3 דוקטורט PhD תוכניות ב חינוך ב הונג קונג for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב חינוך ב הונג קונג for 2024Filter
    • Hung Hom, הונג קונג

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    האוניברסיטה הפוליטכנית של הונג קונג (PolyU Presidential Ph.D. Fellowship Scheme) שואפת להיות אוניברסיטה חדשנית ברמה עולמית עם תחושת אחריות חברתית חזקה, המונעת על ידי המוטו שלה, "ללמוד וליישם, לטובת האנושות" . המחויבות הבלתי מעורערת של האוניברסיטה למצוינות זכתה להכרה בינלאומית, המדורגת בעקביות בין 100 האוניברסיטאות המובילות בעולם. הדוקטורט הנשיאותי של PolyU. Fellowship Scheme (PPPFS) היא מלגת קבלה יוקרתית התומכת Ph.D יוצאת דופן. מועמדים לממש את שאיפותיהם המחקריות לשיפור העולם. הוא מספק מלגה מקסימלית של עד 167,930 דולר ארה"ב, פטור משכר לימוד, מקום זכאי באולם למשך שנה והטבות נוספות. כולם במשרה מלאה Ph.D. מועמדים ייחשבו לפרס PPPFS באופן אוטומטי, ללא צורך בהגשת בקשה נפרדת.

    • Hong Kong, הונג קונג

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המלגה מעניקה מלגה שנתית של HK$ 319,200 (כ-40,900 דולר ארה"ב) לכל זוכה למשך עד שלוש שנים. PolyU מטפסת למקום ה-75 בדירוג האוניברסיטה העולמית של QS 2021 ו-45 בבלשנות בדירוג האוניברסיטה העולמית של QS לפי נושא 2020. אנו מזמינים סטודנטים עם מצוינות אקדמית ומעוניינים לבצע מחקר חדשני בתחומי המחקר שלנו להגיש מועמדות.

    • Hong Kong, הונג קונג

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכניות הדוקטור לפילוסופיה (דוקטורט) בתכנית בינתחומית פרטנית (אזור מחקר) מיועדת לסטודנטים שיש להם יעדי מחקר מנוסחים היטב שלא ניתן להגיע אליהם באמצעות תוכניות מחקר מבוססות תואר שני.