטיקה הקהילה.
למד על פסיכולוגיה קלינית Ph.D. תכנית
על הדוקטורט הקליני תכנית
התלמידים מוכנים לתרגול מקצועי כמתרגלים, שהכשרה קלינית שלהם משופרת על ידי מלגה, מועשר על ידי מיומנויות אנליטיות ופרשניות שפותחו באמצעות מחקר. תכנית הלימודים שלנו נועדה להוביל לרישיון כפסיכולוג קליני (על פי דרישות חינוכיות לפסיכולוגים במדינת קליפורניה).
מודל מדעי האדם
המחויבות שלנו למודל מדעי האדם של הפסיכולוגיה - אלטרנטיבה בת קיימא לגישת המדע הטבעי של הפסיכולוגיה הקונבנציונלית - מדגישה את המשמעות כמרכיב הבסיסי של החיים הפסיכולוגיים. התמקדות זו במשמעות האנושית המתבצעת במחקר איכותני ובפרקטיקה קלינית, מניבה הבנה מעמיקה של האופן שבו הדברים חשובים לאנשים במצבי החיים שלהם.
מתוך הכרה באופי התרבותי וההיסטורי של המשמעות, הפסיכולוגיה של מדעי האנוש מזוהה במכוון עם מדעי הרוח ומטפחת דרכים רבות של ידיעה, כגון דמיון ומודעות מדיטטיבית, מעבר לנסיעה האינסטרומנטלית של מדעי הטבע. לפיכך, תוכנית הלימודים שלנו הוא חדורים עם המחקר של המיתולוגיה, ההיסטוריה, הדת, הפילוסופיה, והאמנויות.
"אני רוצה שפסיכולוגיה תהיה הבסיס שלה בדמיון של אנשים ולא בסטטיסטיקה שלהם ובדיאגנוסטיקה שלהם".
ג 'יימס הילמן
פרספקטיבה פסיכולוגית עומק
במסגרת מודל מדעי האדם, הדוקטורט התוכנית מתמקדת במסורות של פסיכולוגיית עומק. הוא נמצא בקונטקסטים תרבותיים מרובים ובפרספקטיבות, כולל בחינה פורצת דרך של פרויד ויונג, ומבחינת הפסיכולוגיה העמוקה בהכרה בממד חבוי או לא מודע של החיים הפסיכולוגיים. אלמנט לא מודע זה, ממד העומק הטמון בחוויה האנושית, נתפס כחיוני לאופי הטרנספורמטיבי של היחסים הטיפוליים.
התכנית שלנו מושתתת על פרספקטיבות פסיכואנליטיות, יונגיאניות ופניסטיות-קיומיות בנוסחאות ההיסטוריות והעכשוויות, כולל פסיכולוגיות ארכיטיפיות, יחסותיות והרמנויטיות. תשומת לב רבה ניתנת לדיאלוג עם דיסציפלינות קשורות כגון רב-תרבותיות, פוסט-מודרניזם, תיאוריה פמיניסטית, לימודי מגדר, פסיכולוגיות מקומיות, תורת המורכבות, פוסט-קולוניאליזם, מחקרים אקולוגיים ומחשבה מזרחית.
"אנחנו צריכים תמונות ומיתוסים שדרכם נוכל לראות מי אנחנו ומה אנחנו יכולים להיות."
כריסטין דאונינג
הכשרה קלינית
על ידי הדגשת החשיבות של המלגה בחינוך של פסיכולוגים, התוכנית ממשיכה את הגישה הפסיכולוגית של עומק לפרקטיקות הקליניות. האוריינטציה הקלינית החודרת את תוכנית הלימודים שלנו, מקלה על עיסוק בתיאוריה ובחקר בהתמודדות עם דאגות אישיות, קהילתיות וגלובאליות.
התלמידים מקבלים הכשרה קלינית מקיפה, אשר מתבססת על פסיכולוגיות יונגיאניות, פסיכואנליטיות ופנומנולוגיות וכן על גישות עומק עכשוויות לפסיכותרפיה.
ההוראה הקלינית מדגישה את החשיבות של היחסים הטיפוליים, ובמיוחד את ההעברה ואת הדינמיקה של ההעברה הנגדית, את משמעות החלומות, ההתקשרות והטראומה בהתפתחות המוקדמת וכן בשלבי ההתפתחות לאורך החיים, האינדיבידואציה כתהליך של שינוי נפשי, וההקשר התרבותי של ריפוי. דיאלוג ביקורתי מתנהל עם ההתפתחויות העכשוויות בתחום, כגון מדעי המוח.
