15 דוקטורט PhD תוכניות ב לימודי עסקים ב ארצות הברית for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב לימודי עסקים ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Honolulu, ארצות הברית
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המטרה של הרופא לעסקים בינלאומיים היא לעזור לסטודנטים להמשיך בקריירה אקדמית באוניברסיטה ולא ללמד אותם את הכישורים הנדרשים לניהול אנשים בתאגיד רב לאומי.

    • Kent, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    למידה מרחוק

    • Honolulu, ארצות הברית
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית הדוקטורט לניהול אסטרטגי (BA) מכינה את הסטודנטים לקריירה בניהול משאבים ארגוניים בממשל, עמותות ולימודי תואר שני. תפקידו של המנהל הוא לתאם את פעילויות האנשים והמשאבים להשגת יעדי החברה.

    • Honolulu, ארצות הברית
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מטרת התוכנית לניהול דוקטור לניהול עסקים היא לעזור לסטודנטים למלא משרות בפקולטות להשכלה גבוהה או למנהיגות עסקית או לתפקידי ייעוץ במגוון רחב של משרות עסקיות, מלכ"רים, צבאיים וממשלתיים.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט של החינוך (Ed.D) בארגון ארגון ומנהיגות הוא תוכנית ייחודית עבור אנשי מקצוע העובדים הרואים עצמם כמנהיגים חינוכיים המפיצים את הארגונים שלהם באמצעות פרספקטיבה למידה.

    • USA Online, ארצות הברית

    משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    "המטרה של הדוקטורט של התואר הזה - הציעה לחלוטין באינטרנט - היא להכין את המועמדים להיות מנהיגי חינוך מעצבת שנה זו שלוש Ed.D. מוכר.תכנית מורכבת מקורסים שהם שבעה שבועות וחצי אורכו,

    • Oakland, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הדוקטורט למנהל עסקים (DBA) באוניברסיטת Oikos University מוסיפה בסיס תיאורטי קפדני למושגים מעשיים בחינוך העסקי כדי להציע הזדמנויות לקידום קריירה לאנשי מקצוע הדורשים שילוב של ידע ומיומנויות בתחום מינהל עסקים. הדגש של תוכנית DBA הוא לספק תכנית לימודים דוקטורט בינתחומית המשלבת מקצועות ליבה מסורתיים עם קורסים סמינרים עתירי מיומנויות יישומיות. זו חוויה חינוכית ייחודית המכשירה את הבוגרים במערך מורכב יותר של כישורים ניהוליים וידע ארגוני מתקדם. המשתתפים Oikos University משלימים 6 קורסים מרכזיים (18 יחידות) המורכבים ממקצועות ליבה עסקיים מסורתיים ושיעורי סמינריון המתמקדים בתרגול המועברים על ידי סגל ברמה עולמית המחזיקה בתארים סופיים בתחומים עסקיים ונושאים נלווים, ואנשי מקצוע עסקיים בעלי בינלאומי משמעותי. ניסיון ניהולי.

    • Florida City, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    דוקטור אתרי למנהל עסקים מטרת הדוקטור האתרי שלנו למנהל עסקים היא להכין אותך לקריירה כפרופסורים באוניברסיטאות, במחקר עסקי, ובתפקידים עסקיים / מחקר בכירים במגזר הפרטי, כמו גם בממשלה.

    • Charlotte, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט במנהל עסקים היא תוכנית מוכוונת במשרה מלאה שנועדה להכין את הבוגרים להוראה אקדמית ולקריירה מחקרית. התוכנית כוללת קורסי ליבה המכסים את כל תחומי העסקים, בשילוב עם לימוד מעמיק של ההיבטים התיאורטיים והאמפיריים של הכספים.

    • Cypress, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית הלימודים לתואר שלישי במנהל עסקים נועדה לעזור לך לפתח מיומנויות מחקר מתקדמות. תוכלו להפגין וליישם מיומנויות אלה לקראת יצירת ידע חדש בתואר שלישי. מַסָה.

    • Annandale, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    שינויים מהירים בטכנולוגיה; תחרות עולמית משופרת; פיתוח מבנים חדשניים בחברה, בעסקים ובממשל; וכוח עבודה מורכב יותר ויותר דורש ממנהיגי עסקים מצליחים להיות בעלי פרספקטיבות וכישורים חדשים מתוחכמים, כמו גם רמות מוגברות של ידע. כתוצאה מכך, מנהלי עסקים ותעשייה עכשוויים פונים יותר ויותר למוסדות אקדמיים כדי לקבל פרדיגמות חדשות כדי להבטיח הצלחה כיום, לגייס את המנהיגות הטובה ביותר האפשרית לעתיד, ולהנחות את הצמיחה וההתפתחות בחוכמה.

    • Winter Park, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במימון AACSB מסוגו בפלורידה, הדוקטורט המנהל של Crummer במינהל עסקים מיועד למנהלים בעלי תואר שני במנהל עסקים או תואר מקביל שרוצים להפוך למובילי חשיבה ותורמים להצלחה ארגונית ברמה גבוהה משמעותית מזו שמציעה תואר שני במנהל עסקים. ניסיון הדוקטורט המנהל במינהל עסקים (EDBA) מספק לך תנופה לקידום קריירה וקרש קפיצה לשינוי אישי ומקצועי. לימוד על ידי פרופסורים מובילים עם ניסיון בעולם האמיתי, קורסים עוקבים אחר מודל "המלגה העוסקת" המתמקד בנושאים בצומת התיאוריה והפרקטיקה העסקית העכשווית - מפגשי כיתה תמיד מודעים לאופן בו ניתן ליישם את הלמידה באופן מיידי.

    • Stanford, ארצות הברית

    אנגלית

    גלה מיקוד ועוצמה גדולים ממה שחשבתם שאפשר. כסטודנט לתואר שלישי בבית הספר לעסקים בוגרי סטנפורד, תקבל השראה ותאתגר לחקור רעיונות חדשים ושאלות מורכבות.

    • Orlando, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית, פורטוגזית

    תוכנית זו נועדה לתרום לפיתוח מקצועי של התלמידים באמצעות הידע והכרה של נושאים אסטרטגיים עכשוויים ופרקטיקות, מושגת באמצעות פיתוח הידע של שיטות המחקר המדעי ואת היישום שלהם בסביבה העסקית עבור מנהלים בכירים ויועצים עם חשיבה ביקורתית מתקדמת מיומנויות אנליטיות.

    • Tampa, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הדוקטורט המוצעים על ידי המכללה של מומה לעסקים מספק בוגריו בהכנה לקריירה כמו קולג 'ומרצים באוניברסיטה כמו מחקר ואנשי צוות בתעשייה ובממשל. הצמיחה האינטלקטואלית של התלמידים מטופחת באמצעות עבודה צמודה עם סגל בסמינרים, פרויקטים מחקריים ומשימות אחרות המפתחות מיומנויות מחקר והוראה.