31 דוקטורט PhD תוכניות ב הנדסת מחשבים 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב הנדסת מחשבים 2024Filter
    • Auburn, ארצות הברית

    זמן מלא

    6 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הדוקטור לפילוסופיה במדעי המחשב והנדסת תוכנה מציעה הזדמנות ייחודית לתלמידי דוקטורט לפתח מיומנויות מחקר ופיתוח בתחומי מדעי המחשב והנדסת תוכנה חדישים. אנו פונים לסטודנטים עם יכולת יוצאת דופן וכישורי מחקר חזקים במדעי המחשב והנדסת תוכנה. עבודת גמר המגלמת את תוצאות המחקר מייצגת את החלק העיקרי מהדרישות לתואר זה. בדרך כלל יש צורך בארבע שנים קלנדריות מעבר לתואר ראשון או שלוש אחרי תואר שני כדי להשלים את הדוקטורט. תכנית.

    • 135號, הרפובליקה הסינית

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    Yuan Ze University מציע תוכניות דוקטור להנדסה במסגרת המכללה להנדסה, המכללה לאינפורמטיקה והמכללה להנדסת חשמל

    • Storrs, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מערכות אלקטרוניקה מתפעלות זרמים חשמליים באמצעות מכשירים כגון טרנזיסטורים, דיודות ומעגלים משולבים. רכיבים אלו שולטים או מגבירים את זרימת הזרם וממירים אותו מצורה אחת לאחרת.

    • Aglantzia, קפריסין

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    הנדסת מחשבים היא תחום רחב המכסה תחומי לימוד רבים ומגוונים כגון רשתות מחשבים, בינה חישובית ורובוטיקה, מערכות חומרת מחשבים, מערכות משובצות ובזמן אמת, עיצוב תוכנות מחשב, מערכות הפעלה, אלגוריתמים ועוד. סטודנטים ופקולטה למחשבים הנדסה גם מפתחת סינרגיות עם דיסציפלינות מחוץ להנדסה; למשל, עם רפואה ומדעי החיים שיכולים להוביל לחינוך ומחקר, למשל, הנדסה ביו-רפואית.

    • Fargo, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה להנדסת חשמל ומחשבים מציעה תוכניות לתארים מתקדמים בתחומי התמחות מובחרים המובילים לתואר M., M., ו- Ph.D. בהנדסת חשמל ומחשבים.

    • Rochester, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אלו זמנים מרגשים בהנדסת חשמל ומחשבים. האנושות נמצאת בעיצומה של מהפכה שהחלה עם רתימת האנרגיה החשמלית והתפתחה לגישה ולשימוש בכל היום של מידע. הנדסת חשמל ומחשבים תופסת את התפקיד המוביל בהנעת מהפכה זו. הנדסת חשמל ומחשבים מספקת את המכשירים והשיטות לאיסוף, עיבוד, תקשורת ואחסון מידע. תחומי ההנדסה הללו תורמים גם טכנולוגיה בסיסית לפתרון הבעיות הדוחקות ביותר של החברה שלנו בהתפתחות חשמול תשתית כדי להתמודד עם אתגרים סביבתיים. חוקרים בהנדסת חשמל ומחשבים סיפקו התקדמות כמו גישה אלחוטית לאינטרנט, תקשורת מהירה במיוחד ברחבי העולם, מערכות בקרה המספקות אדם לירח, מכשירי מחשוב ניידים, רכבים עם נהיגה עצמית, רובוטיקה, רשת חכמה המופעלת. מאנרגיה מתחדשת, וכל כך הרבה יותר.

    • Richardson, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט בתכנית להנדסת מחשבים מציעה הכנה אינטנסיבית בתכנון, תכנות, תיאוריה ויישומים. ההדרכה ניתנת הן לסטודנטים בעלי אוריינטציה אקדמית והן לסטודנטים עם מטרות מקצועיות במקצועות העסקיים, התעשייתיים והממשלתיים הדורשים ידע מתקדם בתורת המחשבים והטכנולוגיה.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Bologna, איטליה

    זמן מלא

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תחום מדעי המחשב מתפתח במהירות ולעיתים קרובות אוניברסיטאות מסורתיות עוסקות רק בהיבטים מסוימים של פלח מדעי זה.

    • Kaunas, ליטא

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Faro, פורטוגל

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, פורטוגזית

    • Aveiro, פורטוגל

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Hong Kong, הונג קונג

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית משותפת לתארים מתקדמים בתחום הננו-מדע והטכנולוגיה, שיזמה בתי הספר למדעים והנדסה, יכולה להציע תמיכה ארוכת טווח במחקר והכשרה השוטפים שלנו, כמו גם בפיתוח הטכנולוגיה ובמאמצי המסחור. הדוקטורט תואר פונה למי שרוצה להמשיך בקריירה במחקר ופיתוח תעשייתי מתקדם או במחקר והוראה באוניברסיטאות. הוא שם דגש על הכשרה בחשיבה מקורית ובמחקר עצמאי.

    • Izmir, טורקיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הולך וגובר התפשטות טכנולוגיית המידע לתוך ציורי טבע היומיום של האנשים קורא עוצמת הסלמה מתמדת במחקר המחקר המדעי. תכנית הדוקטורט בהנדסת המחשבים, עם כוונה זו, סוללת את הדרך עבור סטודנטים לתרום לעולם המדע על ידי נותן להם את כל הכלים ואת הידע דרוש לצורך השתלמות.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט בהנדסת מחשבים מכין חוקרים וחוקרים שואפים לחקור תחומי מפתח בתחום הנדסת המחשבים, כולל ארכיטקטורת מחשבים, תכנון מעגלים משולבים, מחשוב פוטוני, מחשוב בעל ביצועים גבוהים ומחשוב רשת.

    • San Diego, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    בוגרי תואר דוקטור במדעי הנדסה (הנדסת חשמל ומחשבים) יפגינו: הבנה מעמיקה בנושאים הבסיסיים והמתקדמים בהנדסת חשמל ומחשבים; היכולת להשתמש בכלים וטכניקות נפוצות בהנדסת חשמל ומחשבים; היכולת ליצור ולבצע מחקר עצמאי בנושא מקורי וחדשני בהנדסת חשמל ומחשבים; בין היתר.