7 דוקטורט PhD תוכניות ב מדעים קוגניטיביים 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב מדעים קוגניטיביים 2024Filter
    • Jerusalem, מדינת ישראל

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המרכז המוביל בעולם בתחום מדעי המוח החישוביים, מתגאה באחת מהתוכניות האקדמיות הרחבות והמגוונות ביותר בתחום. הדוקטורט שלנו לחמש שנים. התוכנית מספקת לסטודנטים לתארים מתקדמים ביותר את הכלים התיאורטיים והניסויים הנדרשים להשגת יכולות מחקר בינתחומיות אמיתיות. בסיס רחב ומוצק זה יאפשר לך להבין כיצד מערכת העצבים מבצעת ביעילות מגוון רחב של פונקציות, כולל תפיסה ופעולה, למידה וזיכרון, מחשבה ויצירתיות.

    • Rochester, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Ph.D במדעי הקוגניציה של RIT. מספק מחקר בין-תחומי של המוח האנושי המשלב תובנות מפסיכולוגיה, מדעי המחשב, בלשנות, מדעי המוח, מציאות רבודה ופילוסופיה. סטודנטים בדוקטורט. במדעי הקוגניציה ערכו מחקר על תפיסה אנושית, קוגניציה, פעולה ושפה תוך התמקדות בייצוג ועיבוד של מידע בתוך מסגרות ביולוגיות וחישוביות.

    • Richardson, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט תוכנית קוגניציה ומדעי המוח מציעה השתלמויות השתלמות ומחקר לסטודנטים המבקשים להיות מדענים וחוקרים מובילים בתחום. מחקר בקוגניציה ובמדעי המוח כולל את כל היבטי הקוגניציה, כולל מחקרי תפיסה, זיכרון, הנמקה, קבלת החלטות, נוירופלסטיות והנדסת נוירו.

    • Lucca, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכניות דוקטורט ב-CEU הן תוכניות לימוד במימון מלא עם משך סטנדרטי של 4 שנים המעניקות תואר אמריקאי ואוסטרי. תכנית הדוקטורט במדעי הקוגניציה היא תכנית מוכוונת מחקר. זה כולל הכשרה בשיטות ניסוי, ובעיקר בשנה הראשונה, שיעורי קורסים על המושגים והתיאוריות הבסיסיות במדעי הקוגניציה והתמקדות אפשרית בקוגניציה חברתית ומדעי החברה הקוגניטיביים.

    • Trieste, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט ב קוגניטיבי Neuroscience ב SISSA מבקש להקנות לתלמידים עם הידע הבסיסי ומיומנויות לביצוע מחקר חדשני בתחום, העוסקים בנושאים מגוונים כמו תפיסה, שפה, זיכרון, פעולה, והתנהגות חברתית.

    • South Jakarta, אינדונזיה

    אינדונזית

    שליחות: ארגון חינוך לתכנית דוקטורט מבוססת מחקר עם שליטה בידע הקוראן ובפרשנות המשולב במדעי החברה ביצוע מחקר ושירותים קהילתיים בתחום פיתוח מדע הקוראן ופרשנות באופן משולב ו אופן בר-קיימא פיתוח שיתוף פעולה לאומי ובינלאומי ביישום חינוך, מחקר, פרסומים מדעיים ופעילויות אקדמיות אחרות בתחום מדע הקוראן והפרשנות