19 דוקטורט PhD תוכניות ב פילוסופיה ב ארצות הברית for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב פילוסופיה ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Mill Valley, CA, USA, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Ph.D. תואר הוא התואר הקפדני ביותר שאנו מציעים, הדורש השלמת 24 סמסטר סמסטר בתוספת 36 נקודות זכות עבור עבודת הדוקטורט והגנה רשמית של עבודת הדוקטורט בחינה אוראלית בסיום תהליך הדוקטורט.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    התכנית שלנו שואפת לעצב את המנהיגות הדרושה לשינוי עמוק ומתקדם של מוסדות חברתיים ותודעה פרטנית. הדוקטורט שלנו התוכנית תוכננה לסייע בעיצוב המנהיגות האינטלקטואלית, המוסרית והרוחנית הדרושה לעמידה באתגרים עולמיים היסטוריים. בהסתמך על כמה מהרעיונות והדחפים החזקים ביותר של המסורות הפילוסופיות, המדעיות והדתיות שלנו, הקימה סגלנו מסלול לימודים רב תחומי אינטנסיבי שיעזור להאיץ את מסעות התלמידים לתפקידי המנהיגות שלהם.

    • Boston, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת תוכנית הלימודים לתואר שלישי בתאולוגיה מעשית היא לגלות ולהרחיב ידע ולהעצים את יכולת ההוראה בתיאולוגיה מעשית. תיאולוגיה מעשית היא המחקר הבין-תחומי הממוקם תיאולוגית על נוהלי הקהילות הדתיות ועל המסורות וההקשרים החברתיים המעצבים ומאתגרים את השיטות הללו.

    • College Station, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הדוקטורט ללימודי פילוסופיה (BIMS) למדעים ביו-רפואיים מעניקה לסטודנטים חוויה חינוכית מקיפה המשלבת למידה לימודית דידקטית עם הכשרת מחקר סוחפת. הסטודנטים שלנו בונים גוף יסוד של ידע ומיומנויות המכין אותם להצטיין במגוון מגוון של קריירות מחקר ביו-רפואיות.

    • New York, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הדוקטורט של המכון מיועדת לסטודנטים המשתוקקים לחקור את תפקידה של האמנות החזותית בימינו ובעבר. באמצעות מחקר מפורט, מבוסס-אובייקט ופרשנות היסטורית ותיאורטית, תוכנית הלימודים שלנו מספקת חוויה קפדנית הנתמכת באינטראקציה עם החוקרים המובילים של המכון, אוניברסיטת ניו יורק, וגישה יוצאת דופן למוזיאונים, אוצרים, שמרנים וארכיאולוגים בניו יורק. ובעולם.

    • Santa Cruz, ארצות הברית

    אנגלית

    תוכנית הלימודים לתארים מתקדמים מכסה סט של דרישות רוחב שנועדו לספק הן חוויה משותפת שעליה יכולים התלמידים לבנות את הפרויקטים האישיים שלהם והן מסגרת משותפת במסגרתה הם יכולים להחליף רעיונות. בשנה הראשונה ילמדו הסטודנטים לפחות קורס אחד בתחום המטאפיזיקה והאפיסטמולוגיה, קורס אחד בתולדות הפילוסופיה, ואחד חוג לפילוסופיה מוסרית.

    • Compton, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הדוקטור לפילוסופיה (דוקטורט) בתאולוגיה בבית הספר לתיאולוגיה היא תכנית בת 60 יחידות (ארבע שנים) שנועדה להכין סטודנטים בעלי הבטחה יוצאת דופן ויכולת לימודית ללמד במכללות בתי ספר תיאולוגיים ולהנהגה מקצועית בכנסייה. חֶברָה.

    • Irving, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    דוקטורט קרול. התוכנית מיועדת לגברים ונשים שנקראו על ידי אלוהים לכינוי הייעוד של מחקר והוראה בפרקטיקה השרים התיאולוגית. זה גם מאפשר לסטודנטים לפתח תחושת מחויבות לייעוד המלגה התיאולוגית בהוראה, למידה ומחקר.

