6 דוקטורט PhD תוכניות ב כלכלה ב הממלכה המאוחדת for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב כלכלה ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Newcastle upon Tyne, הממלכה המאוחדת

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הדוקטורט שלנו בכלכלה שמה לה למטרה לפתח חוקרים קפדניים שיכולים לקדם ידע אקדמי וגם פרקטיקה בתחום הכלכלה. אנחנו קבוצת נושאים עתירת מחקר וכלכלה כללית. לחברים שלנו התמחות בכל שלושת תחומי היסוד של הכלכלה. לצד ההכשרה המוצעת ברמת הפקולטה (מדעי הרוח והחברה), אנו מציעים סדרה של מודולי הדרכה ופיתוח לסטודנטים לדוקטורט.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה לכלכלה של SOAS הפכה לאחד האתרים המצטיינים ביותר לביצוע תואר מחקר. סטודנטים שכישוריהם מעידים כי הם מסוגלים להמשיך במחקר עצמאי עשויים להתקבל לקרוא לתואר מחקר (MPhil / PhD) בכלכלה.

    • Cardiff, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט בכלכלת פיתוח הוא תואר מחקרי המוצע על ידי המחלקה לכלכלה, והוא גם חלק מהדוקטורט Pathway , 'פיתוח בינלאומי', במסגרת שותפות ההכשרה לדוקטורט של בלומסברי. האחרון מהווה את אחד מהמרכזים הבודדים המוכרים על ידי מועצת המחקר הכלכלי והחברתי של בריטניה (ESRC), ובכך מקבל תמיכה כספית, ובמיוחד מענקים אישיים, לסטודנטים לתואר שני ודוקטורט.

    • Leicester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    36 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים לתואר שלישיים להשלים פרויקט מחקר עצמאי תחת הדרכתו של צוות פיקוח. המחקר הוא בדרך כלל הושלם על פני תקופה מקסימלית של 3 עד 3.5 שנים (במשרה מלאה) או 6-6.5 שנים (במשרה חלקית).

    • Edinburgh, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט בהיסטוריה הכלכלית והחברתית מציע לך הזדמנות ללמוד היסטוריה כלכלית וחברתית ברמה מתקדמת באמצעות מחקר עצמאי. אנו מארחים את אחת מקבוצות המחקר ההיסטוריות הכלכליות והחברתיות הגדולות בבריטניה ומאפשרת לנו לתמוך במחקר בהיסטוריה הכלכלית והחברתית על פני טווח רחב של תקופות זמן ואזורים גיאוגרפיים, מהתקופה המודרנית המוקדמת ועד ימינו, ומ בריטניה לאיים הקריביים. תחומי המחקר השוטפים כוללים את התפתחות הפיתוח הכלכלי, מדיניות האנרגיה, הגלובליזציה, העבדות, הדמוגרפיה, ההיסטוריה העירונית, הצריכה, התרבות החומרית, המוזיאונים והאיסוף, הפנאי, האמונה הדתית, התרבות הפופולרית, הרפואה והמחלות, המגדר, המיניות והמשפחה. עמיתים בקבוצת המחקר הכלכלי וההיסטורי עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם עמיתים בעלי אינטרסים קרובים בבתי ספר אחרים, בעיקר בית הספר למדעי החברה והכלכלה ובית הספר לכלכלה.