"החיים הפסיכולוגיים במרקם, במבנה ובתפקוד שלה הם מציאות מטפורית".
רוברט ד. רומנישין
מחקר
תוכנית הלימודים החזק שלנו מונחה על ידי הבנה של פסיכולוגיה עומק של תופעות פסיכולוגיות. לפיכך, הקורסים מתמקדים בשיטות מחקר איכותניות המאשרות את הממד הפרשני של התיאור, כמו גם את הדינמיקה הלא מודעת בין החוקר לבין מה שנחקר. מחקר הסטודנטים כולל את המרדף אחר הידע, השינוי האישי והפרקטיקה של המעורבות החברתית.
מטרה
מטרתנו היא להכשיר את התלמידים לעשייה קונסטרוקטיבית בקבוצות קליניות, אקדמיות וקהילתיות מגוונות, כחוקרים וקלינאים המעוגנים בגישות אנושיות, מתוחכמות תיאורטית ומודעות חברתית לפסיכולוגיה קלינית.
היופי מרתק של הקמפוס, בפורמט תושבות אינטנסיבית
שאלות נפוצות על התוכנית
מה נבדלים בחינוך לדוקטורט בפסיכולוגיה קלינית בפסיפיקאה?
Pacifica Graduate Institute יש היסטוריה ארוכה של 40 שנים של מתן הכשרה בפסיכולוגיה מעמיקה בתוך מודל מדעי האדם, ונשארת אחד המוסדות הבודדים בעולם להציע תארים המביאים יחד חינוך בפסיכולוגיה קלינית יחד עם מסורות עשירות של פסיכולוגיית עומק, אשר שואבים מתחומים כמו מדעי הרוח, המיתולוגיה, הפילוסופיה, לימודי התרבות ומדעי האדם. בנוסף, החינוך של Pacifica מדגיש את החזון הדינמי העכשווי של הבנת החוויה האנושית, הכוללים גישות סומטיות, מבוססות רוחנית, מקומיות, רב-תרבותיות, נוירו-פסיכולוגיות וקהילות.
האם קבלת דוקטורט מן הפסיכולוגיה הקלינית של פסיפיק תוכנית לפגוש את ההסמכה הנדרשת כדי להיות מורשה כפסיכולוג קליני בקליפורניה?
תוכנית הלימודים שלנו נועדה להוביל לרישיון כפסיכולוג קליני (על פי דרישות חינוכיות לפסיכולוגים במדינת קליפורניה). על מנת לקבל את רשיון הפסיכולוג קליני של קליפורניה, על הסטודנטים לעמוד גם בשעות הפוסט-דוקטורט של שירותי הקליניקה ובדרישות הבדיקה של המדינה. במסגרת קבלת התואר מהתכנית שלנו, התלמידים נדרשים להשלים את שעות ההתמחות הפוסט-דוקטורטיות שעומדות בדרישות של מועצת הפסיכולוגיה של קליפורניה. דרישות הזכאות של תוכניות התמחות פורמלית בקליפורניה נקבעים על ידי ארגונים מגוונים, כולל המועצה לפסיכולוגיה בפסיכולוגיה של קליפורניה (CAPIC), המסדירה אתרים קליניים רבים המאמצים שיטות טיפול פסיכולוגיות מעמיקות. פסיפיקא הוא חבר בית הספר למוסיקה של CAPIC, והתלמידים יונחו בתהליך הרשמי של היישום לכל האתרים הללו. לאחר קבלת התואר מפסיפיקאה, על הסטודנטים לעמוד בדרישות המדינה, הכוללות שעות קליניות בפוסט-דוקטורט, וציוני מעבר בבחינות הארציות והממלכתיות (EPPP ו- CPLEE). מועמדים וסטודנטים אחראים על מעקב אחר דרישות הרישוי של מדינות או מדינות אחרות, בהן הם מבקשים להתגורר ולתרגל, אשר עשויים להיות שונים מדרישות קליפורניה.
כמה זמן הוא הדוקטורט תכנית?
סטודנטים לומדים לקראת תואר דוקטור. תוכנית לשלוש שנים על בסיס שנתי (כולל קיץ). מדי שנה מתקיימים שיעורים במהלך תשע, ארבעה (4) יום. שבוע קיץ בן שבעה ימים מתרחש במהלך הקיץ. הסטודנטים משלימים את עבודת הדוקטורט שלהם לאחר שלוש שנות הלימוד. יש מגבלת זמן של שמונה שנים להשלמת התוכנית לתואר. עיין בתרשים שלהלן לקבלת סקירה חזותית של הדוקטורט. תכנית.
