דוקטור לחינוך
Harrison Middleton University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Tempe, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקש מידע
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
בקש מידע
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2023
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
תוכנית דוקטור לחינוך בת 60 שעות אשראי בוחנת את הרעיון הגדול של חינוך ומציעה לסטודנטים ביסוס בספרות היסטורית, חברתית ופילוסופית. סטודנטים לעתיד חייבים להפגין מלגות מעולה בתחום החינוך. התכנית מתאימה למתרגלים חינוכיים המבקשים לימודים רלוונטיים ומתקדמים אשר יהפכו אותם למורים מתחשבים יותר ולקבלי החלטות מושכלים יותר. התלמידים לומדים מחשבה עכשווית קלאסית ומובילה שנלקחה מהספרות החינוכית והפילוסופית. התכנית נשענת על מקורות אינטלקטואליים ודיסציפלינות מלומדות, כולל תורת הלימודים, היסטוריה, משפט ופילוסופיה.
אודות תוכנית דוקטור לחינוך
תוכנית דוקטור לחינוך מורכבת מתכנית לימודים בינתחומית מגובשת המותאמת במיוחד לצרכים ולמטרות הקריירה של התלמיד. התואר דוקטור לחינוך באוניברסיטת Harrison Middleton University הוא ייחודי באופן המסירה של התוכנית שלנו - מרחוק לחלוטין - ובגלל הגישה הגמישה וההתאמת אישית, התלמידים מסוגלים ליצור תוכניות לימוד משלהם. באופן זה ניתן להתאים את אופן מילוי הסטודנטים לדרישות התואר ליעדי החינוך והקריירה של כל סטודנט.
בוגרי תוכנית דוקטור לחינוך יוכלו לחשוב, לדבר, לקרוא ולכתוב בצורה רחבה על תחום החינוך ונושאים קשורים, תוך הפגנת ידע רחב, בגרות אינטלקטואלית ויוזמה שניתן ליישם במגוון רחב של מאמצים עתידיים.
יעדי התוכנית
עם סיום מוצלח של תוכנית דוקטור לחינוך, הסטודנטים יעמדו ביעדים הבאים:
לעצב, ליישם ולהשלים תוכנית לימודי דוקטורט ללימודי חינוך ומדעי הרוח.
הפגינו מתקן בשיטות הדיון מבוסס החקירה על ידי ניסוח שאלות פרשניות והשתתפות בדיוני הקורס.
חשוב בביקורת על רעיונות במדעי הרוח ובמחשבה המערבית ועבור לדיון קפדני על שאלות יסוד של חינוך וקיום אנושי.
להפגין ידע קוהרנטי ומקיף על החינוך והמדינה של ימינו, האחריות החינוכית של המשפחה והמדינה, התמיכה הכלכלית של מוסדות החינוך והרגולציה הפוליטית והצנזורה של החינוך.
להעריך, לסנתז ולנסח את הספרות, התיאוריות, הפרקטיקות, הבעיות והנושאים האתיים הנדונים במהלך הלימודים שלהם.
לתקשר בצורה יעילה בבהירות ותחכום בצורה כתובה ובעל פה במגוון הגדרות; לנצל קוהרנטיות ועקביות לוגיים, ושימוש נכון בראיות ובציטוטים, על מנת לפתח פיתרון ייחודי, יצירתי וניתן לביצוע לבעיה חינוכית ספציפית.
הציגו עדויות לחקירה אינטלקטואלית מתמשכת ומשמעותית בצורת מחקר משפטי מקיף על חוקי החינוך והתקנות הרלוונטיים, הן פדרליים והן מדינתיים, וכתוצאה ממחקר זה מיישמים פתרונות לבעיה חינוכית ספציפית.