11 דוקטורט PhD תוכניות ב חינוך ב צ'כיה for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב חינוך ב צ'כיה for 2024Filter
    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים מתממשת במסגרת תחום המדע הקיננתרופולוגי. קינתרופולוגיה היא תחום מדעי רב תחומי העוסק בהשפעות המורכבות של פעילות גופנית מכוונת וספונטנית על התפתחות האישיות האנושית בהקשר הביו-פסיכו-חברתי ובתנאי חינוך גופני וספורט, פיזיותרפיה, חינוך לבריאות גופנית כולל ניהול יעיל שלהם.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    לימודי הדוקטורט נתפסים כמכינה למלומדים וחוקרים שמאמציהם היצירתיים תורמים לפיתוח התיאוריה והמחקר בתחום מדעי החינוך. התוכנית שואפת עדיף לשפר את המומחיות הרלוונטית שלהם, להפיץ ממצאי מחקר רלוונטיים ומגמות בתחום החינוך ולטפח יכולות מתודולוגיות של דוקטורנטים. המיקוד הכללי של תכנית הלימוד מציע לסטודנטים היכרות מעמיקה יותר עם התחומים הפדגוגיים. נקודת המוקד של מחקר הדוקטורט היא עבודת דוקטורט/תזה, המוגדרת כיצירה מלומדת מקורית שממצאיה מעשירים את תחום הלימוד המתאים בהקשר הרחב יותר של פיתוח המשמעת. התייעצויות בשל אופיו ותוכנו של המחקר, הפונה רשאי להתייעץ בנושא, מבנה הפרויקט ואפשרויות עיבודו עם מנחים פוטנציאליים של לימודי הדוקטורט.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    בוגר התכנית ללימודי דוקטורט חינוך מיוחד מצויד בידע תיאורטי וכישורי מחקר בתחום החינוך המיוחד. הבוגר מוכן לעבוד בתחום המחקר המדעי ולהשתתף בחינוך סטודנטים באוניברסיטה.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט. לימודים בפסיכולוגיה חינוכית הם הכשרת התלמיד בעבודת מחקר מדעית בפסיכולוגיה חינוכית, כלומר בפסיכולוגיה המיושמת בנושאים חינוכיים. הלימודים אינם כדי לפצות על ההדרכה הטרום-הדרגתית (תואר שני) בפסיכולוגיה אם מבקשים על ידי לשכות או איגודי פסיכולוגים כתנאי לפרקטיקה הפסיכולוגית או ללימודים נוספים (במיוחד ברפואה). הם מוסיפים את כישורי החוקרים בתחום החינוך באמצעות פסיכולוגיה ותפיסת ההקשר של מדעי חינוך אחרים.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    ההתמחות בתורת המוסיקה וחינוך מבוססת על בחירה וסינתזה של המקצועות החינוכיים המוזיקולוגיים והמוזיקאליים, ומאפשרת הכנה מאוזנת של מומחים מוסמכים ביותר מבחינת מחקר והוראה. בהתאם לקשת רחבה של פדגוגיה מוזיקלית, ההתמחות עוקבת אחר היקף המחקר המתאים ליעד: הכנת מומחים בתחום המחקר של חינוך מוזיקלי כללי, הכשרה מקצועית ופעילויות אחרות הדורשות התמחות כזו.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    פילוסופיה של החינוך מלמדת פילוסופיה של פדגוגיה וחינוך ביחס לתולדות הפילוסופיה ותפיסות מובילות בפילוסופיה בת זמננו. פילוסופיית החינוך מבוססת על מסורות של מחשבה ביקורתית, אנתרופולוגיה פילוסופית, פילוסופיה חברתית ופוליטית, אקולוגית ופדגוגיה ביקורתית; היא מגיעה עוד לגישות אחרות למדעי החברה, כגון אנתרופולוגיה תרבותית, סוציולינגוויסטיקה וסוציולוגיה, במטרה לחקור בעיות כלליות של החברה העכשווית. מטרת המחקר לדוקטורט היא הכנה מדעית של אנשים הבולטים במחשבתם היצירתית, הביקורתית והרעיוני, עם טווח אינטרדיסציפלינרי, ומסוגלים לפתח את פילוסופיית החינוך ותחומים קשורים. הבוגרים יהיו מוכנים להעריך ולהמשיג יעדים ואסטרטגיות של חינוך ופדגוגיה במוסדות אקדמיים וחינוך ובמגזר הממלכתי. תוכנית ללא התמחות.