מהו הפורמט הכללי של הכיתות?
השיעורים הם שילוב של הרצאות ופורמטים דיון להתרחש על Pacifica הקמפוס. בעוד סגל המרצים הנוכחי חומר, הזמן הוא להפריש לדיון תקופות שאלה ותשובה. חלק מהשיעורים כוללים מצגות של מומחים, פעילויות חווייתיות (למשל, טקסים, תרגילים סומטיים) וכן זמן לעיבוד המידע כקבוצה. מערכת הקוהורט בפסיפיקא מעודד תהליך של למידה שיתופית מעמיקה המשלבת את ההקשרים האישיים והתרבותיים הרבים המשפיעים על למידה והכוונה.
כמה עבודה נדרשת מחוץ לכיתה?
הקצאות הכיתה מורכבות מקריאה, מהשתקפויות / דיונים, מבחנים, מסמכים או פרויקטים. עבור כל שעה בכיתה, לפחות שלוש שעות של עבודה אקדמית מחוץ לכיתה צפוי. הפעם עשויים לכלול קריאה, השתקפות, מחקר וכתיבה. מחקר בוגר, באופן כללי, דורש עשרים (20) שעות לימוד בשבוע עם תוספת משוער 15 עד 20 שעות בפועל בשבוע השני והשלישי שנים. עבודת הדוקטורט וההתמחות מתבצעת לאחר סיום הקורסים ומבחנים מקיפים.
הכשרה קלינית חווייתית מחוץ לאתר הקמפוס הכשרה אתרי קליניקה היא חלק חיוני של תוכנית הדוקטורט. הסטודנטים משלימים מינימום של 1,000 שעות עבודה, 1,500 שעות התמחות ו -60 שעות של טיפול אישי. מנהל ההכשרה הקלינית עובד בשיתוף פעולה עם סטודנטים למקם אותם בפועל בתחילת השנה השנייה ללימודים אקדמיים. התלמידים מקבלים הדרכה ומקבלים משוב במקומות מחוץ לאתר וכן במהלך הקורסים בקמפוסים.
כאשר התלמידים משלימים את הקורסים והפרקטיקה שלהם ועוברים מבחנים מקיפים, התלמידים נכנסים ללימודים מחוץ לקמפוס, שם הם מקבלים גם הדרכה ומשוב. ההתמחות הושלמה בסביבה רב תחומית המציעה מגוון של חוויות אימון. כדי להשיג התמחויות קדם-דוקטורטיות, תלמידים מתחרים בדרך כלל בתהליך יישום תחרותי בכל רחבי המדינה. עם זאת, המדינה של קליפורניה מאפשר הכשרה קלינית תחת פסיכולוג מורשה כעוזר פסיכולוגי להשלים את השעות הדוקטורליות של ההתמחות הנדרשת על ידי מדינת קליפורניה לקראת רישיון פסיכולוגיה. יש לעודד הדרכה באתרים מגוונים מבחינה תרבותית.
מתי יש לתלמידים הזדמנות להיפגש עם סגל ההוראה?
כל חבר סגל ההוראה מחזיק שעות עבודה במהלך הזמן שבו הסטודנטים נמצאים בקמפוס וכן בשעות מסוימות במהלך השבוע. לוחות זמנים אלה של שעות העבודה וגליונות ההרשמה זמינים במהלך כל מפגש למידה. לסטודנטים מוקצה גם יועץ ליבה מרכזי המתחבר עמם על היבטים מגוונים של התפתחותם האקדמית והמקצועית. בתחילת רבע האביב, יועצי הסגל מעריכים את ההתקדמות שעושה כל תלמיד בתכנית במסגרת ההערכות השנתיות של התלמיד.
היכן סטודנט משלים את דרישת ההתמחות של 2,500 שעות / התמחות?
