6 דוקטורט PhD תוכניות ב עיתונות 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב עיתונות 2024Filter
    • Kaunas, ליטא

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לימודי הדוקטורט בתקשורת ומידע המאורגנים באוניברסיטת Vytautas Magnus (VMU) בקובנה (ליטא) שואפים לטפל בסוגיות הדוחקות בתחום העכשווי והמתפתח דינמי של מדיה ותקשורת, אשר מעוצב על ידי פוליטיקו-כלכלי, סוציו-תרבותי וטכנולוגי. גורמים, וחוקר תמורות חברתיות המושרות במדיה והשפעה תקשורתית על מימדים אישיים, קבוצות וחברתיים.

    • Johannesburg, דרום אפריקה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים לדוקטורט כוללת תזה שתורמת תרומה מקורית לתחום העיתונאות בנושא שנבחר בהתייעצות עם יו"ר המחלקה. חובה לכלול ארבעה ימי עיון מתקדמים בנושאים הרלוונטיים לנושא הלימוד ובחינה בעל פה (המקבילה לשני עבודות שכל אחד מהם מורכב מארבעה מודולים) כקבוע בספר התקנה הכללי. נדרש גם מאמר מחקרי שמתאים לפרסום בכתב עת אקדמי.

  • זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    נקודת החוזק המרכזית של סביבת המחקר שלנו היא הדיאלוג בין מחקר לצוות מבוסס פרקטיקה, שעוזר לנו לספק תוצאות מחקר משפיעות במונחים של פרקטיקה ומדיניות בעולם הרחב.

    • College Park, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    דוקטורט. סטודנטים במריל עוסקים במלגות חדישות עם סגל מפורסם לחקר המימדים הרבים של עיתונות (עיתונות נתונים, מולטימדיה, מדיה חברתית, מגדר והיסטוריה, עד כמה שם). סטודנטים לדוקטורט של מריל מקישים גם רשת של קולגות ברחבי הקמפוס של אוניברסיטת מרילנד, כולל אלה ממדעי המידע, תקשורת, מדע המדינה, היסטוריה, סוציולוגיה, פסיכולוגיה ומדיניות ציבורית.

    • Columbia, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    אוניברסיטת מיזורי הייתה המוסד הראשון בעולם שהעניק דוקטורט בעיתונות. בתחום החינוך העיתונאי והמחקר, הוענק לבית הספר הדוקטור הראשון לפילוסופיה בשנת 1934.

    • Boulder, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט בלימודי עיתונאות המוצעים על ידי המחלקה לעיתונאות הוא אחד משלושה מסלולים נפרדים ומובהקים של תכנית הדוקטורט למחקר ולפרקטיקה במכללה למדיה, תקשורת ומידע.