Keystone logo
יפן

האוניברסיטאות הטובות ביותר עבור דוקטורט תוכניות ב יפן 2024

מספר מוסדות: 243
    • Bunkyo City, יפן

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Hiroshima, יפן

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Ghent, בלגיה
    • Alcoi, ספרד
    • + 2 יותר

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Kyoto, יפן

    Kyoto University Of Advanced Science (KUAS) יכולה להסתכל אחורה על היסטוריה של 50 שנה כמוסד חינוכי פרטי מוסמך בלב האקדמי של יפן. כדי לעשות את הצעד הבא והאתגר בקנה מידה עולמי, KUAS הזמינה מנכ"ל מהשורה הראשונה של חברה מצליחה גלובלית מבוססת קיוטו כיו"ר, במטרה להציע את המשאבים האקדמיים שלה בזירה הבינלאומית. הקמת תוכנית הנדסה חדשנית נלמדת אנגלית היא דוגמה מרכזית אחת למאמצים אלה, שכן KUAS ממשיכה לחזק את מחויבותה להיות בפסגת החינוך המודרני.

    • Rio de Janeiro, ברזיל
    • Bailrigg, הממלכה המאוחדת
    • + 3 יותר

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Tokyo, יפן
    • Singapore, סינגפור

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Manchester, הממלכה המאוחדת
    • Budapest, הונגריה
    • + 62 יותר

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Yamagata, יפן

    החל עם פתיחתו של בית הספר לנורמליות במחוז ימאגאטה בשנת 1878, החלו חמישה מוסדות חינוך (תיכון יאמאגאטה, בית ספר רגיל של יאמאגאטה, בית ספר רגיל לנוער יאמאגאטה, מכללה טכנית יונזאווה, מחוז ימאגאטה) בשנת 1949. אוניברסיטה לאומית. בשנת 2019, ירשנו את ההיסטוריה והמסורת של חגיגת 70 שנה להקמתנו, ואנו שולחים משאבי אנוש מצוינים רבים לחברה.

    • Tottori, יפן

    סימן הסמל של האוניברסיטה מייצג את האות הראשונית "T" של Tottori University , המעוצבת בצורה של ציפור שעפה דינמית. הקווים הזורמים הכוללים את הסימן מבטאים את הדינמיות שבה האוניברסיטה מסתגלת גמישות לעידן החדש כאוניברסיטה ייחודית ומושכת עם זהות מובחנת. שני האגפים המצטלבים במרכז מסמלים אפשרות אינסופית (∞) ואת מיזוג הידע והפרקטיקה, עקרונות היסוד של האוניברסיטה, ומייצגים את הצמיחה המתמשכת של האוניברסיטה. שלושת העיגולים המורכבים משני אגפים וזנב מייצגים את מטרות* חינוך ומחקר האוניברסיטה, בעוד שצבעי התמונה של כחול וירוק מייצגים את השמים והים או את כדור הארץ והחיים, שהם סמלים של כדור הארץ, מה שמרמז שהאוניברסיטה מתפתחת ברחבי העולם תוך טיפוח על ידי טבע עשיר. 1) פיתוח משאבי אנוש משכילים שיכולים למלא תפקידי מפתח בחברה 2) קידום מחקר חדשני לפתרון סוגיות עולמיות, אנושיות וחברתיות 3) תרומה לתעשיות ולתרבות של הקהילה המקומית.

    • Taito City, יפן

    טוקיו גיידאי היא אוניברסיטת אומנויות ייחודית בינלאומית המציעה תוכניות לא רק באמנות ומוזיקה, אלא גם בקולנוע ובמדיה חדשה, וניהול אמנות כחלק מלימודי אמנות גלובליים. כ"מעיין יצירתיות שיכול לשנות את העולם ", האוניברסיטה, לצד צוות הפקולטה ומנהליה, תמשיך במאמצים לטפח את הדור הבא של אמנים מצטיינים, לקדם את כוחה של האמנות והתרבות היפנית ולתרום למען פיתוח גלובלי של אמנות באמצעות שיתוף פעולה הדוק עם ארגונים רלוונטיים, כולל משרד החינוך, התרבות, הספורט, המדע והטכנולוגיה היפנית והסוכנות לענייני תרבות, ובכך מאפשרים לאוניברסיטה למקסם את יכולותיה וערכיה.