    • Loma Linda, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו נועדה לכלול רבים ממקצועות השיקום ומציעה הזדמנויות לאנשי מקצוע קליניים מוסמכים להתכונן לקריירה במחקר, הוראה ומינהל עצמאי. מטרת תוכנית זו היא להכין בוגרים שיספקו חזון והכוונה לשילוב מקצועות השיקום; לקדם את התיאוריה והפרקטיקה של מדעי השיקום באמצעות מחקר, ולרכוש ולשלב ידע הקשור למדעי הרפואה החברתית והבסיסית.

    • South Kingstown, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    המכללה לאחיות באוניברסיטת רוד איילנד מציעה תואר דוקטור. תכנית בסיעוד. מטרתה להכין חוקרים וחוקרים אחים מצטיינים וחומלים לקידום הידע באמצעות עריכת מחקר ופיתוח ובדיקת תיאוריה כדי להשפיע על העיסוק בבריאות ובסיעוד. התוכנית מטפחת חקירה ומגרה יחסי שיתוף פעולה עם עמיתים מקצועיים הן בתחום הסיעוד והן בתחומים אחרים. למרות שניתן ללמוד במשרה חלקית, התלמידים מוזמנים ללמוד במשרה מלאה על מנת להשתתף באופן מלא בתואר הדוקטורט. תכנית.

    • Auburn, ארצות הברית

    אנגלית

    דוקטורט לפילוסופיה (דוקטורט) יכול להיות מותאם לכל אחד מהתחומים האקטואליים המפורטים תחת הטרשת הנפוצה. יש צורך בהצעת מחקר ועבודה המבוססת על מחקר מקורי כמרכיבים עיקריים בתכנית לתואר שלישי. התואר דורש 60 שעות סמסטר מעבר לתואר ראשון.

    • Las Vegas, ארצות הברית

    אנגלית

    בית הספר למשפטים ויליאם ס 'בויד ומכללת UNLV לחינוך מציעים תוכנית לימודי דוקטורט / דוקטורט בחינוך (JD / PhD) כפולה המאפשרת לסטודנטים המתקבלים בשתי התוכניות להמשיך בשתי התארים במקביל.

    • Las Vegas, ארצות הברית

    אנגלית

    תכנית דוקטורט לפסיכולוגיה קלינית תכנית הדוקטורט של UNLV לפסיכולוגיה קלינית, במסורת המדענים והמתרגלים, מכינה את הסטודנטים להתמודד עם חששות פסיכולוגיים באמצעות מחקר אקדמי ויישום של ידע וכישורים פסיכולוגיים בפועל. אנו מכירים בפסיכולוגיה כמדע אמפירי ומצפים מהסטודנטים להבנה רחבה של הידע והשיטות הפסיכולוגיות הקיימות. אנו מכשירים סטודנטים לבסס את פעילותם המלומדת והמקצועית על הבסיס המדעי של הפסיכולוגיה, כולל הבנה של תשומת לב למגוון האנושי. אנו מכשירים סטודנטים כגנרלים שמוכנים לערוך מחקרים מדעיים המתאימים מבחינה אתית והתערבויות קליניות עם ילדים ומבוגרים בחברה רב-תרבותית הולכת וגוברת. אנו מספקים שילוב של מחקר דידקטי, פעילות קלינית בפיקוח ומחקר מלומד. משימה זו עולה בקנה אחד עם המשימה של המחלקה לפסיכולוגיה ו- UNLV ומשלימה אותה. התוכנית מוסמכת על ידי איגוד הפסיכולוגים האמריקאי.

    • Cincinnati, ארצות הברית

    אנגלית

    אנו מציעים תארים לתואר שלישי בכל מחלקה. יש תוכניות המציעות תואר דוקטור לאחר התואר הראשון וחלקן לאחר התואר השני. עיין באתרי המחלקה לקבלת הצעות לתוכניות, לקורס ולמחלקות.

    • Brookings, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מטרת הדוקטורט התוכנית היא לייצר מלומדי מורים לכנסייה ולאקדמיה שיכולים לחנך אנשים לשרות נוצרי וחייהם של השירות הנוצרי, ובעצמם ילמדו וכתבו בתוך האקדמיה באופן כללי והציבור הרחב.