4 דוקטורט PhD תוכניות ב כלכלה ב דרום אפריקה for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב כלכלה ב דרום אפריקה for 2024Filter
    • Johannesburg, דרום אפריקה

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    על התלמיד לפתח מיומנויות אינטלקטואליות ומיומנות ומיומנויות מעשיות ברכישת, פרשנות, הבנה, ניתוח ויישום של עקרונות כלכלת תעבורה, ניהול ורגולציה. על התלמיד לפתח כישורי מחקר, כתיבה וחשיבה יצירתית בתחום כלכלת התעבורה. התלמיד אמור להיות מסוגל לקבל החלטות אסטרטגיות בהקשר של תחום התחבורה ולנתח ולהעריך כל החלטה פנימית או חיצונית המשפיעת על מגזר זה.

    • Johannesburg, דרום אפריקה

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    על המועמד לפתח מיומנויות מתקדמות בשליטה, פרשנות, הבנה, ניתוח ויישום של טכניקות אקונומטריות. על מועמד שמסמך להראות ראיות לעבודה מדעית מקורית ועצמאית.

    • Johannesburg, דרום אפריקה

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת ההסמכה היא פיתוח מיומנויות מתקדמות בשליטה, פרשנות, הבנה, ניתוח ויישום של מודלים כלכליים. על מועמד שמסמך להראות ראיות לעבודה מדעית מקורית ועצמאית. סטודנטים פוטנציאליים חייבים להכין הצעת מחקר בהתייעצות עם איש צוות של בית הספר לכלכלה וכלכלה. לאחר שהתקבלה החלטה כי ההצעה התקבלה, הסטודנטים הפוטנציאליים יורשו להירשם לתואר.

    • Cape Town, דרום אפריקה

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    דוקטור לכלכלה תואר מאחד ניתוח כלכלי עם ההיבטים המעשיים של העסק. התוכנית מיועדת להכשיר סטודנטים לקריירה במחקר ובהוראה במינהל עסקים ותחומים דומים בכלכלה. תוכנית המחקר מייצגת תיאוריות ושיטות מחקר המשמשות מגוון דיסציפלינות אקדמיות כגון ניהול טכנולוגיה ותפעול, ממשל תאגידי ושליטה, עבודה, יחסי, שוקי הון ומוסדות פיננסיים, מימון חברות, ארגונים ושווקים, עסקים בינלאומיים, אסטרטגיה עסקית, ושיווק ארגון תעשייתי.