על הסטודנטים בתכנית הקלינית לדוקטורט לצבור סך של 2,500 שעות של ניסיון קליני מאושר ומפוקח. שעות אלה מתקבלות בשני "שכבות" של הכשרה: פרקטיקום (1000 שעות חובה) והתמחות (1,500 שעות נדרשות). שתי רמות ההכשרה מתקבלות במיקומים מחוץ לקמפוס, כגון מנהגים קבוצתיים פרטיים, מרפאות, בתי חולים, מרכזי טיפול או סוכנויות אחרות, שבהן פסיכולוגים מספקים שירותים. הכשרה מעשית היא רמה נמוכה יותר של הכשרה עם פיקוח אינטנסיבי יותר והדרכה מתקבל במהלך השנים השנייה והשלישית של שיעורים ב Pacifica. מדריך ההדרכה הקלינית מתאר את הדרישות לתחילת ההכשרה הקלינית. במהלך הקורסים בקמפוס, משתתפים התלמידים ביום חמישי בערב בסמינרים מעשיים שנועדו לעגן את חווית ההדרכה הקלינית שלהם בדיונים בקבוצות קטנות, בכינוסים ובפיקוח אינטנסיבי של סגל ההוראה. בניגוד להכשרה מעשית, הכשרה בהתמחות היא רמה גבוהה יותר של הכשרה עם יותר עצמאות ואחריות, והיא מתבצעת לאחר השלמת התלמיד את כל הקורסים ועברו את הבחינות המקיפות. ההתמחות, בניגוד לפרקטיקום, היא חוויית אימונים מסכמת ומובנית, שבה מיומנויות הידע והידע המתקבל דרך הקורסים והחוויות המעשיות מופעלות. כל פעילויות ההדרכה המתוארות כאן מתואמות ונתמכות על ידי לשכת ההדרכה של פסיפיקא, כולל רכזת ההדרכה ומנהל ההדרכה הקלינית.
האם תלמיד יכול להשתמש בשעות טיפול אישיות בעבר כדי לספק את דרישת הטיפול האישי של 60 שעות?
הדרישה הטיפולית האישית היא חלק בלתי נפרד מהתכנית, הכרחית לפיתוחם של רופאים המטפלים בעצמם כמכשיר לריפוי של אחרים. בנוסף, מודעות עצמית אישית חיונית לתהליכים אחרים בהיותו סטודנט, כולל עריכת מחקרים עם משתתפים אנושיים או עיסוק בדיאלוגים קליניים ומחקריים בתחום, המרחיבים ידע פסיכולוגי. לכן, המינימום של 60 שעות של טיפול אישי חייב להיות מושלם כאשר תלמיד נרשם לתוכנית. שעות אלה עשויות להסתיים בהגדרות אישיות, קבוצתיות, זוגיות או משפחתיות.
סקירה כללית של תכנית הלימודים
פסיכולוגיה קלינית Ph.D. השיעורים מתקיימים במפגשים של ארבעה ימים (יום חמישי בערב עד יום ראשון אחר הצהריים) פעם בחודש במהלך הסתיו, בחורף ובאביב. יש גם מפגש קיץ של שבעה ימים בכל שנה. בין הפגישות הלמידה, הייעוץ, ההדרכה, הלימוד וההדרכה, ממשיכים באמצעות הדרכה אישית וקבוצתית, באמצעות סגל, למידה משופרת באינטרנט וקבוצות תמיכה.
שנה ראשונה
קורסים
- היסטוריה ומערכות פסיכולוגיה - CP 700, 2 יחידות
- הערכה פסיכולוגית I - CP 930, 2 יחידות
- הערכה פסיכולוגית II - CP 931, 2 יחידות
- מקצועות משפטיים, אתיים ומקצועיים - CP 832, 2 יחידות
- פסיכופתולוגיה מתקדמת I - CP 730, 2 יחידות
- יסודות ביולוגיים של ההתנהגות האנושית - CP 735, 2 יחידות
- פסיכולוגיה פנומנולוגית: תיאוריה ומעשה - CL 917, 2 יחידות
- פסיכותרפיה מבוססת פסיכואנליזה I - CP 711, 2 יחידות
- מבוא לפסיכולוגיה עומק ומסורת האדם מדעי - CL 819, 2 יחידות
- ינגיאן מבוסס פסיכותרפיה אני - CP 810, 2 יחידות
- נושאים מיוחדים - CP 799, 2 יח"ד
- פיתוח מקצועי סמינר I - CL 755, 1 יחידה
- פיתוח מקצועי סמינר II - CL 756, יחידה אחת
- פיתוח מקצועי סמינר III - CL 757, 1 יחידה