    • Nisshin, יפן

    בחברה הדו קיומית של גלובליזציה בימינו בין שפות ותרבויות מרובות, חשיבות מיוחסת לא רק לאנגלית כשפה העולמית אלא גם לשפות אחרות. בדיוק כמו שפות, גם עמדת קבלת תרבויות רבות נתפסת כחיונית. לאור רקע חברתי זה, בית הספר ללימודי חוץ נוקט בגישה אקדמית לחקר שפות ותרבויות עולם. התלמידים עוסקים בלמידה אקדמית בנוגע לשפות, לספרות, לתרבויות, לחברות ולמאפיינים אחרים של התחום הלשוני שהם עוסקים בו, ולהעמיק עמוק בדרכי החשיבה וההתנהגויות של אנשים בעלי רקע תרבותי שונה. בנוסף לשפתם העיקרית, הם גם לומדים מספר שפות בכדי לקבל נקודת מבט רב פנים ולהפוך למשאבי אנוש גלובליים עם מיומנות שפה מצוינת ומיומנויות בינאישיות.

    • Kobe, יפן

    לה קורדון בלו סייע לסטודנטים נלהבים לעקוב אחר חלומותיהם הקולינריים במהלך 125 השנים האחרונות. סטודנטים מגיעים ללה קורדון בלו מכל תחומי החיים. הם מתחילים מתלהבים מאמנויות הקולינריה אך חסרי ניסיון לחלוטין; הם רחוקים בדרך בקריירה אחת ומוכנים לשלב הבא; הם אנשי מקצוע מבוססים המבקשים לשפר את עצמם. ללא קשר למטרתם הסופית - לנהל חברה למסעדה או קייטרינג, ניהול בתי מלון או קמעונאות, עיתונאות, ייעוץ, סטיילינג מזון - תלמידי לה קורדון בלו מגיעים לחינוך הקולינרי שיאפשר להם להצליח.

    • Shibuya City, יפן

    United Nations University (UNU) היא מרכז חשיבה עולמי וארגון הוראה לתואר שני שבסיסה ביפן. משימתה של אוניברסיטת האו"ם היא לתרום, באמצעות מחקר וחינוך שיתופי, למאמצים לפתור את הבעיות הגלובליות הדחופות של הישרדות, התפתחות ורווחה אנושית שהדאגה של האו"ם, עמיה ומדינות החברות. בעת ביצוע משימה זו, אוניברסיטת האו"ם עובדת עם אוניברסיטאות ומכוני מחקר מובילים במדינות החברות באו"ם, ומתפקדת כגשר בין הקהילה האקדמית הבינלאומית למערכת האו"ם.

    • Chiyoda, יפן

    ההתפשטות ברחבי העולם של ההדבקה בנגיף הקורונה החדש גורמת לשינויים באופן החינוך האוניברסיטאי. בפרט, ההגבלה של חילופי חו"ל אמיתיים הייתה כאב עבור Sophia University , המקדמת גלובליזציה, אך הענקנו תמיכה לא רק לסטודנטים בינלאומיים ביפן, אלא גם לחו"ל, שבסיסה בבסיסינו בחו"ל. בפרט, מרכז ה- ASEAN Hub בבנגקוק, שהקים חברה עסקית במטרה לשקם את הפונקציות החינוכיות משנה לשנה, פועל להמשך עסקיו על ידי הצגת שיעורים מקוונים מלאים. השינוי הגדול ביותר שנגרם מאסון הקורונה הוא ההתקדמות המהירה של גישה מקוונת באוניברסיטאות ברחבי העולם. כתוצאה מכך, אנו יכולים לצפות לחילופי מחקר חסרי תקדים, כגון מזמינים מרחוק לפרופסורים העוסקים במחקר חדשני באוניברסיטאות בחו"ל. האוניברסיטה שלנו פועלת גם כדי לבסס אפשרות כמערכת.

    • Toshima City, יפן

    Rikkyo University הממוקמת בטוקיו והוקמה בשנת 1874 החלה בבית הספר סנט פול. הוא הוקם על ידי מיסיונר הכנסייה האפיסקופלית הבישוף צ'אנינג מור וויליאמס כבית ספר פרטי שלימד לימודי תנ"ך נוצריים ואנגלית. באותה תקופה מיהרה יפן להדביק את האומות המתקדמות במערב, ולתחום החינוך הייתה גם נטייה תועלתנית חזקה. ידע וטכנולוגיה נתפשו לעתים קרובות ככלי לשגשוג חומרי וקידום עצמי. ריקיו יצאה נגד מגמת הגיל, דוגמנית אחרי המכללות המסורתיות לאמנויות ליברליות במערב, שהמשיכו להתפתח עד היום.