14 דוקטורט PhD תוכניות ב כמורה ב ארצות הברית for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב כמורה ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Orlando, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    האם אתה יודע שאלוהים ברא אותך בצורה מאוד מיוחדת וייחודית מכיוון שיש לו מקום מאוד מיוחד וייחודי שהוא רוצה שתמלא בממלכתו? האם אתה מוכן לפרוץ מהשעבוד של השרת כפי שעושה מישהו אחר ולגלות את ההתרגשות מלראות את האדון עושה משהו חדש דרכך - משהו שהוא ייחודי בדיוק כמוך? אם כן, אז תואר דוקטור במשרד נבואי מאוניברסיטת Christian Leadership University הוא בדיוק מה שחיפשת.

    • Orlando, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    האם ידעת שלמילה "שר" יש שתי משמעויות מאוד מיוחדות, שתיהן עוזרות לנו להבין את קריאתנו? ראשית, "שר" הוא "אחד הפועל בסמכותו של אחר." האם אתה רוצה לפעול לפי סמכותו על ידי שמיעת הוראותיו הספציפיות לך? המשמעות האחרת של "שר" היא "משרת". כל אחד קיבל מתנות שונות והמשרד שלנו הוא להשתמש במתנות הללו כדי לשרת אחת את השנייה. האם אתה רוצה להשתמש בכל המתנות שלך כמו שאלוהים רוצה? אם כן, דוקטורט במשרד מאוניברסיטת Christian Leadership University הוא בדיוק מה שחיפשת.

    • Orlando, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    האדון הבטיח כי מי שישמע וציית לקולו יוביל ולא ילך אחריו, יהיה מעל ולא מתחת! האם אתה רוצה ללמוד לשמוע את קולו בצורה ברורה יותר? האם אתה רוצה לראות מה אבא עושה ולשמוע מה הוא אומר בכל סיטואציה, כדי שתוכל לשתף איתו פעולה לראות את הממלכה שהוקמה על פני האדמה כמו שהיא בשמיים? אם כן, דוקטור למנהיגות Christian Leadership University הוא בדיוק מה שחיפשת.

    • Ibagué, קולומביה
    • Greenville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    ד. ב המקרא הטפה נועד לעזור כמרים ומנהיגי הכנסייה לשפר את כישורי ההטפה שלהם ואת המנהיגות.

    • Westminster, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית מיועדת לבוגרים להגדיל את יכולות השרים שלהם לרמה מקצועית באמת, ולהיות מומחים בכל הכישורים והמיומנויות הקשורים למשרד הנוצרי: השתקפות ביקורתית, כישורים בינאישיים, יכולת פרשנות תיאולוגית וכישורים מיוחדים לשירות בהקשרים מסוימים.

    • Boston, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר הדוקטור למשרד (DMin) הוא תואר דוקטור מקצועי שנועד להעשיר מנהיגים דתיים במסגרות מסורתיות ולא מסורתיות, להעמיק את הבנתם למחויבותם למחויבות ולחדד את העיסוק בו. המוקד של אוניברסיטת בוסטון DMin הוא מנהיגות טרנספורמציה, וכל אחד יכול להיות מנהיג טרנספורמציה.

    • Buies Creek, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטור למשרד נועד להכין מועמדים מוסמכים שכבר הוכשרו ועוסקים במשרד להעמיד מנהיגות נוצרית רוחנית, כנסייתית ומקצועית ברמת היכולת הגבוהה ביותר העולה בקנה אחד עם הצהרת המשימה של בית הספר "אלוהות". הדוקטור למשרד מורכב משלושים שעות אשראי, הכוללות קורסי ליבה, בחירות בתחום הדגש המקצועי שנבחר, ופרויקט מחקר מאושר של המשרד ודוח פרויקט כתוב. ניתן לשקול אשראי בחירה לכל היותר שש שעות לצורך העברה מתוכניות חינוך מאושרות אחרות.

    • Salem, ארצות הברית

    אנגלית

    הדוקטור למשרד למנהיגות אסטרטגית יעזור לך לפתח הבנה מעמיקה יותר של מנהיגות מקראית ולהרחיב את יכולתך כמנהיג. התוכנית, המבוססת על יסוד התואר השני וניסיונך במשרד המקצועי, מעניקה לימודים מתקדמים בגיבוש אישי ומשרדי.

    • Huntsville, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטור Huntsville Bible College מנהיגות תנ"כית נועד לספק הכנה מתקדמת לתחום המנהיגות המקראית. מטרת התוכנית היא לפתח מומחים מוכשרים ויעילים לביצוע תפקידי מנהיגות קריטיים.

    • Mundelein, ארצות הברית

    אנגלית

    תוכנית דוקטור למשרד (D.Min.) מאושרת על ידי איגוד בתי הספר התיאולוגיים. תכנית דוקטור למשרד הינה תוכנית מגורים במשרה חלקית, אשר נפגשת בשלושה שבועות בשנה בינואר, יוני ויולי, למשך שנתיים; בסך הכל 6 שבועות. בכל שבוע מתקיים קורס בן 3 קרדיטים על ידי מטלות לפני קריאה ועבודה אקדמית גדולה בעקבות השיעור. בנוסף לקורסים אינטנסיביים למגורים (יום ראשון בערב עד שישי בצהריים), הסטודנטים ממלאים את הדרישה הנותרת של 9 נקודות זכות באמצעות שלושה קורסים מקוונים מאוניברסיטת סנט מרי של האגם. המספר הכולל של נקודות הזכות הנדרשות לתואר שלישי. הוא 30 שעות אשראי מתוכם, 3 נקודות זכות מושגות באמצעות פרויקט עבודת הדוקטורט למשרד.

    • Online USA

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    הדוקטור למשרד הוא תואר שני לתואר שני שנועד לספק לך יכולות מתקדמות ותובנות תנ"כיות בנושאי עבודת השרת, כיוון שאתה מעורב באופן פעיל במשרד הנוצרי המקצועי.

    • Chandler, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת תוכנית דוקטור למשרד הינה הכנה מקצועית ואקדמית לרמה הגבוהה ביותר של מנהיגות במשרד הנוצרי.

    • Online USA

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הדוקטור למשרד במנהיגות יחסית הוא תואר מקצועי מוכוון לתרגול עבור כמרים ומנהיגי משרדים המטפחים "דרך הוויה" לגיבוש רוחני. התוכנית שמה דגש על פיתוח משרד יחסי.

    • Pensacola, ארצות הברית

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    מטרת תואר זה היא לספק הכשרה מקצועית מתקדמת למי שעוסק בהצלחה במשרד. תוכנית דוקטור למשרד מכינה את הסטודנט לחיים כמשרת ומנהיג נוצרי.