567 דוקטורט PhD תוכניות ב ארצות הברית for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Aurora, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קח את כישורי המנהיגות שלך בבית הספר לשלב הבא עכשיו.קבל את מנהיגות ה-EDD המקוונת של אוניברסיטת אורורה במינהל חינוכי: תואר אישור מפקח בעוד שלוש שנים.תלמדו קורסים שאושרו על ידי ISBE בנושאים כמו תכנית לימודים והערכה לכל רמות ההשכלה וסוגי התלמידים, כמו גם משפטים, ניתוח נתונים ואימון והדרכה.השלם את התוכנית עם קורסי מחקר, שעות עבודת גמר והתמחויות המעניקות לך ניסיון וחיבור

    • Lexington, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 סמסטרים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר DSW המקוון של אוניברסיטת קנטקי מכין מתרגלים ברמת מאסטר לתת מענה לצרכים המגוונים של זמננו.

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הרוויח את התואר המתקדם שלך כדי לשרת בצורה הטובה ביותר סטודנטים במערכות בית ספר כפריות באמצעות הדוקטור לחינוך בחינוך כפרי באוניברסיטת מערב אלבמה. התואר המקוון הראשון במלואו מסוגו, אתה תהיה מוכן לזהות פתרונות אמיתיים לאתגרי החינוך הכפרי תוך כדי עבודתך לעבודת המחקר.

    • Orlando, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הדוקטורט באופטיקה ופוטוניקה מספקת את החינוך האיכותי ביותר במדעי אופטיקה והנדסה, ומאפשרת לסטודנטים לערוך מחקר מדעי, יסודי ויישומי, תוך סיוע בפיתוח התעשיות הטכנולוגיות של פלורידה והאומה.

    • Bradenton, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מטרת הדוקטורט שלנו בייעוץ נוצרי היא לקדם את השכלתך בתחום הייעוץ. השגת רמת השכלה יוקרתית זו תאפשר לך ללא ספק לייעץ למטופלים שלך בביטחון, אך גם לחנך את אלה הלהוטים ללמוד כיצד לייעץ גם כן.

    • Petaluma, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    33 חודשים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית

    הדוקטורט תכנית הלימודים בפסיכולוגיה מציעה שיעורי קורס בפסיכולוגיה תוך התבססות על מסורות רוחניות, פרקטיקות סומטיות, אמנות יצירתית, מיתולוגיה, חוכמה ילידית, דמיון ספרותי ופואטי, אקולוגיה עמוקה, פילוסופיה מיסטית, היסטוריה תרבותית וביקורת חברתית. הדוקטורט התוכנית שמה דגש על כישורי תרגול קליניים ותרבותיים וכן רכישת בסיס הידע של פסיכולוגיה כמקצוע. עבודות המחקר מכינות את התלמידים להשלמת עבודת מחקר מקורית. הדוקטורט בפסיכולוגיה נועד לענות על הדרישות החינוכיות לרישיון הפסיכולוג של מדינת קליפורניה. הדוקטורט בפסיכולוגיה עונה גם על הדרישות החינוכיות לרישיון MFT למדינת קליפורניה (מועצת מדעי ההתנהגות, הצעת חוק 33 של הסנאט, סעיף 4980.36, קוד עסקים ומקצועות), ומועצת קלינית מקצועית מורשית של מדינת קליפורניה (LPCC), (הצעת חוק הסנאט 788 סעיף 4999.33, קוד עסקים ומקצועות), בתנאי שעבודת שטח נעשית בהתאם לדרישות BBS.

    • Fort Lauderdale, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    NSU Psy.D. תוכנית הפסיכולוגיה בבית הספר מכינה אותך לשרת את הצרכים החינוכיים, ההתנהגותיים, החברתיים והרגשיים של תלמידים, משפחות, מורים וצוותים. שיתוף פעולה הדוק עם אנשי סגל מהשורה הראשונה שבנו ניסיון ברמות הגבוהות ביותר וזכו לכבוד עמיתיהם בפריסה ארצית.

    • Louisville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    Sullivan University מציעה את הדוקטורט. בניהול כדי לענות על הצורך הגובר של מתרגלים-מלומדים שיכולים ליישם את הידע והניסיון שלהם במסגרות תעסוקה מגוונות.

    • South Orange, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Honolulu, ארצות הברית
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המטרה של הרופא לעסקים בינלאומיים היא לעזור לסטודנטים להמשיך בקריירה אקדמית באוניברסיטה ולא ללמד אותם את הכישורים הנדרשים לניהול אנשים בתאגיד רב לאומי.

