7 דוקטורט PhD תוכניות ב הנדסה תעשייתית ב ארצות הברית for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב הנדסה תעשייתית ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Auburn, ארצות הברית

    זמן מלא

    6 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מהנדסי תעשייה ומערכות מייעלים תהליכים ומערכות מורכבים המשפרים את האיכות, הפרודוקטיביות והבטיחות. הם משתמשים בכוח העבודה, בטכנולוגיות, בחומרים ובמשאבים הפיננסיים על מנת להבטיח שתהליכים יבצעו כנדרש. ככל שחברות ותאגידים ברחבי העולם מגדילים את הצורך שלהם בפעילות יעילה ויעילה, הדרישה שלהם לאנשי מקצוע מיומנים בתעשייה ומערכות מיומנות. על פי נתוני הלשכה לתקני העבודה, תחול עלייה של 13 אחוז בביקוש למהנדסי תעשייה במהלך עשר השנים הבאות.

    • Stillwater, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר דוקטור לפילוסופיה בהנדסת תעשייה וניהול מיועד לסטודנטים המעוניינים להשתתף בקצה הידע המוביל במקצוע. אנו מחנכים ומייצרים דור חדש של סטודנטים מגוונים הבקיאים במושגים ופרקטיקות רלוונטיים תיאורטיים, יישומיים וטכנולוגיים שיהיו בעלי טווח גלובלי והשפעה גלובלית.

    • Fargo, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים להנדסת תעשייה וייצור תואר Ph.D. לתוכנית באוניברסיטת צפון דקוטה יש הזדמנויות לערוך מחקר בפיתוח מושגים תיאורטיים ומערכות תעשייתיות.

    • Greensboro, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הדוקטור לפילוסופיה (Ph.D.) בהנדסת תעשייה ומערכות (ISE) מכינה את התלמידים לקריירה מצליחה כמורים, חוקרים ומובילים באקדמיה, בתעשייה ובמגזר הציבורי. התוכנית מדגישה את כישורי הנדסת המערכות, שיתוף הפעולה והמעורבות הקריטיים לטיפול בבעיות החברתיות המורכבות של המחר. סטודנטים לתארים מתקדמים של ISE מתמודדים עם בעיות אלה בסביבה תומכת בעבודה עם סגל ארצי מוכר.

    • Rochester, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הדוקטורט בהנדסת מכונות ותעשייה מייצרת בוגרים בעלי ידע מעמיק בהנדסת מכונות או תעשייה, תוך שהיא מאפשרת לסטודנטים לעסוק במחקר חדשני וחוצה תחומים. תוכנית הלימודים הגמישה מעודדת את הסטודנטים לרכוש ידע ספציפי לתחום מתוך קורסים המוצעים ברחבי תיק המכללות של מכללות ההנדסה. תוכנית הלימודים, יחד עם עומק הידע בתחומי הנדסת מכונות או תעשייה, יוצרים בוגרים שמוכנים להתמודד עם האתגרים החברתיים והתעשייתיים הדוחקים בעולם. התוכנית מפתחת חוקרים ברמה עולמית שיכולים לנצל את התגליות והחידושים המבטיחים ביותר לפיתוח פתרונות בינתחומיים לאתגרים בעולם האמיתי.

    • Arlington, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים לתואר שני בהנדסת תעשיה מיועדת לספק לסטודנט ידע בסיסי בתחומים השונים של ההנדסה התעשייתית, עם ההזדמנות להדגיש בתחום מסוים. סטודנט הרוצה לתואר דוקטורט עשוי להתמחות בכל תחומי ההנדסה התעשייתית כגון הנדסת תעשייה כללית, חקר ביצועים וסטטיסטיקה יישומית, מערכות ייצור, לוגיסטיקה, מערכות ארגוניות, ניהול ארגוני וארגונומיה.

    • Amherst Center, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    מהנדסי תעשייה (IE) הם הוגי מערכות המשלבים מתמטיקה, מדעי נתונים, הנדסה, כלכלה, מדעי החברה ושיטות עסקיות כדי לעזור לארגונים לשפר את המוצרים והשירותים שלהם, למתן סיכונים, ובאופן כללי יותר, לקבל החלטות טובות יותר.