132 דוקטורט PhD תוכניות ב צ'כיה for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב צ'כיה for 2024Filter
    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    מטרת לימודי הדוקטורט בתחום התיאולוגיה המעשית והאקומנית והאתיקה התיאולוגית היא שתלמידים יטפחו, בדרך הרגילה ללימודים מתקדמים, את יכולתם לחשוב תיאולוגית ולהעמיק את ידיעותיהם על המסורת התיאולוגית באקומנית, המעשית, ומימדים אתיים ברמת המומחים. התלמידים לומדים לנתח ולשקף באופן ביקורתי את הידע הנרכש ואת השיטות הנהוגות בתחומם ולפרש אותם הן בהקשרים הספציפיים שלהם והן במסגרות הבינתחומיות של ידע מדעי עכשווי. בהתאם לנושא פרויקט עבודת הדוקטורט שלהם, לימודיהם מתמקדים בהתמחות הרלוונטית בתחום התיאולוגיה האקומנית או המעשית (למשל הומילטיקה, קטצ'טיקה, פוימיקה, אקלסיולוגיה מעשית, המנולוגיה או מיסיולוגיה), או באתיקה תיאולוגית או נוצרית. עבודה סוציאלית (דיאקוניה). יחד עם זאת, הם שומרים על רוחב הראייה המתאים וההכוונה הבינתחומית הנוגעת לכל תחומי התיאולוגיה.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    3 שנים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תואר דוקטור לפי מחקר דומה לתואר דוקטור קונבנציונאלי. אך מכיר בעבודת מחקר שבוצעה על ידי חברות יזמיות וארגונים אקדמיים המביאות לתוצאות חדשות ורשומות לפרסום. תואר דוקטור של UNYP . על ידי מחקר נדרש בדרך כלל מינימום של שלוש שנים, ובמהלכן צריך להיות שלושה פרסומים, בספרות שאושרה על ידי אוניברסיטת בולטון. פרסומים אלה צריכים להיות ביחס לתזה ולתחום ההתמחות של הסטודנט ועליהם לפתח את הידע של התלמיד בנושא. הפרס לתואר דוקטור זה. מתבסס אך ורק על שלוש העבודות שפורסמו וככזה מתגמל פעילויות שוטפות ולא עבודה נוספת.

    • Brno, צ'כיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    יש לנו מנה טובה של אלקטרוניקה בשבילך בשיתוף עם אוניברסיטת צפון אילינוי. תחום בו לומדים כיצד לתכנן מעגלים ומערכות אלקטרוניות משולבות ולהשתמש בחומרים לאלקטרוניקה - הכל במתקן חדיש. המתאבנים המקצועיים מחכים לכם מהנושאים - עיצוב מעגלים והתקנים משולבים ואלקטרוניים, תכנות של מיקרו-בקרים, או החומרים החדשים ביותר לאלקטרוניקה.

    • Ostrava, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Liberec, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Brno, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית לימודי הדוקטורט היגיינת מזון וטכנולוגיית עיבוד הינה תוכנית לימודים ממוקדת אקדמית, המתאימה למצב הנוכחי ולרמת המדע ולצרכי העשייה באירופה. בוגרי לימודי הדוקטורט היגיינת מזון וטכנולוגיית עיבוד צברו ידע תיאורטי מעמיק ומיומנויות מעשיות שנרכשו במהלך פעילות יצירתית עצמאית ורכישת ידע מדעי חדש בתחום המחקר. בוגרים יכולים לחלוק באופן פעיל את הידע שלהם בתחום הלימודים ברמה הבינלאומית ובציבוריות. על סמך הסמכה זו, הבוגרים מועסקים בעיקר במוסדות מחקר ובאוניברסיטאות.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים מתממשת במסגרת תחום המדע הקיננתרופולוגי. קינתרופולוגיה היא תחום מדעי רב תחומי העוסק בהשפעות המורכבות של פעילות גופנית מכוונת וספונטנית על התפתחות האישיות האנושית בהקשר הביו-פסיכו-חברתי ובתנאי חינוך גופני וספורט, פיזיותרפיה, חינוך לבריאות גופנית כולל ניהול יעיל שלהם.

