Filter
סוג לימוד: הכול קצב: תכנית חלקית

תכנית חלקית תוכניות מדעי הסביבה , חפש את מדעי הסביבה התוכניות הטובות ביותר כאן! - מדעי הסביבה

PhD הוא תואר דוקטור, שנקרא באופן ספציפי "דוקטור לפילוסופית " תואר. זה מטעה, כי בעלי תואר שלישי אינם בהכרח פילוסופים (אלא אם כן הם הרוויחו את התואר שלהם בפילוסופיה!). עם זאת, מקבלי תואר שלישי מסוגלים לעסוק בניסויי חשיבה, סיבה על בעיות, ולפתור בעיות בדרכים מתוחכמות.

הנושאים השונים הכלולים בתוך מדעי סביבה לתכנת את כל המרכז בלימוד הסביבה ופתרון בעיות קשורות. אלה עשויים לכלול את דפוסי נדידה של בעלי החיים, מניעת זיהום, שינוי האקלים העולמי מערכות אנרגיה חלופיות. תלמידים יכולים לקחת קורסים בביולוגיה, אקולוגיה, כימיה וגיאולוגיה.

תכנית חלקית מדעי הסביבה תוכניות: חיפוש כאן לתוכניות מדעי הסביבה . קבל את כל בית הספר מידע מדעי הסביבה מחובר directely, לחסוך זמן לפנות מדעי הסביבה הקבלה כאן!

קרא יותר קרא פחות
אפשרויות נוספות בתחום לימוד זה:

5 תוצאות ב מדעי הסביבה

Universidade da Coruña

תוכנית דוקטורט בכימיה סביבתית פונדמנטלי הוא תואר מאוניברסיטה רשמי שמטרתו הכללית היא להכשיר רופאים בכימיה עם הדרכה הן בתחום הסביבה וכלפי סינתזה ואפיון של תרכובות רומן כי ה ... [+]

מבוא

תוכנית PhD בכימיה סביבתית יסוד הוא תואר מהאוניברסיטה רשמי שלו הוא מטרה הכוללת להכשיר רופאים בכימיה עם הדרכה הוא בתחום הסביבה וכלפי הסינתזה והאפיון של תרכובות רומן כי הם מסוגלים להתמודד ולפתור בעיות בדרישת תעשייה, ממשל וחברה באופן כללי, עידוד מחקר, פיתוח וחדשנות מדעית וטכנולוגית הוא ברמה בסיסית ויישומים.

זוהי תכנית דוקטורט בינמשרדי שבו רופאים מעורבים בתחומים הבאים של ידע: הכימיה אנליטית, כימיה פיסיקלית, כימיה אורגנית, כימיה אורגנית, כימית הנדסה ופיסיקה.... [-]

ספרד A Coruña
ספרדית
3 - 5 שנים
Universidade da Coruña

התוכנית PhD במדעי הסביבה וטכנולוגיה הוא תואר רשמי באוניברסיטה שבה המטרה היא להכשיר חוקרים / כפי שיכול לחזק את תהליכי היווצרות העברת הידע ביחס לסביבה, כמו גם חדשנות מדעית ... [+]

מבוא

המודעות הציבורית הגוברת לנושא איכות הסביבה הובילה לפיתוח בעשורים האחרונים ובמדינות מפותחות, עם דגש מיוחד על אירופה, מגוון רחב של צרכים חדשים של ידע, טכנולוגיה, חדשנות העברתן הנוגעים ניהולם ויישובם של מגוון נושאים הקשורים לאיכות הסביבה.

התכנית דוקטור במדעי הסביבה וטכנולוגיה וזה תואר מאוניברסיטה רשמי המטרה היא להכשיר חוקרים / כפי שיכול לחזק את תהליכי היווצרות העברת הידע ביחס לסביבה, כמו גם חדשנות מדעית וטכנולוגית בכל הקשור לניהול התקין שלהם.... [-]

ספרד A Coruña
ספרדית
3 - 5 שנים
The Hong Kong University of Science and Technology

איכות הסביבה כבר משפיל בשיעור מדאיג בעיקר בשל פיתוח בר קיימא ושימוש בלתי נסבל של משאבים טבעיים. למרות שימור סביבתי התפתח באופן משמעותי במהלך העשורים האחרונים, בעיות סביבתיות כבר מתפתח הן מבחינת הטבע והן בקנה מידה. שיטות לפתרון בעיות סביבתיות רבות נותרו שנויות במחלוקת.

תוכנית הדוקטורט מבקשת להכשיר את התלמידים במחקר המקורי במדעי הסביבה הימית ולטפח את החשיבה העצמאית והחדשנית החיונית לקריירה מחקרית מוצלחת במדעי הסביבה. הסטודנטים נדרשים להשתתף ולהשתתף בסמינרים, לבצע קורסים ולנהל מחקר תזה. על התלמידים לעבור גם בחינת הסמכה והגנה מוצלחת על תזה נדרשת.... [-]

The Hong Kong University of Science and Technology

תוכנית הדוקטור לפילוסופיה (PhD) מיועדת להכשיר סטודנטים למחקר מקורי במדעי הסביבה, למדיניות ולניהול, ולטפח חשיבה עצמאית, בינתחומית וחדשנית, החיונית לקריירה מחקרית מוצלחת במ ... [+]

אנו חיים בעולם הנתון בבעיות סביבתיות חמורות, כולל שינויי אקלים, זיהום מתפשט, צמצום המגוון הביולוגי, ומגבלות האספקה ​​המתעוררות עבור מספר משאבים טבעיים מרכזיים. באופן אישי, ובמיוחד בשילוב, נושאים אלה מהווים אתגרים רציניים לפיתוח בר קיימא.

אגף איכות הסביבה נוצר כדי לעמוד באתגרים אלה. לחברי הסגל שלנו יש רקע מגוון בתחומי המדע, ההנדסה, העסקים ומדעי החברה על מנת לספק חינוך ומחקר משולב וחדשני בנושאים סביבתיים גלובליים ופתרונות מתפתחים.... [-]

The Hong Kong University of Science and Technology

תוכנית הדוקטורט מבקשת להכשיר סטודנטים במחקר המקורי במדעי הסביבה האטמוספריים ולטפח את החשיבה העצמאית והחדשנית החיונית לקריירה מחקרית מוצלחת במדעי הסביבה. הסטודנטים נדרשים ... [+]

המוצעים על ידי האגף לאיכות הסביבה והתאמה , התוכניות נתמכות עם מוקדי המחקר הבאים מתקני המדינה- of-the-art. מטרתו היא לספק לתלמידים הבנה עמוקה יותר של מדע הסביבה ומדיניות קשורה, על מנת לסייע להגביר את היכולות שלהם בהתמודדות עם הסביבה וליצירת פתרונות משמעותיים.

מוקדי מחקר