- שיטות מחקר ומתודולוגיה I: סקירה כללית - CP 932, 2 יחידות
- שיטות מחקר ומתודולוגיה 2: שיטות איכותיות - CP 933, 2 יחידות
- עיצוב כמותי ו Univariate ניתוח סטטיסטי - CP 926, 3 יחידות
- שנה 1 הערכה שנתית לקידום התוכנית - CL 758, 0 יחידות
שנה שניה
קורסים
- עקרונות הפסיכופרמקולוגיה - CP 873, 2 יחידות
- פסיכולוגיה התפתחותית דרך תוחלת חיים - CP 830, 3 יחידות
- אלכוהול, תלות כימית, והתנהגות ממכרת - CL 900, 2 יחידות
- גישות ילידים לפסיכולוגיה - CP 803, 1 יחידה
- יסודות קוגניטיביים של התנהגות אנושית - CL 837, 2 יחידות
- יסודות אפקטיביים של התנהגות אנושית - CL 838, 2 יחידות
- פסיכותרפיה מבוססת פסיכואנליזה II - CP 712, 2 יחידות
- ארכיטיפאל פסיכולוגיה: תיאוריה ומעשה - CP 840, 2 יחידות
- יסודות חברתיים של התנהגות אנושית - CL 800, 2 יחידות
- נושאים מיוחדים - CP 799, 2 יח"ד
- יונגיאן מבוסס Psychotherapy II - CP 811, 2 יחידות
- סמינר הפקולטה למקצועות I - CL 759, יחידה אחת
- סדנת פיקוח סמינר 2 - CL 760, יחידה 1
- פרק ג '- CL 761, יחידה 1
- שיטות מעמיקות פסיכולוגיות I - CL 928, 2 יחידות
- פיתוח דיסרטציה I - CP 961, יחידה אחת
- עיצובים III: בדיקה ומדידה - CP 934, 2 יחידות
- הערכה שנתית שנתית לקידום התכנית - CL 762, 0 יחידות
שנה שלישית
קורסים
- פסיכופתולוגיה מתקדמת II - CP 731, 2 יחידות
- פסיכותרפיה עם אוכלוסיות שונות - CP 845, 2 יחידות
- עקרונות פיקוח קליני וייעוץ - CL 752, 2 יח"ד
- הערכת אישיות השלכתית - CL 938, יחידה אחת
- שיטות עבודה מומלצות המבוססות על ראיות - CL 912, 2 יחידות
- אלימות וטראומה - CP 834, יחידה אחת
- מין ומיניות אנושית - CP 901, יחידה אחת
- פוסט-ג'ונגיאן פסיכותרפיה: תיאוריה ומעשה - CP 745, 2 יחידות
- פסיכותרפיה דמיונית - CP 814, 2 יחידות
- נושאים מיוחדים - CP 799, 2 יח"ד
- פסיכותרפיה מעשית סמינר I - CL 763, יחידה אחת
- פסיכותרפיה מעשית סמינר 2 - CL 764, 1 יחידה
- פסיכותרפיה מעשית סמינר ג '- CL 765, 1 יחידה
- Dissertation Development II - CP 962, 2 יחידות
- שיטות מעמיקות פסיכולוגי II - CL 929, 2 יחידות
- עבודת הדוקטורט III - CP 963, 2 יחידות
- שיטות מחקר ומתודולוגיה ד: שיטות איכותיות מתקדמות - CL 940, 2 יחידות
- הערכה שנתית שנתית לקידום התכנית - CL 766, 0 יחידות
המשך
פרויקטים Capstone דרישות התוכנית
- תיק הבחינה מקיף - CP 989, 0 יחידות
- כתיבת עבודת דוקטורט - CP 990, 15 יחידות
- פסיכותרפיה אישית - CP 950, 0 יחידות
דרישות לסיום הלימודים
דרישות תואר לקראת סיום הלימודים
- על הסטודנטים להשלים סך של 105 יחידות רבעוניות כדי למלא את דרישת היחידה לסיום הלימודים.
- הציון המינימלי של "B" נדרש בכל קורס הושלם. יש לשמור על רמה ממוצעת של ציון ציון 3.0.
- על התלמידים לעמוד בדרישות הנוכחות כמפורט ב - Student Student.
- על התלמידים להגיש ולהגנה על עבודת הדוקטורט המקורית של הפקולטה.
- הסטודנטים נדרשים להשלים מינימום 1,000 שעות עבודה, 1,500 שעות התמחות ו -60 שעות של טיפול אישי.
- על הסטודנטים לעבור בהצלחה את התיק המאוחד בתום השנה השלישית.
