93 דוקטורט PhD תוכניות ב מדעי רוח ב ארצות הברית for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב מדעי רוח ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Bradenton, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מטרת הדוקטורט שלנו בייעוץ נוצרי היא לקדם את השכלתך בתחום הייעוץ. השגת רמת השכלה יוקרתית זו תאפשר לך ללא ספק לייעץ למטופלים שלך בביטחון, אך גם לחנך את אלה הלהוטים ללמוד כיצד לייעץ גם כן.

    • Honolulu, ארצות הברית
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המטרה של הרופא לעסקים בינלאומיים היא לעזור לסטודנטים להמשיך בקריירה אקדמית באוניברסיטה ולא ללמד אותם את הכישורים הנדרשים לניהול אנשים בתאגיד רב לאומי.

    • Orlando, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    האם ישנן אמיתות תיאולוגיות שאתה מחבק כמדויקות אך אינך רואה ביטוי בחייך? האם אתה רוצה לחרוג מאמונה אינטלקטואלית גרידא? ידע ללא התגלות ושחרור אמונה למימוש האמת באמצעות ניסיון שומר על אמת לא מוכחת ותיאוריה גרידא. האם אתה מוכן להעביר את התיאולוגיה שלך מהראש שלך ולחיים שלך? אם כן, אז תואר דוקטור בתיאולוגיה מאוניברסיטת Christian Leadership University הוא בדיוק מה שחיפשת.

    • Fargo, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני בהיסטוריה באוניברסיטת צפון דקוטה מציעה תואר שני ודוקטורט.

    • Rochester, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Ph.D. במדעי המחשב ובמדעי המידע היא בעלת תואר מחקרי המיועד לייצר חוקרים עצמאיים, חוקרים מתקדמים ומורים מוכשרים היטב.

    • Richardson, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הבוגרים בספרות מאגדת חוקרים, סופרים יוצרים ומתרגמים החולקים מחויבות לגישות בין-תחומיות ובין-תחומיות ללימוד ולפרקטיקה ספרותית. הדוקטורט בספרות מעניק לסטודנטים הקשר גמיש בו ניתן לחקור מגוון רחב של מסורות ספרותיות, גישות ביקורתיות ודיונים תיאורטיים.

    • Arlington, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט. התואר מספק הכשרה בתחומים העיקריים בתחום הקשורים לצלילי דיבור, מבנה משפטים, משמעות ופסיכולוגיסטיקה; השתלמויות בלשנות שטח ובלשנות תיעודית, בלשנות ניסיונית, בלשנות קורפוס ורכישת שפה שנייה; וניסיון בהצגת מחקר מקורי במקומות מקצועיים. התלמידים ירדפו ויפתחו מומחיות מעמיקה לפחות בתחום אחד של התמחות.

    • Englewood, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אווסטן

    סכסוכים בינלאומיים, במיוחד אלה הנובעים מהתנגשות הציוויליזציות, נובעים מהאידיאולוגיה או דרך החשיבה השולטים בראשם של מקבלי ההחלטות המדמיינים כי העולם צריך להמשיך במסגרת התנגשות התרבויות.

    • Washington, ארצות הברית
    • Gambia Online, גמביה

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    דוקטורט מקוון מקוון המוצע על ידי אוניברסיטה בין ממשלתית עם מומחיות מוכרת במחקר בין דתי.

    • Kent, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    • Mill Valley, CA, USA, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר DMIN הוא אחד הדוקטורט המקצועי. כמו ד"ר (דוקטור לרפואה), דוקטורט של דוקטור לרפואה, דוקטור למשפטים, דוקטור לפילוסופיה, ד"ר דיין (דוקטור לעסקים), DMIN הוא ספציפי לקהילות הפסטורליות והתרפויטיות. זה היה במקור עבור שרים המבקשים תואר דוקטור אבל היו פחות מעוניינים במחקר טהור נדרש דוקטורט מאשר במחקר יישומי בתחומים של ריפוי, טיפול, צמיחה רוחנית וייעוץ שבו עבודת הדוקטורט היה באזור הם מבקשים ליישם עבודתם המקצועית. עם השלמת תוכנית הדוקטורט של המשרד לתואר ראשון, תקבל את התואר "דוקטור של משרד". זהו אחד מכבודי ההוקרה הגבוהים ביותר בחברה ומעיד על כבוד והכרה למומחיות שהקהילה הרחבה יותר יכולה לסמוך עליה על יושרה ועל כשירות מקצועית .

    • Milwaukee, ארצות הברית

    משרה חלקית

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט ב שפה ואוריינות (Ph.D.) תכנית מכין אותך לפעול כמנהיג אוריינות שמבין מודלים תיאורטיים והדרכה של אוריינות, מזהה מגמות אוריינות חדשות בעידן הדיגיטלי שלנו, רכישת אוריינות שירותים, פיתוח והדרכה, ומטפחת מערכתית לשנות בארגון ובקהילה שלך.

    • Flagstaff, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    את הדוקטורט תכנית בבלשנות שימושית באונ' צפון אריזונה נועדה להכין פרופסורים בעתיד, חוקרים ומאמני המורה לעבוד באופן עצמאי בעמדות מנהיגות עם הלמידה וההוראה של שפות שניות, הניתוח של שפה, ואת העיצוב של מחקר שקשור בשפה.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    התכנית שלנו שואפת לעצב את המנהיגות הדרושה לשינוי עמוק ומתקדם של מוסדות חברתיים ותודעה פרטנית. הדוקטורט שלנו התוכנית תוכננה לסייע בעיצוב המנהיגות האינטלקטואלית, המוסרית והרוחנית הדרושה לעמידה באתגרים עולמיים היסטוריים. בהסתמך על כמה מהרעיונות והדחפים החזקים ביותר של המסורות הפילוסופיות, המדעיות והדתיות שלנו, הקימה סגלנו מסלול לימודים רב תחומי אינטנסיבי שיעזור להאיץ את מסעות התלמידים לתפקידי המנהיגות שלהם.

    • California, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית שלנו משלבת למידה חווייתית עם חקירה אקדמית רצינית והבוגרים שלנו הפכו חוקרי פרסונליים, מטפלים ומרפאי transpersonally אוריינטציה, מחנכי טרנספורמטיבי, וסוכני שינוי בהקשרים חברתיים וארגוניים שונים.