Keystone logo

1 דוקטורט PhD תוכניות ב תקשורת ארגונית 2024

מסננים

מסננים

  • דוקטורט PhD
  • עיתונאות ותקשורת המונים
  • תקשורת
  • תקשורת ארגונית
תחומי לימוד
  • עיתונאות ותקשורת המונים (1)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    דוקטורט PhD תוכניות ב תקשורת ארגונית

    דוקטורט, או דוקטור לפילוסופיה, הוא תואר זה מוענק לאחר השלמת תוכנית הכוללת לעתים קרובות מחקר מקיף. זמין במגוון תחומים, תואר זה בדרך כלל לוקח בערך ארבע שנים כדי להשלים.

    מהו דוקטורט בתקשורת תאגידית? תוכנית זו מסייעת לתלמידים לפתח ידע מעמיק ומיומנויות מחקר בתקשורת ברמה הארגונית. קורסים מסוימים עשויים לכלול חוק תקשורת ומחקר, התנהגות ארגונית, אתיקה תקשורתית, חוק התקשורת, ניתוח נתונים. סטודנטים יכולים גם לבחור להתמקד בתחומים מסוימים כגון ניהול מדיה ותכנות, מדיה חברתית, קמפיינים ותקשורת לבעלי עניין. התלמידים יכולים לשפר את מיומנויות המחקר שלהם, אשר יכול לעזור עם תפקידים מקצועיים במצבים תקשורת בלתי צפויות.

    תלמידים הרודפים את התואר הזה מרוויחים בכך שהם מפתחים מיומנויות תקשורת מיוחדות, אשר יכולות להיות יתרון במגוון של נסיבות אישיות ומקצועיות. זה גם יכול להכין אותם לקריירה ברמה גבוהה הדורשים ידע וחינוך מתקדמים.

    עלות היא לעתים קרובות גורם גדול בבחירת איזה בית הספר להשתתף. בגלל שכר הלימוד ואת דמי יכול להשתנות במידה רבה בשל המיקום ואת המוניטין בבית הספר, התלמידים צריכים ביסודיות מחקר בתי ספר ולקרוא אותם כדי לברר על דרישות פיננסיות ספציפיות. סיוע פיננסי עשוי גם להיות זמין בצורה של הלוואות, מלגות או מענקים.

    בוגרי תואר שלישי בתקשורת תאגידית מוכנים בדרך כלל לעבוד במגוון קריירות. קריירה רבים עשויים להיות ממוקדים סביב פרסום תוכניות עסקיות, מוצרים או מסעות שיווק. בוגרי יכול לבחור להיות מומחים ליחסי ציבור, מנהלי שיווק הצרכנים, מנהלי קמפיין פוליטי, או מנהלי תובנה הצרכן.כמה כותרות עבודה אחרות, כי בוגרי עשויים להיות זכאים לכלול סופרים טכניים, סופרים, עורכי, ומורים עסקיים.

    אם הקריירה התקשורת היא המטרה שלך, להתחיל מחקר בתי הספר לדוקטורט עכשיו. באמצעות מסד הנתונים, לחפש את התוכנית שלך למטה לפנות ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס להוביל.