דוקטורט. בלימודי טרנספורמציה (תכנית מקוונת)
California Institute of Integral Studies
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
San Francisco, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
4 - 6 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
לימודי הטרנספורמציה שלנו Ph.D. היא CIIS , שהיא חדשנית וטרדיסציפלינרית עם דגש על מלגות יצירתיות לשינוי אישי וחברתי.
המוקד של תכנית הדוקטורט המקוון במחקרים טרנספורמטיביים הוא לפתח מנהיגי מחשבה המחויבים לחקור סוגיות מובילות בדרכים חדשניות המשלבות לימוד, יצירתיות וחקירה עצמית.
התוכנית מעודדת את התלמידים לנסח נושאי מחקר שהם נלהבים מהם ותומכת בהשתתפות בשיח המדעי באמצעות פרסום. הוא רואה בחקירה האקדמית הזדמנות לשינוי אישי וחברתי, ביסוס תהליכים טרנספורמטיביים בעומק אקדמי, קפדנות ודמיון.
התוכנית מתמקדת בפיתוח היכולות הבאות:
- מתן תרומת מחקר טרנס -תחומית מקורית בתחום חקירה שנבחר
- עיסוק בחקירה כתהליך יצירתי ושיתופי בהקשר של קהילת לומדים
- יישום המחקר של האדם על בעיות בעולם האמיתי, ביטוי וגלום הערכים של האדם, והפעלת המיומנות של התיאוריה בפועל
- חקירה מרתקת כתהליך אינטגרלי, רוחני וטרנספורמטיבי של טרנספורמציה אישית וחברתית
על התוכנית
Transdisciplinary
מסלול הלימודים הינו תחומי. הוא מונע חקירה ולא מונע אך ורק על פי תחום של דיסציפלינה אחת. הסטודנטים מפתחים ביסוס מוצק במחקר במחקרים טרנספורמטיביים, במורכבות המחקר הטרדיסציפלינרי ובבסיס הידע של הנושא שלהם.
המחקר מסתמך על ריבוי תחומים רלוונטיים כאשר התלמידים בוחרים ומתמקדים בנושא שהם נלהבים ממנו.
מטא-פרדיגמטי
התוכנית היא גם מטה-פרדיגמטית: התלמידים נחשפים לריבוי נקודות מבט ודיסציפלינות ולומדים כיצד לחפור את הנחות היסוד והפרדיגמות המודיעות להם.
התלמידים לומדים דרכי חקירה המתחברות ומתקשרות על מנת לשלב פרספקטיבות שונות, אפילו שונות, באופן קוהרנטי.
חקירה מונעת
התוכנית מדגישה את תפקידו של היודע בתהליך הידיעה. הפסיכולוגיה של הידע, המתייחסת לנושאים כמו תפיסה, הנחות, השלכה, יצירתיות, הרגלי נפש, טעות ואשליה ודמיון, נחשבת למרכזית בתהליך החקירה, כמו גם סוציולוגיה של ידע, המקשרת את החקירה בהקשר שלה סביבה חברתית, תרבותית ופוליטית.
כל בירור אקדמי נתפס כהזדמנות לחקר השורשים והמטריצות של ידע בעצמי ובחברה.
כל בירור נתפס כהזדמנות לחקירה עצמית. חקירה עצמית, בתורו, נתמכת ומעמיקה עומק אקדמי ותחכום הולך וגדל. התלמידים מעודדים להבין את ההטיות, ההנחות, השאיפות וההשקעה הרגשית שהם מביאים לתהליך החקירה.
חקר אקדמי ממוסגר כהזדמנות לשינוי אישי וחברתי, כתרגול רוחני, והזדמנות לטפח יצירתיות.
משתתף
התוכנית מדגישה את יחסי הגומלין בין תיאוריה ופרקטיקה. כמובילי מחשבה ומובילי פעולה, התלמידים מפתחים כישורים המאפשרים להם להשתתף בשיח לימודי, לכתוב לפרסום, ואם הם בוחרים לבצע מחקר והתערבות מוכווני פעולה בהקשרים רלוונטיים.
לבוגרי התכנית יש הזדמנות ללמד בדיסציפלינה הקשורה לתחום העניין שלהם ולערוך מחקר והתערבויות מוכוונות פעולה במערכות אנושיות ברמה האישית, הקבוצתית והארגונית.
פורמט אלטרנטיבי של עבודת עבודת גמר
בנוסף למתכונת הסטנדרטית של עבודות הדוקטורט, מחקרים טרנספורמטיביים מאפשרים שימוש בפורמט חלופי המורכב משלושה עבודות עמיתות כבסיס העיקרי לתזה.
התמקדות בלימודי תודעה
המיקוד של לימודי התודעה מאפשר לתלמיד לחקור היבטים רבים של התודעה האנושית, כולל התפתחותה לאורך זמן; צמיחתו והתמרתו בכל אדם; וביטוייו באמנות ובחברה.
קבלה
תכנית לימודים
הדוקטורט ללימודים טרנספורמטיביים. מורכב ממינימום של 36.4 יחידות סמסטריאליות (שנתיים של לימודים במשרה מלאה והשתתפות בארבע אינטנסיביות) בתוספת עבודת גמר. התכנית כוללת 18 יחידות של קורסי יסוד ו-12 יחידות של קורסי בחירה, שניתן ללמוד מקורסי בחירה המוצעים באוניברסיטה.
במהלך השנתיים של קורסים מקוונים, כל הסטודנטים נפגשים לאינטנסיביות וירטואליות פעמיים בשנה, בתחילת סמסטר הסתיו והאביב. ההשתתפות בכל האימונים הינה חובה.
הקורס מסתיים בשתי בחינות מקיפות בצורת חיבור. האחד הוא סקירת הספרות לנושא עבודת הגמר של הסטודנט, השני מתייחס למתודולוגיית המחקר שנבחרה לעבודת הגמר של הסטודנט.