דוקטורט בשיווק פוליטי, שחקנים ומוסדות בחברות עכשוויות
Universidade Santiago de Compostela
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Santiago de Compostela, ספרד
שפות
ספרדית, גליציאנית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 200 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Oct 2024
מבוא
תכנית הדוקטורט לשיווק פוליטי, שחקנים ומוסדות בחברות עכשוויות מוכנסת לתחום המחקר במדע המדינה, מינהל ציבורי וסוציולוגיה, ומציגה לדוקטורנט תרחיש מחקר מבניית חשיבה ביקורתית וכן דיון, אמפירי ותיאורטי. העמקה בבעיות חברתיות ופוליטיות מרכזיות, גיבוש שאלות מחקריות רלוונטיות וזיהוי פערי ידע בתחום מדעי המדינה והחברה.
למרות שהתכנית מאפשרת השלמת עבודות דוקטורט בכל תחום של מדעי החברה והפוליטיקה, תשומת לב מיוחדת מוקדשת לשחקנים, מוסדות פוליטיים, ניהול הציבור וניתוח מדיניות הציבור, ודגש מושם על התהליכים תקשורת פוליטית ומוסדית, כ כמו גם התמורות של חברות עכשוויות והמערכות הפוליטיות שלהן.
תחומי מחקר
- שיווק פוליטי, שחקנים ומוסדות פוליטיים
- מינהל, ניהול ציבורי ומדיניות ציבורית
- סוציולוגיה
- מגדר ופוליטיקה
- שיתוף פעולה בינלאומי
גלריה
סטודנטים אידיאליים
פרופיל הכנסה מומלץ:
- סטודנטים לתואר שני במדעי המדינה, עיתונות או מדעי מידע, כלכלה, מנהל עסקים וניהול, פרסום ויחסי ציבור, ניהול ומנהל ציבורי או משפטים, בעלי תואר שני בשיווק פוליטי, ניהול ציבורי, נוער וחברה וניהול עסקים ארגונים לא ממשלתיים ובינלאומיים שיתוף פעולה, מדעי המדינה או דומה.
במקרה שמספר הנבחרים מראש לא יעלה על מספר מקומות הקבלה החדשים שמציעה התכנית לדוקטורט, תעבור הוועדה האקדמית לקליטתם.
במקרה שמספר הסטודנטים שנבחרו מראש יעלה על מספר מקומות הקבלה החדשים שמציעה התכנית לדוקטורט לסטודנטים מן המניין, תעבור הוועדה האקדמית לקבלתם בהתאם לקריטריונים הבאים, המצוינים לפי סדר השכיחות:
- בוגרי כל אחד מהתארים הנלמדים בפקולטה למדעי המדינה של USC: תואר שני בשיווק, ייעוץ ותקשורת פוליטית של USC, תואר שני בניהול ציבורי של USC, תואר שני לנוער וחברה, ותואר שני בניהול ארגונים לא ממשלתיים ושיתוף פעולה בינלאומי (בתהליך ההסמכה).
- בוגרי תואר שני במדעי המדינה, מינהל ו/או ניהול ציבורי, סוציולוגיה או תקשורת בהשוואה לאחרים.
- בוגרים/בוגרים במדעי המדינה ומנהל, ניהול ציבורי, סוציולוגיה ותקשורת בהשוואה לאחרים.
- בוגרים/בוגרים במדעים ובדיסציפלינות אקדמיות הקשורות למדע המדינה ולמינהל ביחס לאחרים.
תחת השם "מדעים הקשורים למדע המדינה ולמינהל או ניהול ציבורי" משולבים ללא הבדל כל בעלי נוכחות בתוכניות הלימוד של תארים במדעי המדינה וניהול ציבורי של האוניברסיטאות המשתתפות.
קבלה
תכנית לימודים
פעילויות הדרכה
- מפגש מצגת, מטרות ומבנה הדוקטורט. עבודת הדוקטורט E3081A01
- סדנאות דוקטורט E3081A02
- סמינרי מחקר E3081A03
- מפגשים מדעיים מיוחדים ופעילויות הכשרה משלימות אחרות E3081A04
אימון משלים
- תיאוריה ושיטות מחקר P3311101
- טכניקות מחקר בשיווק פוליטי וייעוץ פוליטי P3311102
- טכניקות כמותיות של ניתוח פוליטי P3441101
- טכנולוגיות לניתוח איכותני P3441102
תוצאת התוכנית
תכנית הדוקטורט שיווק פוליטי, שחקנים ומוסדות בחברות עכשוויות מוכנסת לתחום המחקר במדעי המדינה, מינהל ציבורי וסוציולוגיה, ומציגה לדוקטורנט תרחיש מחקרי מבניית חשיבה ביקורתית כמו גם דיון, אמפירי ותיאורטי. עומק בבעיות מפתח חברתיות ופוליטיות, ניסוח שאלות מחקר רלוונטיות וזיהוי פערי ידע בתחום מדעי המדינה והחברה.
למרות שהתכנית מאפשרת השלמת עבודת דוקטורט בכל תחום של מדעי החברה והפוליטיקה, מוקדשת תשומת לב מיוחדת לשחקנים, למוסדות פוליטיים, להנהלה ציבורית ולניתוח מדיניות ציבורית, ומושם דגש על תהליכי התקשורת הפוליטית והמוסדית. כמו גם התמורות של חברות עכשוויות והמערכות הפוליטיות שלהן.