33 דוקטורט PhD תוכניות ב לימודי שפות 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב לימודי שפות 2024Filter
    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המרכז לתרגום ופרשנות מספק סביבה תוססת למלגה דיסציפלינרית ובינתחומית כאחד. מוכר כמרכז מצוינות לחקר השפות, הספרות, ההיסטוריה, הבלשנות, התרבויות החזותיות והזהויות התרבותיות של אירופה ומחוצה לה, המרכז מושתת על אתוס מחקר דינמי וצופה פני עתיד.

    • Aglantzia, קפריסין

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    צָרְפָתִית

    הדוקטורט התכנית בלימודי צרפת מעניקה לסטודנטים השכלה עכשווית ומיוחדת ומאפשרת להם לרכוש מומחיות מדעית בתחום התרבותי העשיר של לימודי צרפת. הדוקטורט התוכנית בלימודי צרפת מאפשרת לחקור את העושר הלשוני והספרותי של מסורת צרפתית בהתחדשות מתמדת דרך נקודת המבט של גישות תיאורטיות ומתודולוגיות שונות, ובכך לחבר את היצירתיות והמקוריות הצפויים של עבודת דוקטורט עם הדרישות של נורמות אפיסטמולוגיות, טכניות ודאונטולוגיות. .

    • Hamilton, קנדה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    צָרְפָתִית

    זוהי תכנית בינתחומית בת ארבע שנים, המאורגנת סביב ספרות ותרבויות של העולם דובר הצרפתית, כולל צרפת. אנו מזמינים מועמדים בעלי תואר שני מסורתי בלימודי צרפתית, כמו גם מועמדים שהקורס שלהם פחות אופייני, בתנאי שהתיק שלהם עומד בדרישות בית הספר ללימודים מתקדמים (SGS).

    • Riga, לטביה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הדוקטורט מציעה לימודים בינתחומיים ומבוססי מחקר, המשלבים בלשנות, לימודי ספרות, פולקלור ולימודי תיאטרון. למרות שהמשימה העיקרית של התוכנית היא שימור ושיפור התרבות והמדע הלאומי על ידי הכנת חוקרים ומומחים מוכשרים ביותר לחקר השפה הלטבית, הספרות, הפולקלור, ההיסטוריה והתיאוריה של התיאטרון, התוכנית מיועדת גם למומחים שואפים בשפות אחרות ותרבויות כדי לאפשר לסטודנטים לתארים מתקדמים לבנות את קריירת ההוראה והמחקר שלהם במוסדות להשכלה גבוהה ובמקומות אחרים.

    • Saint Petersburg, רוסיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, רוּסִי

    הדוקטורט בתיאוריה ושיטות הוראת שפות זרות מתמקדת בנושאי מחקר בכל רמות ההכשרה. בעיות המחקר העיקריות קשורות למתודולוגיה של הוראת שפה זרה: הגברת המוטיבציה של התלמידים, שימוש בטכנולוגיות חדשות, למידה בסביבה חינוכית אלקטרונית, בעיות של אינטראקציה בין-תרבותית, גישות חדשות ושילובן, ההיסטוריה של פיתוח שיטות להוראת שפות זרות ברוסיה ומחוצה לה, היבטים בינתחומיים בחינוך לשפות זרות וכו'.

    • Veszprém, הונגריה

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    המכון מחויב ליזום, להקל ולקדם דיאלוג ומחקר עבור קהילת השפות המודרניות הן ברמה הלאומית והן בינלאומית. הוא מטפח ותורם למחקר שיתופי, לאומי ובינלאומי ובין-תרבותי. כוח המחקר של המכון טמון בשילוב שלו בין לימוד של מספר תחומי שפה: צרפתית, גרמנית, איטלקית, ספרדית ופורטוגזית. MPhil/PhD במכון לחקר שפות מודרניות מציג את ההזדמנות לצבור מומחיות בתחום העניין שלך תוך חידוד מגוון של כישורים הניתנים להעברה.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Bologna, איטליה

    זמן מלא

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    כישורי הלמידה במרחק מהפקולטה לאמנויות ומדעי הרוח הם בדרך כלל מקצועיים ביותר. תכניות הלימודים ללימוד מרחוק של אוניברסיטת סלינוס בפקולטה זו מאפשרות גישה להתמחות בה הסטודנט יכול לבחור את נושאי העניין שלך על מנת לעצב תוכנית המותאמת לחלוטין לייעודו. בדרך כלל אין בעיות בעיסוק המקצועי באף אחת מהתמחויות אלה למעט בחינוך הפורמלי.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה מסוגלת לפקח על תואר MPhil ותואר שלישי על ידי מחקר ותזה במגוון רחב של נושאים תרבותיים ולשוניים. סטודנטים במחקר המתכוון לא צריכים להרגיש מוגבלים להגביל את בחירת הנושאים שלהם לנושאים המצוינים כנגד שמם של אנשי הצוות הנוכחיים (סטודנטים לתארים מתקדמים עובדים לאחרונה על מגוון נושאים הכוללים קולנוע יפני, טקסטים מקובוקי, בלשנות יפנית מודרנית וספרות, Meiji טקסטים היסטוריים, בלשנות וספרות קוריאנית, היסטוריה של הקולוניאל הקוריאני והמאה השמונה עשרה). מחקר שנערך ברמת MPhil ודוקטורט מבוסס על חומר ספרותי, תיעודי וארכיוני הקיים ב- SOAS ונאסף גם במהלך עבודות שדה ביפן וקוריאה.

    • Madrid, ספרד
    • Alcorcón, ספרד
    • + 3 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    אוניברסיטת ריי חואן קרלוס מציעה את תכנית הדוקטורט במדעי הרוח לספק ולהציע הכשרה לדוקטורט התורמת, מצד אחד, לקידום הכשרתם של אנשים בעלי כישורים במחקר וחדשנות במדעי הרוח, ומצד שני, להתקדם, באמצעות של מחקר, כמענה לצורכי החברה במסגרת תכנית משלבת, אשר מבנה וארגון שלה מאפשרים הן התמחות, עדכון וגיוון של הכשרה, מחקר והעברה בתחום מדעי הרוח.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    לבוגרים יש ביסוס טוב בשיטות מחקר במדעי הרוח, במיוחד בחקר מערכות יחסים בין שפות/תרבויות; הכרת מקורות המידע והיכולת להעריך את הרלוונטיות שלהם לצמד השפות/תרבויות לפי בחירתם; ביסוס יסודי במושגים התיאורטיים של תרגום ופירוש והיכולת ליישם אותם בניתוח שוק התרגום / פרשנות ונהלים. הם מצוידים להפיק ולערוך טקסטים מדעיים נרחבים ולהעריך את איכות הכתבים במחקרי תרגום ופרשנות. הם מסוגלים להרהור תיאורטי על מוצרים/מצבים מסוימים הקשורים ללימודי תרגום בהקשרם הלשוני, התרבותי, ההיסטורי והחברתי, ומסוגלים להציג את ממצאיהם בפני הקהילות האקדמיות.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Kent, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    • Aveiro, פורטוגל

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, פורטוגזית

  • זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    קהילת המחקר שלנו של אקדמאים וחוקרים מחויבים לייצר מחקר ברמה עולמית והדירוג שלנו במקום השביעי במסגרת המצוינות במחקר לשנת 2014 הוא עדות למוניטין הבינלאומי החזק שלנו למצוינות.