52 דוקטורט PhD תוכניות ב חינוך ב ארצות הברית for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב חינוך ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Aurora, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קח את כישורי המנהיגות שלך בבית הספר לשלב הבא עכשיו.קבל את מנהיגות ה-EDD המקוונת של אוניברסיטת אורורה במינהל חינוכי: תואר אישור מפקח בעוד שלוש שנים.תלמדו קורסים שאושרו על ידי ISBE בנושאים כמו תכנית לימודים והערכה לכל רמות ההשכלה וסוגי התלמידים, כמו גם משפטים, ניתוח נתונים ואימון והדרכה.השלם את התוכנית עם קורסי מחקר, שעות עבודת גמר והתמחויות המעניקות לך ניסיון וחיבור

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הרוויח את התואר המתקדם שלך כדי לשרת בצורה הטובה ביותר סטודנטים במערכות בית ספר כפריות באמצעות הדוקטור לחינוך בחינוך כפרי באוניברסיטת מערב אלבמה. התואר המקוון הראשון במלואו מסוגו, אתה תהיה מוכן לזהות פתרונות אמיתיים לאתגרי החינוך הכפרי תוך כדי עבודתך לעבודת המחקר.

    • Honolulu, ארצות הברית
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הדוקטור למינהל חינוכי נועד להכין מתרגלים מנוסים לתפקידים בכירים בקבלת מדיניות וקביעת מדיניות, ולצעוד קריירות בתחום ההוראה במדיניות, באוניברסיטה או במכללה ובמחקר.

    • South Orange, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט בהשכלה גבוהה מנהיגות, ניהול ומדיניות מציעה ריכוז בחקר חינוך, הערכה והערכת תוכניות. ריכוז זה נועד לענות על הדרישות המתפתחות לצוות מקצועי ולמנהיגים בארגונים חינוכיים המתמקדים בקבלת החלטות מונעת נתונים, הערכת תוכניות, הערכה ובדיקות ופיתוח פדגוגי של מורים או סגל.

    • Manhattan, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    90 שעה (ות

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    הדוקטורט בתכנית הלימודים וההדרכה מיועדת לסטודנטים מתקדמים המבקשים להתמקד במחקר חינוכי ובמלגות במסגרות מקומיות, לאומיות או בינלאומיות. באמצעות התמחותם במחקר, הבוגרים תורמים את מומחיותם כסגל בקריירה בהשכלה גבוהה, בתפקידים בארגוני מחקר או במסגרות אחרות הדורשות מחקר חינוכי.

    • Richmond, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מיועד לדוקטורנטים בעלי אוריינטציה מחקרית שרוצים לקדם את הצלחתם של סטודנטים בסביבות חינוכיות, הדוקטורט. בחינוך, תואר ריכוז בפסיכולוגיה חינוכית הוא אידיאלי לסטודנטים שרוצים להתמחות בהנעת הישגים ובתהליכים חברתיים קשורים אחרים.

    • Fargo, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכניות הדוקטורט לחינוך מכינות חוקרים המקדמים את המחקר והעיסוק בחינוך ושומרות על שלמות וחיוניות המקצוע. הבוגרים שלנו הם דיילים של הדיסציפלינה, אנשים האמונים על שימור, יצירה ויישום ידע בחינוך ועל העברת ידע חינוכי לאחרים.

    • Rochester, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Ph.D במדעי הקוגניציה של RIT. מספק מחקר בין-תחומי של המוח האנושי המשלב תובנות מפסיכולוגיה, מדעי המחשב, בלשנות, מדעי המוח, מציאות רבודה ופילוסופיה. סטודנטים בדוקטורט. במדעי הקוגניציה ערכו מחקר על תפיסה אנושית, קוגניציה, פעולה ושפה תוך התמקדות בייצוג ועיבוד של מידע בתוך מסגרות ביולוגיות וחישוביות.

    • Richardson, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט תוכנית קוגניציה ומדעי המוח מציעה השתלמויות השתלמות ומחקר לסטודנטים המבקשים להיות מדענים וחוקרים מובילים בתחום. מחקר בקוגניציה ובמדעי המוח כולל את כל היבטי הקוגניציה, כולל מחקרי תפיסה, זיכרון, הנמקה, קבלת החלטות, נוירופלסטיות והנדסת נוירו.

    • Dallas, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קחו זאת בחשבון - החברה שלנו מסתמכת על מחנכים שיעזרו לנו ללמוד ולצמוח, ובתמורה, לשנות את העולם לטובה. אבל על מי סומכים המחנכים שלנו? מחשבה הגיונית תהיה המפקחים מעליהם, המדריכים שלהם, או חבריהם המחנכים שעובדים איתם בשטח יום יום.

    • Arlington, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט. במנהיגות חינוכית מאתגרים את החוכמה המקובלת לפיה K-12 וחינוך על-תיכוני הם עולמות שונים על ידי כינוס חוקרים ותלמידים מכל רמות החינוך לעבודה וללימוד יחד במטרה להתמודד עם חסמים מערכתיים המונעים מכל כך הרבה אנשים להשיג את מלוא הפוטנציאל שלהם. .

    • Englewood, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    American International Theism University יש משהו לכל אחד. עכשיו עם תכניות התואר המואץ שלנו, תוכל להשלים את התואר השני או הדוקטורט עד שלוש שנים. כל קורס מציע שש שעות אשראי ונמשך שישה שבועות. תנו לעבודה הקשה והמסירות שלכם להשתלם על ידי השגת התואר בחצי מהזמן. ההרשמה פתוחה, והתלמידים רשאים להתחיל את התוכנית בכל עת. כל הקורסים מתקיימים בכיתות, עם חבר סגל המספק חונכות אחד לאחד. לסטודנטים יש גם גישה חופשית למרכז המקיף שלנו לטקטיקות ומשאבים, המציע קישורים לאתרים הקשורים לנושא, ספריות, מאמרים וסיוע במחקר.

    • Kent, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    • Milwaukee, ארצות הברית

    משרה חלקית

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט ב שפה ואוריינות (Ph.D.) תכנית מכין אותך לפעול כמנהיג אוריינות שמבין מודלים תיאורטיים והדרכה של אוריינות, מזהה מגמות אוריינות חדשות בעידן הדיגיטלי שלנו, רכישת אוריינות שירותים, פיתוח והדרכה, ומטפחת מערכתית לשנות בארגון ובקהילה שלך.

    • USA Online, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תכנית לתואר דוקטור באינטרנט באופן מלא זה מכין את המועמדים למנהיגות והוראת תפקידים ברחבי מגזר ההשכלה על תיכוני. בשנה זו שלוש Ed.D. המוכרתכנית מורכבת מקורסים