49 דוקטורט PhD תוכניות ב מדעי החומרים 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב מדעי החומרים 2024Filter
    • Orlando, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הדוקטורט באופטיקה ופוטוניקה מספקת את החינוך האיכותי ביותר במדעי אופטיקה והנדסה, ומאפשרת לסטודנטים לערוך מחקר מדעי, יסודי ויישומי, תוך סיוע בפיתוח התעשיות הטכנולוגיות של פלורידה והאומה.

    • Santiago de Compostela, ספרד
    • Lugo, ספרד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    ספרדית, גליציאנית

    המדע והטכנולוגיה האופטית של לייזרים, פוטוניקה וחזון הם תחום ידע שמטרתו חקר ייצור, העברה, זיהוי, בקרה ומניפולציה של אור. מחקר זה מכוון לפיתוח טכנולוגיות עם יישומים בעלי עניין רב בתחומים סוציואקונומיים ובריאותיים מרובים ונפרדים, החל בטלקומוניקציה, מדעי החיים והבריאות, איכות הסביבה, מטרולוגיה תעשייתית, פנאי ... עד גבול מדעי-טכני כגון ננו-אופטיקה, עיבוד קוונטי ותקשורת, מטמטיקה אופטית וכו '.

    • Urbana, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט התוכנית במדעי החומרים והנדסת החומרים מכוונת לסטודנטים המקווים להמשיך בקריירת מחקר באקדמיה, בתעשייה או במעבדות לאומיות. תכנית הלימודים שלנו גמישה ומותאמת בקלות לתמיכה במחקר בכל תחומי החומרים ותחומי העניין האישיים.

    • Auburn, ארצות הברית

    זמן מלא

    6 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לימודי תואר שני בהנדסת חומרים מספקים לסטודנטים הזדמנויות לרכוש ידע מתקדם ביותר במדעי החומרים או ההנדסה באמצעות שילוב של עבודות קורס קפדניות, בחינה בעל פה, עבודת גמר והגנה על עבודות עבודת הגמר והסמינריון.

    • Camerino, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    שטח: פיסיקה, כדור הארץ ומדעי החומרים

    • Storrs, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מדע והנדסת חומרים הוא תחום בינתחומי החוקר את המבנה, התכונות והביצועים של חומרים כגון מתכות, קרמיקה, פולימרים, מוליכים למחצה, ביו-חומרים, ננו-חומרים, חומרים מרוכבים ועוד. הוא משלב עקרונות מכימיה, פיזיקה ודיסציפלינות הנדסיות שונות כדי להבין כיצד חומרים נוצרים, כיצד הם מתנהגים בתנאים אמיתיים, וכיצד ניתן להשתמש בהם ליצירת טכנולוגיות ומוצרים חדשים.

    • Stillwater, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני במדעים והנדסת חומרים של OSU ממוקמת ב- OSU-Tulsa ומציבה את המכללה להנדסה, אדריכלות וטכנולוגיה בעמדה ייחודית לביצוע חינוך, מחקר ופיתוח טכנולוגי ברמה עולמית והעברה מראש של חומרים בעלי חשיבות אסטרטגית האומה שלנו.

    • Fargo, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה לציפויים וחומרים פולימריים מציעה לימודי תואר שני המובילים לתואר שני ותואר שלישי. תארים במדעי הפולימרים והציפויים. המחקר המחלקתי מגשר בין מחקר בסיסי למחקר יישומי בתחום הפולימרים והציפויים.

    • Aglantzia, קפריסין

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת הדוקטורט. התוכנית היא להכשיר מדענים צעירים עם ידע וטכניקות עדכניות בתחום הצומח במהירות (ובעל חשיבות מיוחדת לחברה) של חומרים מתקדמים וננוטכנולוגיה. הסטודנטים מתמחים באחד מתחומי המחקר של התכנית במטרה ליצור תנאים הולמים לקריירה מקצועית מצליחה במגזר הציבורי או הפרטי, בתעשייה או בארגוני מחקר.

    • Richardson, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט בתוכנית מדע והנדסת חומרים מכין אנשים לבצע מחקר מקורי וחדיש בתחומים הכוללים חומרים ננו-מבניים, חומרי מוליכים למחצה מתקדמים, חומרים אלקטרוניים, אופטיים ומגנטיים, חומרים ביו-מימטיים, חומרים פולימריים, חומרים ומערכות MEMS, אלקטרוניקה אורגנית, תיאוריה וסימולציה. של מערכות חומרים, ועיבוד מתקדם של חומרים מודרניים.

    • Ostrava, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Saint Petersburg, רוסיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, רוּסִי

    הדוקטורט בטכנולוגיית חומרים מתמקדת בעקרונות הטכנולוגיות לעיבוד חומרים. הוא מכיל את ההתמחויות הבאות: מדעי החומר וטיפול בחום; מתכות אבקה; דפורמציה פלסטית של מתכת.

    • Veszprém, הונגריה

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    • Liberec, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Arlington, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט. התוכנית במדעי החומרים וההנדסה נועדה לספק את ההבנה המתקדמת ביותר של מדעי החומרים והנדסה ומיומנויות רלוונטיות. האופי הבינתחומי של התוכנית מאפשר לסטודנטים להמשיך בהזדמנויות מחקר בתחומים מגוונים וקריירה מצליחה במגוון רחב של תעשיות מתקדמות או אקדמיה כמנהיג.