5 דוקטורט PhD תוכניות ב חינוך למוזיקה 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב חינוך למוזיקה 2024Filter
    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    ההתמחות בתורת המוסיקה וחינוך מבוססת על בחירה וסינתזה של המקצועות החינוכיים המוזיקולוגיים והמוזיקאליים, ומאפשרת הכנה מאוזנת של מומחים מוסמכים ביותר מבחינת מחקר והוראה. בהתאם לקשת רחבה של פדגוגיה מוזיקלית, ההתמחות עוקבת אחר היקף המחקר המתאים ליעד: הכנת מומחים בתחום המחקר של חינוך מוזיקלי כללי, הכשרה מקצועית ופעילויות אחרות הדורשות התמחות כזו.

  • זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מימון לתכנית זו עשויה להיות זמין באמצעות מענקים, מלגות, הלוואות (פדרלי ופרטי) ומוסדי

    • Midtown - Downtown, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר למוזיקה מכין מוזיקאים לקריירה מקצועית ולהנהגה בתחום ההוראה במוזיקה, ביצוע, קומפוזיציה, מחקר ותחומים נלווים, ומציע יותר מ -20 תכניות. עם שילוב של תשוקה ופרגמטיזם, טיפוח ווירטואוזיות, עלות וערך, עומק ורוחב ההזדמנויות, בית הספר למוזיקה USC מספק איזון מושלם של סטנדרטים מוסיקליים גבוהים, סביבה אכפתית המעוניינת בהצלחת התלמידים, והכנת חיים בקריירה ובמוסיקה. .

    • Coral Gables, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התאמה אישית וקפדנית מאוד, הדוקטורט. תוכנית בחינוך מוזיקלי מכינה את התלמידים להיות הוגים עמוקים, חוקרים, חוקרים ומנהיגים חדשניים בתחום. סטודנטים עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הפקולטה בכדי לעצב את דרכם המקצועית שלהם ואת התחום לקראת מודל פרוגרסיבי של חינוך מוזיקלי למאה ה -21.

    • Kyoto, יפן

    אנגלית

    התלמידים צפויים לרכוש קומפוזיציה מתקדמת או טכניקות ניצוח מתקדמות על ידי יצירת עבודות או על ידי ניצוח ולימוד תיאוריה. על מנת להשיג זאת, על התלמידים לעשות מחקר מעשי ותיאורטי בשני התחומים, מכיוון שתחומים אלה קשורים זה לזה.