14 דוקטורט PhD תוכניות ב מנהיגות חינוכית ב ארצות הברית for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב מנהיגות חינוכית ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Aurora, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קח את כישורי המנהיגות שלך בבית הספר לשלב הבא עכשיו.קבל את מנהיגות ה-EDD המקוונת של אוניברסיטת אורורה במינהל חינוכי: תואר אישור מפקח בעוד שלוש שנים.תלמדו קורסים שאושרו על ידי ISBE בנושאים כמו תכנית לימודים והערכה לכל רמות ההשכלה וסוגי התלמידים, כמו גם משפטים, ניתוח נתונים ואימון והדרכה.השלם את התוכנית עם קורסי מחקר, שעות עבודת גמר והתמחויות המעניקות לך ניסיון וחיבור

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הרוויח את התואר המתקדם שלך כדי לשרת בצורה הטובה ביותר סטודנטים במערכות בית ספר כפריות באמצעות הדוקטור לחינוך בחינוך כפרי באוניברסיטת מערב אלבמה. התואר המקוון הראשון במלואו מסוגו, אתה תהיה מוכן לזהות פתרונות אמיתיים לאתגרי החינוך הכפרי תוך כדי עבודתך לעבודת המחקר.

    • Honolulu, ארצות הברית
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הדוקטור למינהל חינוכי נועד להכין מתרגלים מנוסים לתפקידים בכירים בקבלת מדיניות וקביעת מדיניות, ולצעוד קריירות בתחום ההוראה במדיניות, באוניברסיטה או במכללה ובמחקר.

    • South Orange, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט בהשכלה גבוהה מנהיגות, ניהול ומדיניות מציעה ריכוז בחקר חינוך, הערכה והערכת תוכניות. ריכוז זה נועד לענות על הדרישות המתפתחות לצוות מקצועי ולמנהיגים בארגונים חינוכיים המתמקדים בקבלת החלטות מונעת נתונים, הערכת תוכניות, הערכה ובדיקות ופיתוח פדגוגי של מורים או סגל.

    • Arlington, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט. במנהיגות חינוכית מאתגרים את החוכמה המקובלת לפיה K-12 וחינוך על-תיכוני הם עולמות שונים על ידי כינוס חוקרים ותלמידים מכל רמות החינוך לעבודה וללימוד יחד במטרה להתמודד עם חסמים מערכתיים המונעים מכל כך הרבה אנשים להשיג את מלוא הפוטנציאל שלהם. .

    • Honolulu, ארצות הברית
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית, ספרדית, פורטוגזית

    תכנית דוקטורט לחינוך מרחוק AIU שלך תהיה תכנית בהתאמה אישית שתוכננה בדיוק עבורך ועל ידי המדריך שלך. גמישות זו כדי לענות על צרכיך כמעט ולא נמצאת בתוכניות אחרות ללימוד מרחוק.

    • Honolulu, ארצות הברית
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית, פורטוגזית, ספרדית

    מטרת תוכנית דוקטורט לחינוך (D.Ed) היא לעזור לתלמידים לפתח את המיומנויות האינדיבידואליות הנחוצות לפיתרון בעיות חינוכיות, בין אם בהוראה, בפיקוח או במינהל, תוך שמירה על פתרונות כאלה באיזון עם הצרכים המוסדיים, הקהילתיים או בית ספריים ו ציפיות. תוכנית דוקטורט לחינוך (D.Ed) מוצעת באופן מקוון באמצעות למידה מרחוק.

    • Milwaukee, ארצות הברית

    משרה חלקית

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט במנהיגות לקידום למידת שירות מספק השתלמות בהנהגה שמכינה בוגרים לתרום גדול לארגונים וקהילותיהם.

    • Milwaukee, ארצות הברית

    משרה חלקית

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט ב מנהיגות לקידום למידה שירות בהשכלה הגבוהה (Ed.D. או Ph.D.) יכין לך לתרום משמעותית לארגון שלך יעזור לך להיות מנהיג מתמיר בהשכלה הגבוהה.

    • Midtown - Downtown, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    ישנם שני תחומי ריכוז במינהל החינוך לתואר דוקטור. תכנית: מינהל חינוך PK-12 ומינהל השכלה גבוהה.

    • Columbia, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר הדוקטורט בחינוך יועץ ופיקוח (CES) מכין את הסטודנטים לשירות כמובילים בפועל קליני, פיקוח, ניהול, חינוך ומחקר במקצוע הייעוץ. נתונים אזוריים ולאומיים מצביעים על צורך בהנהגה בתחומים אלה כדי לתמוך במספר ההולך וגדל של אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש המספקים שירותים.

    • Wentzville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הדוקטור לפילוסופיה במנהיגות נועדה לעזור לסטודנטים להצטייד ברמה גבוהה יותר של יכולות הוראה ומחקר במנהיגות.

    • Jackson, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המנהיגות המקוונת המלאה שלנו ברפורמה בבתי ספר Ed.D. המסלול נועד להכין את מנהיגי בתי הספר עם קורסים חדשים ורלוונטיים במנהיגות חינוכית. היו מצוידים ביצירת מימוש חזון למנהיגות בבתי ספר של המאה העשרים ואחת. להיות מסוגלים להיעזר במיטב המחקר והתרגול במדיניות, התפתחות ילדים, למידה, הוראה ומנהיגות במסגרת הרפורמה בבתי הספר.

    • Montgomery, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית דוקטורט במנהיגות חינוכית, מדיניות ומשפט יכין מחנכים מקצועיים להיות חלק ואנגארד דרך המאה העשרים ואחת. מחנכים אלה יסופקו עם: את הידע הדרוש של הנושא שלהם; הבנה של התרבות המגוונת שלנו; מיומנויות טכנולוגיות; מיומנויות חשיבה ביקורתיות נדרשו לקבל החלטות מושכלות וליישם שינוי; ואת היכולת לספק רק ואתי, מדויק, וחינוך משמעותי עבור תלמידיהם.