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית לימודים זו שהוגשה לסקירה נועדה להכשיר אנשי מקצוע שיכולים ליישם באופן יצירתי את המומחיות התיאורטית שלהם בלימודי אנגלית בהקשר רחב של חינוך המשתרע על פני כל שלבי החינוך. התוכנית גם מטפחת כושר המצאה וגמישות, ובכך מייצרת מומחים חכמים שיכולים להעריך מחדש את הצרכים המשתנים ללא הרף של הוראת שפות זרות ולשלב אותם במתודולוגיה שלהם. אולי הכי חשוב, תכנית הלימודים המוגשת לסקירה היא סימביוזה בין תחום הלימוד המרכזי (כלומר פילולוגיה אנגלית, המשתרעת על היבטים לשוניים וספרותיים-תרבותיים) מחד, לבין דידקטיקה של אנגלית ודידקטיקה יישומית מאידך. זוהי תוכנית ללא התמחות.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט ללימודי אמנות. תכנית הלימודים תומכת בתחומי אמנויות יפות ובתיאוריה הקשורים למדעי החברה של החינוך והדידקטיקה בתחום מקיף של גישה מדעית מבוססת חקר ובינלאומית. הדוקטורט התוכנית צריכה לחזק את הידע של חינוך לאמנות והשתקפות אמנות בהתמחות של חינוך לאמנות ומקצועות אמנויות יצירתיות ובכך להתמקד בדידקטיקת כיתת האמנות. תחום המחקר של התוכנית אז ההתמקדות העיקרית היא ליישם את מודל האמנות הרפלקטיבית המכוונת לייצור אמנות יצירתי ומבוסס חקירה אשר מוביל כתוצאה מכך ליצירת מתודולוגיות ומסגרות לתמורות דידקטיות ופדגוגיות באמנויות היפות והיצירתיות. . תוכנית ללא התמחות.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    בוגר הדוקטורט. לימודי חינוך במתמטיקה ערוכים להתמודד עם בעיות תיאורטיות ויישומיות בחינוך המתמטי של ילדים ומבוגרים ולבצע פעילויות מדעיות ופדגוגיות כאחד. הוא/היא תורם לשיפור החינוך המתמטי של התלמידים ולמקצועיות המורים. הוא יכול לעבוד באוניברסיטאות, במכונים מדעיים וכמתווך מורים מוסמך מאוד בין מחקר לפרקטיקה. הוא מסוגל: לזהות נושאים מרכזיים עדכניים בתחום; להציע, לממש ולהעריך מחקר שמביא תוצאות מקוריות; לעקוב באופן שיטתי אחר ספרות מדעית מקומית ובינלאומית ולהעריך אותה באופן ביקורתי; לפרסם את תוצאות עבודתו בכתבי עת שופטים, בכנסים מקומיים ובינלאומיים, בספרי לימוד ואולי במונוגרפיות.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    מטרת תוכנית הלימודים לדוקטורט דידקטיקה לכימיה היא להכין מומחים לשיפור איכות החינוך הכימי בצ'כיה בהתאם לצרכים החברתיים הנוכחיים ובהתאם לתוכניות החינוך של מדינות אירופה מתקדמות המבוססות על תוצאות מחקר מדעי. תכנית הדוקטורט מתמקדת בהכנת מומחים בתחום תורת החינוך הכימי בהתאם לידע הנוכחי בכימיה, פדגוגיה, פסיכולוגיה, סוציולוגיה, אינפורמטיקה ודיסציפלינות אחרות. זוהי תוכנית ללא התמחות.

    • Hradec Kralove, צ'כיה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    דוקטורט מחקר על כימיה דידקטיקה הוא שיאו של החינוך באוניברסיטה של ​​שלוש קומות. האם הארקה ממוקדת בפעילויות מחקר התמקדה בהוראת כימית למידה, אשר מבוססת על העמקת הידע של הדידקטיקה הכימיה של האזור הרלוונטי כימיה, פדגוגיה, פסיכולוגיה, מדעי מחשב ותחומים אחרים, כדי ללמוד את שיטות עבודה מדעית בתחומים ציינו ותתרום לשיפור מקיף משמעותי של העבודה של מורים לכימיה ברמות שונות של מערכת החינוך, מומחים על יצירת תכנית לימודים והערכה בהתאם ידע ומחקר מדעיים נוכחיים.