28 דוקטורט PhD תוכניות ב לימודי נצרות 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב לימודי נצרות 2024Filter
    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    מטרת לימודי הדוקטורט בתחום התיאולוגיה המקראית היא שתלמידים יטפחו, בדרך הרגילה ללימודים מתקדמים, את יכולתם לחשוב תיאולוגית ולהעמיק את הידע שלהם בתחומי התיאולוגיה המקראיים הרלוונטיים ברמת המומחים. התחום מכסה את כל ההיבטים של לימוד התנ"ך המומחה, כגון גורמים תיאולוגיים, ספרותיים והיסטוריים. המחקרים מתמקדים בברית הישנה או בתחום הברית החדשה. הם כוללים את בחינת הטקסטים המקראיים ברלוונטיות שלהם למסורות דתיות ותרבותיות. בהתאם לפרויקט הדוקטורט הספציפי, הלימודים עשויים לעסוק בנושאים טקסטואליים, לשוניים, ספרותיים, ספרותיים-היסטוריים, היסטוריוגרפיים, דתיים או תרבותיים. בדרך כלל הם חייבים להעלות שאלות לגבי הפרופיל התיאולוגי או העדות הכוללת של כתבי הקודש ביחס לשאלות תיאולוגיות רלוונטיות, וגם להתמודד עם סוגיות של הבנה, תקשורת ופרשנות. תחום העבודה של לימודי המקרא כולל גם את תחומי המומחים הקשורים - למשל, הפילולוגיה של השפות העתיקות והקלאסיות, ספרות המזרח הקדום והתרבויות העיקריות של העת העתיקה, הפנומנולוגיה של הדתות וחקר הדתות של העת העתיקה, הארכיאולוגיה וההיסטוריוגרפיה של האזורים הרלוונטיים - וגם השתקפות במתודולוגיות בתחום התנ"כי, סוגיות הרמנויטיות והיסטוריה של מחקר המקרא ומגמותיו העכשוויות. לימודים מקושרים לתואר מתאים עם תחומים תיאולוגיים אחרים, וכמו ענפי תאולוגיה אחרים, יש להם ממד בין -תחומי.

    • Bradenton, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מטרת הדוקטורט שלנו בייעוץ נוצרי היא לקדם את השכלתך בתחום הייעוץ. השגת רמת השכלה יוקרתית זו תאפשר לך ללא ספק לייעץ למטופלים שלך בביטחון, אך גם לחנך את אלה הלהוטים ללמוד כיצד לייעץ גם כן.

    • Orlando, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    האם אתה יודע שאלוהים ברא אותך בצורה מאוד מיוחדת וייחודית מכיוון שיש לו מקום מאוד מיוחד וייחודי שהוא רוצה שתמלא בממלכתו? האם אתה מוכן לפרוץ מהשעבוד של השרת כפי שעושה מישהו אחר ולגלות את ההתרגשות מלראות את האדון עושה משהו חדש דרכך - משהו שהוא ייחודי בדיוק כמוך? אם כן, אז תואר דוקטור במשרד נבואי מאוניברסיטת Christian Leadership University הוא בדיוק מה שחיפשת.

    • Johannesburg, דרום אפריקה

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית DLitt et Phil (לימודי מקרא) היא תוכנית מחקר הכוללת עבודה תיאורטית ברובה, ובדרך כלל אינה דורשת למידה מבוססת-עבודה או הכשרה מקצועית. תכנית הדוקטורט היא מטבעה התמחות מתקדמת ב OT או NT (או שניהם), ובונה ברמה ההתמחות שכבר הגיעה לתואר שני.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Nairobi, קניה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט במחקרים תיאולוגיים מכיר בכך שרוב האתגרים העומדים בפני הכנסייה באפריקה - ומחוצה לה - הם טבעיים.

    • Birmingham, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

  • בקמפוס

    אנגלית

    תלמידים בריכוז זה עוסקים במשימה המתמשכת של פירוש האמונה הנוצרית בתגובה לתרבויות מודרניות ופוסט-מודרניות.

    • Online

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכניות החינוכיות של אוניברסיטת סנט מרקוס תיאולוגיה מכינות את הסטודנטים לעיסוקים דתיים כשרים, אנשי מקצוע או הדיוטות בקטגוריות של משרד, ייעוץ, תיאולוגיה, חינוך, מינהל, מוזיקה, אמנויות יפות, תקשורת תקשורתית או עבודה סוציאלית.

    • Boston, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת תוכנית הלימודים לתואר שלישי בתאולוגיה מעשית היא לגלות ולהרחיב ידע ולהעצים את יכולת ההוראה בתיאולוגיה מעשית. תיאולוגיה מעשית היא המחקר הבין-תחומי הממוקם תיאולוגית על נוהלי הקהילות הדתיות ועל המסורות וההקשרים החברתיים המעצבים ומאתגרים את השיטות הללו.

  • בקמפוס

    אנגלית

    מכון לויולה במכללת טריניטי בדבלין מציע לחוקרי מחקר חוויה חינוכית מצוינת. אנו מספקים פיקוח על מחקר בתחומי התיאולוגיה במסורת הנוצרית הקתולית. סביבת המחקר במכללת טריניטי מספקת תפאורה אידיאלית, קפדנית ותומכת, לפריחת המחקר.

    • Huntsville, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטור Huntsville Bible College מנהיגות תנ"כית נועד לספק הכנה מתקדמת לתחום המנהיגות המקראית. מטרת התוכנית היא לפתח מומחים מוכשרים ויעילים לביצוע תפקידי מנהיגות קריטיים.

    • Ellendale, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    התיאולוגיה המעשית של הדוקטורט של טריניטי היא תואר מחקר המעניק למועמדים מגוון אפשרויות נושא במגוון רחב של תחומי לימוד.

    • Chandler, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת תוכנית דוקטור למשרד הינה הכנה מקצועית ואקדמית לרמה הגבוהה ביותר של מנהיגות במשרד הנוצרי.

    • Didsbury, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    ההתמחויות כוללות היסטוריה של הכנסייה, לימודי ווסלי / מסורת ווסליאנית, תיאולוגיה נוצרית, לימודי הברית הישנה / בית שני / לימודים בין-עדתיים, לימודי הברית החדשה, ותיאולוגיה מקראית, תיאולוגיה מעשית, מיסיולוגיה.