הכשרה קלינית
נדרשים לפחות 1,000 שעות עבודה ו -1,500 שעות התמחות. על הסטודנטים לקבל התמחות בתהליך יישום תחרותי. מומלץ מאוד שהתמחויות אלו יושלמו במסגרת רב תחומית המציעה מגוון של חוויות אימון. ההתמחות הפוסט-דוקטורטאלית בפסיכולוגיה קלינית היא חוויית הדרכה מסכמת מפוקחת, המשלבת למידה אקדמית ויישמה בעבר הכשרה קלינית ברמה המעשית. עם סיום הלימודים האקדמיים, בחינה מקיפה, עבודת הדוקטורט ו -1,000 שעות הכשרה מעשית, נדרשים תלמידים בעלי מעמד טוב להשלים 1,500 שעות התמחות קדם-דוקטורלית בפסיכולוגיה קלינית. סטודנטים מקליפורניה יכולים להשתתף במערכת ההתאמה של קליפורניה עבור התמחות באמצעות המועצה לפסיכולוגיה בפסיכולוגיה של קליפורניה (CAPIC). על המועמדים להתמחות להוכיח נכונות להגיש בקשה להתמחות אצל מנהל ההכשרה הקלינית.
לתיאור מלא של כל הדרישות, עיין במהדורה הנוכחית של מדריך הסטודנטים של Pacifica, במדריך ההדרכה הקלינית ובמדריך הדיסרטציה.
סגל הוראה
לכל סטודנט מוקצה יועץ הפקולטה לחונכות לאורך כל התכנית. היועצים הפקולטים נפגשים באופן קבוע עם יועצי הסטודנטים שלהם כדי לפקח על הביצועים האקדמיים שלהם, לדון תחומי המחקר, לפקח על הפיתוח הקליני, לסייע עם החלטות עבודת הדוקטורט, ולספק תמיכה אישית ומקצועית.
הכנה לרישיון פסיכולוגיה קלינית
תוכנית הלימודים אינה מיועדת לענות על כל הדרישות של כל מדינה לרישיון בפסיכולוגיה קלינית. סטודנטים המבקשים רישיונות בקליפורניה לרכוש הכשרה אזורית מוסמך דוקטורט מה שהופך אותם מוסמך לרשום את הרישיון כפסיכולוג קליני במדינת קליפורניה (כי הדרישות עשויות להשתנות, התלמידים אחראים לשמירת המודעות של תקנות הרישוי על ידי המדינה). ייתכן שתלמידים יצטרכו לעמוד בדרישות רישוי נוספות במדינות המוצא שלהם. כל סטודנט אחראי לקביעתם ולהישארותם על פי דרישות הרישוי של המדינה.
למידע חשוב על החוב החינוכי, הרווחים וההשלמה של תלמידים הלומדים בתכנית זו, אנא בקרו בדף "תעסוקה רווחית". Pacifica Graduate Institute פסיפיקיה. ו Ph.D. תוכניות מאושרות על ידי האיגוד המערבי של בית הספר ומכללות (WASC) לבין מחלקת החינוך להציע סיוע כספי. תוכניות הדוקטורט של Pacifica בפסיכולוגיה קלינית אינן מוסמכות על ידי האגודה הפסיכולוגית האמריקאית.
דרישות קבלה
- מועמדים צפויים להביא בסיס חזק בלימודים פסיכולוגיים, במיוחד מחקר וכתיבה מדעית, כמו גם עניין הפגינו וכישרון ללימוד פסיכולוגיית עומק, אשר יוערך במהלך תהליך הגשת מועמדים לרמת בוגר.
- התכנית מחפשת אנשים בעלי נטייה פסיכולוגית, ומראים הוכחות לחוסן רגשי, מודעות תרבותית ומחויבות לחקירה מדעית הנחוצה לעבודה עם אנשים וקהילות מגוונים
- בנוסף לכישורים מתקדמים של כתיבה וכתיבה, מועמדים מצליחים ישליכו על הניסיון הקליני ויגלו עניין ביחסים בין הפסיכולוגיה, מדעי הרוח ומדעי האדם.
- הניסיון של פסיכותרפיה אישית לעומק מוערך מאוד.
- דרישות יישום:
-
- הצהרה אישית (3-5 עמודים)
- Resumé / CV
- 10 עמודים לפחות כתיבה אקדמית לדוגמא וכתיבת כתיבה נוספת על הלא מודע
- 3 מכתבים עם טופס ההמלצה
- תמלילים רשמיים - חייב להיות בעל תואר ראשון / מוסמך מאוניברסיטת מוסמכת או מוסמכת על ידי המדינה מוסד להשכלה גבוהה