8 דוקטורט PhD תוכניות ב רוחניות ב ארצות הברית for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב רוחניות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Mill Valley, CA, USA, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Ph.D. תואר הוא התואר הקפדני ביותר שאנו מציעים, הדורש השלמת 24 סמסטר סמסטר בתוספת 36 נקודות זכות עבור עבודת הדוקטורט והגנה רשמית של עבודת הדוקטורט בחינה אוראלית בסיום תהליך הדוקטורט.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט תוכנית פסיכולוגיה מזרח-מערב מציעה גישה עולמית לחקר ולימוד פסיכולוגיה ורוחניות. התלמידים מעודדים להפוך למובילי חשיבה ביחסים חוצי תרבויות ששורשיהם במסורות רוחניות עתיקות. בוגרים יוצרים פרדיגמות חיוביות וקיימות בשינוי גלובלי ואישי.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הדוקטורט שלנו תואר בפילוסופיה ודת עם ריכוז ברוחניות נשים מיועד לסטודנטים המבקשים להעמיק את הידע בתחום האקדמי המתפתח של רוחניות נשים, במיוחד בכל הקשור לפילוסופיה ודת, לימודי נשים ולימודי אתניות. התלמידים מפתחים מיומנויות מתקדמות במחקר וכתיבה של רוחניות נשים בין תחומית ובין תחומית ומוכנים לתרום מקורית לתחום.

    • Mill Valley, CA, USA, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר DMIN הוא אחד הדוקטורט המקצועי. כמו ד"ר (דוקטור לרפואה), דוקטורט של דוקטור לרפואה, דוקטור למשפטים, דוקטור לפילוסופיה, ד"ר דיין (דוקטור לעסקים), DMIN הוא ספציפי לקהילות הפסטורליות והתרפויטיות. זה היה במקור עבור שרים המבקשים תואר דוקטור אבל היו פחות מעוניינים במחקר טהור נדרש דוקטורט מאשר במחקר יישומי בתחומים של ריפוי, טיפול, צמיחה רוחנית וייעוץ שבו עבודת הדוקטורט היה באזור הם מבקשים ליישם עבודתם המקצועית. עם השלמת תוכנית הדוקטורט של המשרד לתואר ראשון, תקבל את התואר "דוקטור של משרד". זהו אחד מכבודי ההוקרה הגבוהים ביותר בחברה ומעיד על כבוד והכרה למומחיות שהקהילה הרחבה יותר יכולה לסמוך עליה על יושרה ועל כשירות מקצועית .

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    חוקרים בינתחומיים המעוניינים לעסוק במחקר קפדני של לימודי אקולוגיה ודת עם אנשי סגל ידועים בגישותיהם החדישות. התלמידים יחקרו את התפקיד של השקפות עולם, פילוסופיות ודתות בהבנת התגובות העולמיות ובתגובה להן. סטודנטים לתואר דוקטור בתכנית שלנו מפתחים יכולות מחקר, כתיבה וחקירה מתקדמות כדי להכין אותם לתפקידים בהשכלה גבוהה ובמנהיגות במגזר הציבורי.

    • California, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית שלנו משלבת למידה חווייתית עם חקירה אקדמית רצינית והבוגרים שלנו הפכו חוקרי פרסונליים, מטפלים ומרפאי transpersonally אוריינטציה, מחנכי טרנספורמטיבי, וסוכני שינוי בהקשרים חברתיים וארגוניים שונים.

    • Berkeley, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תלמידים בריכוז זה לומדים חוויה דתית נוצרית. ההתמקדות היא ברוחניות נוצרית בהקשר של ההבנה העכשווית הרחבה של רוחניות.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית ה- PIH מכינה את התלמיד לתפקידי כוהנים התומכים באנשים הנוסעים במסעות הריפוי בהיבטים שונים של מערכת הבריאות כגון מרפאה, דיור מוגן, הוספיס ובתי חולים. כסטודנט במסלול PIH תלמד את שפת הטיפול הבריאותי, את הסביבות בהן מתקיים שירותי בריאות וכיצד לשלב את תמיכתך באנשים פרטיים ובני משפחותיהם.