Keystone logo

דוקטורט במנהל עסקים DBA תוכניות ב ניהול שירותי בריאות 2024

מסננים

מסננים

  • דוקטורט במנהל עסקים DBA
  • לימודי ניהול
תחומי לימוד
  • לימודי ניהול (0)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

אין תוכניות העונות על קריטריוני החיפוש שלך. אנא צמצם את המסננים שלך.

Clear filters

דוקטורט במנהל עסקים DBA תוכניות ב ניהול שירותי בריאות

DBA (הדוקטור למנהל עסקים) הוא שווה ערך לתואר מודרני לדוקטורט באותו תחום, אבל התואר הזה נוטה להתמקד יותר במחקר יישומי מאשר בלימודים עיוניים. תוכניות אלה בדרך כלל מנוהלות על בסיס משרה מלאה. רב של התכנית יתמקד במחקר עצמאי ופרסום תזה.

מה הוא DBA בניהול בריאות? המידע הניתן במסגרת תכנית זו כולל ידע וכישורים דרוש כדי לנהל את הצד העסקי של שירותי בריאות. קורסים מכסים נושאים כגון סוגיות משפטיות ואתיות של בריאות, התפתחות מדיניות בריאות, וניהול פיננסי. שיעורים יכולים לכלול עסקי המחקר מתודולוגיה, ניהול אסטרטגי בריאות, וגלובאלים סוגיות במדיניות הטיפול בריאותית, ולכסות נושאים כגון תאוריה מעוגנת, אתנוגרפיה, שיטות מעורבות, וניתוח נרטיבי.

ישנם יתרונות רבים לרודף תואר מתקדם כמו DBA בניהול בריאות. יתרונות אלה כוללים גישה לתפקידי ניהול, משכורות גבוהות יותר, וגמישות רבה יותר בתנועת קריירה. בתי ספר מציעים תכנית זו לעתים קרובות מזמינים את אנשי מקצוע מוצלחים לעבודה עם תלמידים, הגדלת הכוח של הרשת של התלמידים.

העלות של בית ספר במחנה תשתנה הרבה בין מוסדות. זה נכון במיוחד לבתי ספר מעבר לגבולות בינלאומיים. סטודנטים פוטנציאליים צריכים ליצור קשר עם בתי ספר באופן פרטני עבור מידע ספציפי.

בוגרים יכולים לצפות למצוא עבודה מנהלית בתחום שלהם. עבודות אלה עשויות להיות כמנהלי כספים, מנכ"לים, מנהלי שירותי סיעוד, המנהלים קליניים, או מנהלי מרכזי ניתוח.השכר לבוגרים יכול להשתנות מארגון אחד למשנהו, אך הם בדרך כלל מאוד נוחים עם פוטנציאל לגידול. התחרות על מקומות עבודה העליונים היא אינטנסיבית; תואר מתקדם יכול להציע בוגר קצה מעל המתחרים שלהם.

ניתן למצוא גישה לDBA בתוכניות ניהול בריאות בקנה מידה בינלאומית. עם זמינות של תוכניות, סטודנטים פוטנציאליים חייבים להיות מפלה כפי שהם בוחרים בית הספר שלהם. כדי להתחיל בתהליך, לחפש את התכנית שלך למטה וקשר ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.