    • New Orleans, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית שלנו מתמקדת בתהליכי ההזדקנות ברמה האישית והחברתית. הוא בוחן כיצד אנשים משתנים במהלך החיים הבוגרים, את יחסי הגומלין בין אנשים מבוגרים למוסדות חברתיים, ואת ההשפעה החברתית של הרכב הגילאים המשתנה של האוכלוסייה. אנו שמים דגש על יחסי הגומלין הדינמיים בין הזדקנותם של אנשים לבין הסביבה הביו-רפואית, החברתית והפיזית המשתנות שלהם ואינטראקציות רב-רמות בין תחומים פסיכולוגיים, פיזיולוגיים, גנטיים, חברתיים ותרבותיים.

    • St. Louis, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    גיאואינפורמטיקה היא תחום מחקר הכולל את המדע והטכנולוגיה העוסקים ברכישה, אחסון, עיבוד ייצור, הצגה והפצה של מידע גיאוגרפי תוך שימוש בתיאוריה וההשלכות המעשיות של גיאודזיה בתוך תשתית מדעי המידע. הליבה של גיאואינפורמטיקה היא ניתוח גיאו-מרחבי, ענף של מדעי הנתונים המתמקד בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות התומכות בתהליכי רכישה, ניתוח והצגה של Big Data גיאו-מרחבי. התקדמות בטכנולוגיות שונות המודעות למיקום, (למשל, GPS, האינטרנט של הדברים (IoT), חיישנים ניידים, חישה מרחוק), ונתונים מבוססי מיקום, חותמי זמן, הולכים וגדלים מחיישנים מגוונים כמו לוויינים, רחפנים, טלפונים חכמים יצרו דרישה והזדמנויות חסרות תקדים עבור אנשי מקצוע גיאו-מרחביים בעלי יכולת עיבוד אוטומציה, הדמיה ומציאת דפוסים בנתונים מובנים ובלתי מובנים כאחד.

    • San Diego, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אם אתה סטודנט פוטנציאלי שמחפש בית ספר מוסמך מכובד ומוסמך, הגעת למקום הנכון. בתכנית דוקטורט ייחודית זו, סטודנט לתואר שני כמוך יפיק את היתרונות משיתוף הפעולה של שתי מכללות מוערכות: בית הספר לניהול ומנהיגות קליפורניה (CSML) ובית הספר לפסיכולוגיה מקצועית בקליפורניה (CSPP). לאורך כל תכנית המנהיגות בקליפורניה, תוכלו לחקור מערך מקיף של לימודים תיאורטיים, אסטרטגיים וארגוניים מנקודת מבט של שני תחומים שונים בעליל. איך היית מתאר את סגנון המנהיגות שלך? האם אתה המנהיג שאתה רוצה להיות? בתוכנית זו, תוכלו לחקור סוגי מנהיגות שונים, כגון אותנטי, עסקי, טרנספורמטיבי, חוצה תרבויות ואחרים, ותגדיר ויחדד את כישוריך ואת סגנון מנהיגותך. תלמד את ההיבטים התרבותיים, הארגוניים וההתנהגותיים של מנהיגות, הן מבחינה תיאורטית והן מבחינה מעשית. תלמד גם בלימודי המנהיגות שלך עד כמה מנהיגים גדולים באמת מושכים עוקבים ועושים את חלקם באימון העוקבים האלה בהצלחה. עד שתסיים את לימודי התואר שלישי, תפתח עוד יותר את כישורי המנהיגות והפילוסופיה הייחודיים שלך ותהיה מוכן ליישם אותו כדי להטביע את חותמך בעולם כמנהיג ארגוני או כמנהיג חינוכי. אם אתה מוכן ללמוד עוד על התיאוריות ויישום מנהיגות רבה, תוכנית הדוקטורט האישית הזו מספקת תכנית לימודים מאתגרת הנלמדת על ידי חברי סגל מובילים. תלמד לצד ותתחבר לרשת עם עמיתים ועמיתים שיעזרו לך לחדד את כישורי המנהיגות שלך ולהכין אותך להשפעה ולעצב את מנהיגי המחר על ידי הדוגמה שלך. כתלמיד של תוכנית הדוקטורט שלנו, אתה תהיה מוכן להצלחה ולמדך כישורי מנהיגות חיוניים שיעזרו לך להגיע ליעדים האישיים והמקצועיים שלך.

    • Winston-Salem, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מוכר ארצי למצוינות בהוראה; מכובד בינלאומי על התקדמות המחקר; דגש ממוקד על לימודים בין-תחומיים ושיתוף פעולה הדוק בין סטודנטים לפקולטה; מחויבים לסביבה מגוונת ומכילה

    • Auburn, ארצות הברית

    זמן מלא

    6 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    רכישת תואר דוקטור. התואר יצייד סטודנטים בידע טכני מתקדם ובמיומנויות בתחומי הנדסת מכונות באמצעות עבודת קורס, מחקר יצירתי עצמאי ותקשורת הדרושים לחיפוש הזדמנויות קריירה בענף, במעבדות הלאומיות או באקדמיה.