    • Hradec Kralove, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    לימודי תואר שני בכימיה ביו-אורגנית משמשים להכשרת מומחים כימיים בדגש על המבנה והתפקודים של מולקולות אורגניות קטנות באורגניזמים חיים ועל האפשרות להשפיע על תהליכים ביולוגיים באורגניזמים אלו באמצעות פעולתן של מולקולות כאלו. התוכנית מכוונת אפוא לחקר כל ההיבטים של תרכובות אורגניות, שהן הכרחיות למבנה ולתפקוד של אורגניזמים חיים. הספקטרום הרחב של תרכובות אלו כולל מולקולות בעלות פונקציית בנייה (מטבוליטים ראשוניים), פונקציית איתות, תפקוד הפעלה או השבתה ביחס לחלבונים אסטרטגיים בתוך האורגניזמים החיים, וכן תרכובות, המיוצרות על ידי אורגניזמים אלו (מוצרים טבעיים, מטבוליטים משניים). , מטבוליטים של קסנוביוטיקה). המחקר מושתת על מבנה וסינתזה של תרכובות אורגניות תוך התמקדות במוצרים טבעיים, הטרוציקלים ותרכובות אורגניות אחרות, המסוגלות לווסת תהליכים ביולוגיים. בירור התפקוד של תרכובות כאלה כחלק ממבנים ביולוגיים וכן של השפעתם על תהליכים ביולוגיים והאפשרות לשנות השפעה זו באמצעות שינויים מבניים חשובים לא פחות. כימיה ביו-אורגנית משמשת אפוא כמקשר בין כימיה אורגנית לדיסציפלינות ביו-רפואיות וחופפת חלקית לכימיה פרמצבטית ומרפא. עם זאת, כימיה ביו-אורגנית היא כללית יותר משתי התכניות האחרונות, המתמקדות בעיקר במחקר ופיתוח של תרופות, כלומר. תת-קבוצה מוגבלת יותר של תרכובות פעילות ביולוגית.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    תכנית לימודי הדוקטורט "פסיכולוגיה רפואית ופסיכופתולוגיה" עוסקת במחקר בסיסי ויישומי ביחסים ביו -פסיכו -סוציאליים. המחקר המוצע פותח אפשרויות לחינוך הדוקטורט הבינתחומי לא רק לבוגרי בתי ספר לרפואה, כמו גם לבוגרי פסיכולוגיה ותחומים קשורים אחרים.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    Ph.D. מחקרי אריכות ימים מייצרים מומחים מיומנים ובעלי ידע בתחומי המחקר, המומחיות והעברת הידע הלכה למעשה. ברמה המדעית, הם מסוגלים להתמודד עם בעיות הקשורות לאריכות ימים של חיי אדם. הם מודעים ויכולים להשתמש בשיטות מדעיות רלוונטיות, לתאם צוותים בין-תחומיים. יתר על כן, ניתן לפרסם הן פרסומים מדעיים וחומרים לקבלת החלטות בכל הרמות ובעיות הקשורות אריכות ימים.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    לבוגרים יש סקירה רחבה של סוגיות מפתח בתאוריה ובמתודולוגיה הסוציולוגית הנוכחית, ביסוס יסודי במגוון רחב של שיטות אנליטיות של מחקר כמותי ואיכותי, והיכולת להשתמש ולשלב הליכים אלה. הם מסוגלים לנסח ולפתור שאלות מחקר תובעניות, לציין השערות רלוונטיות, למצוא שיטות פתרון מתאימות ולגבש חוות דעת מומחים רלוונטיות. הבוגרים יכולים לחפש עבודה כחוקרים וכמורים באוניברסיטה, כמו גם בתפקידי מומחה וניהול במגזר הממלכתי והמסחרי.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    לימודי הדוקטורט נתפסים כמכינה למלומדים וחוקרים שמאמציהם היצירתיים תורמים לפיתוח התיאוריה והמחקר בתחום מדעי החינוך. התוכנית שואפת עדיף לשפר את המומחיות הרלוונטית שלהם, להפיץ ממצאי מחקר רלוונטיים ומגמות בתחום החינוך ולטפח יכולות מתודולוגיות של דוקטורנטים. המיקוד הכללי של תכנית הלימוד מציע לסטודנטים היכרות מעמיקה יותר עם התחומים הפדגוגיים. נקודת המוקד של מחקר הדוקטורט היא עבודת דוקטורט/תזה, המוגדרת כיצירה מלומדת מקורית שממצאיה מעשירים את תחום הלימוד המתאים בהקשר הרחב יותר של פיתוח המשמעת. התייעצויות בשל אופיו ותוכנו של המחקר, הפונה רשאי להתייעץ בנושא, מבנה הפרויקט ואפשרויות עיבודו עם מנחים פוטנציאליים של לימודי הדוקטורט.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט. תוכנית הלימודים סוציולוגיה מתמקדת בחקירה מדעית, בעבודה יוצרת עצמאית ובהעמקת הידע התיאורטי. מטרת תוכנית זו היא להכין את הסטודנטים לקריירה מדעית ולהוראה בתחום המחקר הבסיסי והיישומי.

    • Praha-Suchdol, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ההנחה היא כי הבוגר מייצג את היסודות התיאורטיים של אזור המחקר, את השיטות הבסיסיות של העבודה המדעית בתחום הלימוד ואת הצורות הבסיסיות של איסוף קבוע של ידע ברחבי העולם בתחום הלימוד לכל החיים הלמידה. הבוגרים אמורים להיות מסוגלים לעצב מודלים כלכליים תיאוריים ונורמטיביים של תהליכים כלכליים ברמת המאקרו והמיקרו-כלכלה ואוספים מסמכים רלוונטיים הדרושים לצורך פורמליזציה. יתר על כן, את היכולת של הכללה של הידע המדעי בצורה של חוקים כלכליים להניח יחד עם היישום שלהם בפרשנות של משימות כלכליות ספציפיות לקדם פיתוח בר קיימא.

    • Hradec Kralove, צ'כיה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    דוקטורט מחקר על כימיה דידקטיקה הוא שיאו של החינוך באוניברסיטה של ​​שלוש קומות. האם הארקה ממוקדת בפעילויות מחקר התמקדה בהוראת כימית למידה, אשר מבוססת על העמקת הידע של הדידקטיקה הכימיה של האזור הרלוונטי כימיה, פדגוגיה, פסיכולוגיה, מדעי מחשב ותחומים אחרים, כדי ללמוד את שיטות עבודה מדעית בתחומים ציינו ותתרום לשיפור מקיף משמעותי של העבודה של מורים לכימיה ברמות שונות של מערכת החינוך, מומחים על יצירת תכנית לימודים והערכה בהתאם ידע ומחקר מדעיים נוכחיים.