24 דוקטורט PhD תוכניות ב הנדסה סביבתית 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב הנדסה סביבתית 2024Filter
    • Santiago de Compostela, ספרד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    ספרדית, גליציאנית

    תוכנית הדוקטורט בהנדסה כימית וסביבתית הייתה הראשונה מבין אלה שהציעה USC בתחום ההוראה הטכנית. היא קיבלה את אזכור האיכות מהשיחה הראשונה של המשרד בשנת הלימודים 2003/04, תוך שמירה ללא הפרעה לאורך כל הדרך. כל הקורסים בהם היה בתוקף, וקיבלו גם את התו החדש של אזכור מצוינות משנת הלימודים 2011/12, השנה בה מיושם מדד איכות חדש זה של תכניות הדוקטורט.

    • Riga, לטביה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לסטודנטים בתוכנית הנדסה סביבתית של Riga Technical University יש הזדמנויות ללימודים ולמחקר חדשני שיש להם השפעה מיידית על החברה ושנמצאים בקשר של אנרגיה, מים, ערים חכמות וסביבה, עם דגש על טווח ארוך- מונח קיימות וחוסן.

    • Storrs, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המשימה שלנו היא לספק סביבת למידה מתקדמת ורב-תחומית ברמת התואר הראשון והבוגר. אנו מציעים מגוון תארים, כולל BS, Minor, MS, M.Eng., ו-Ph.D. תארים, ואנו עורכים מחקר חדשני בשלושה תחומי ליבה: זיהום אוויר ותהליכים אטמוספריים; גורל מזהמים ושחזור משאבים ומדעי הידרוגאו וניהול משאבי מים.

    • Aglantzia, קפריסין

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    מטרת תכניות הדוקטורט של מחלקת CEE היא לקדם מחקר אקדמי המוביל לגילוי, למידה וחדשנות על פי סטנדרטים בינלאומיים של מצוינות, בדיסציפלינה הרחבה יותר של CEE, כמו גם בתחומים רב-תחומיים ובינתחומיים קשורים.

    • Ostrava, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Dallas, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    להנדסה אזרחית וסביבתית (CEE) ב-SMU יש מסורת ארוכה של מצוינות בשירות אנשים וחברה. כיום, אנו ממשיכים את המסורת הזו על ידי פיתוח הטכנולוגיות הבסיסיות והיישומיות שיש להן השפעה על חייהם של אנשים.

    • Ljubljana, סלובניה

    משרה חלקית

    4 שנים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית, סינהאלה, סינהלית

    • Rapid City, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Bologna, איטליה

    זמן מלא

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בתכנית מחקר זו, על התלמידים ליישם עדכונים של כל ההיבטים של הנדסת הסביבה כולל כלים, טכניקות ותקנות. כמו כן יש לכסות בקרת איכות אוויר, תברואה במים והפצתה, טיפול במים, מקורות מזהמים ופסולת. המועמדים עשויים להפנות את תשומת הלב לפעולות איסוף והעברת פסולת מוצקה, תיקון פסולת מסוכנת והערכת השפעות סביבתיות.

    • Newcastle upon Tyne, הממלכה המאוחדת

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסה סביבתית משתמשת בעקרונות מדעיים והנדסיים כדי להעריך ולהפחית זיהום לטובת בריאות האדם והסביבה. הנדסה סביבתית מעריכה ומפחיתה זיהום לטובת בריאות האדם והסביבה. הוא מפגיש תחומים רבים. אנו פועלים לאספקה בת קיימא של אוויר, אדמה ומים נקיים. על ידי המשך מחקר בבית הספר להנדסה, תצטרף לקבוצת מחקר מצליחה. ההתמקדות שלנו היא בהנדסה אזרחית סביבתית. המשימה שלנו היא לטפח, לקדם ולבצע מחקר באיכות בינלאומית. אנו מושכים בוגרים וחוקרים איכותיים ומכשירים אותם לסטנדרטים בינלאומיים.

    • Kaunas, ליטא

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הדוקטורט בהנדסת סביבה נועדה לאפשר לסטודנטים להפוך לחוקרים בין-תחומיים מהשורה הראשונה ולרכוש את הידע והכישורים כדי להצליח בקריירה אקדמית וגם לא אקדמית. לסטודנטים של תוכנית זו יש אפשרות לרכוש תואר דוקטור כפול, בגלל החוזה עם אוניברסיטת בולוניה (איטליה).

    • Aveiro, פורטוגל

    בקמפוס

    אנגלית

    • Pretoria, דרום אפריקה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Hong Kong, הונג קונג

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הדוקטור לפילוסופיה (Ph.D.) שואפת לפתח ולחזק את כישורי הסטודנטים בזיהוי נושאים מרכזיים הקשורים להנדסת סביבה, בגיבוש תכניות מחקר ומתודולוגיות מקוריות, וביישום תוכניות ומתודולוגיות אלה כדי לייצר תוצאות שימושיות עבור צמצום זיהום סביבתי וקידום שימור הסביבה ופיתוח בר קיימא.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כאחד התחומים הצומחים במהירות בארצות הברית ובמדינות מתפתחות, צצים שיטות וטכנולוגיות חדשות בתחום ההנדסה האזרחית והסביבתית. סטודנטים להנדסת איכות הסביבה משתמשים באחד המפעלים הגדולים בעולם לטיפול בשפכים כמעבדה בעולם האמיתי כדי לשפר את איכות המים של נהר פוטומק ואת קו פרשת המים של מפרץ צ'סאפק.