14 דוקטורט PhD תוכניות ב הנדסת מחשבים ב ארצות הברית for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב הנדסת מחשבים ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Auburn, ארצות הברית

    זמן מלא

    6 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הדוקטור לפילוסופיה במדעי המחשב והנדסת תוכנה מציעה הזדמנות ייחודית לתלמידי דוקטורט לפתח מיומנויות מחקר ופיתוח בתחומי מדעי המחשב והנדסת תוכנה חדישים. אנו פונים לסטודנטים עם יכולת יוצאת דופן וכישורי מחקר חזקים במדעי המחשב והנדסת תוכנה. עבודת גמר המגלמת את תוצאות המחקר מייצגת את החלק העיקרי מהדרישות לתואר זה. בדרך כלל יש צורך בארבע שנים קלנדריות מעבר לתואר ראשון או שלוש אחרי תואר שני כדי להשלים את הדוקטורט. תכנית.

    • Storrs, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מערכות אלקטרוניקה מתפעלות זרמים חשמליים באמצעות מכשירים כגון טרנזיסטורים, דיודות ומעגלים משולבים. רכיבים אלו שולטים או מגבירים את זרימת הזרם וממירים אותו מצורה אחת לאחרת.

    • Fargo, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה להנדסת חשמל ומחשבים מציעה תוכניות לתארים מתקדמים בתחומי התמחות מובחרים המובילים לתואר M., M., ו- Ph.D. בהנדסת חשמל ומחשבים.

    • Rochester, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אלו זמנים מרגשים בהנדסת חשמל ומחשבים. האנושות נמצאת בעיצומה של מהפכה שהחלה עם רתימת האנרגיה החשמלית והתפתחה לגישה ולשימוש בכל היום של מידע. הנדסת חשמל ומחשבים תופסת את התפקיד המוביל בהנעת מהפכה זו. הנדסת חשמל ומחשבים מספקת את המכשירים והשיטות לאיסוף, עיבוד, תקשורת ואחסון מידע. תחומי ההנדסה הללו תורמים גם טכנולוגיה בסיסית לפתרון הבעיות הדוחקות ביותר של החברה שלנו בהתפתחות חשמול תשתית כדי להתמודד עם אתגרים סביבתיים. חוקרים בהנדסת חשמל ומחשבים סיפקו התקדמות כמו גישה אלחוטית לאינטרנט, תקשורת מהירה במיוחד ברחבי העולם, מערכות בקרה המספקות אדם לירח, מכשירי מחשוב ניידים, רכבים עם נהיגה עצמית, רובוטיקה, רשת חכמה המופעלת. מאנרגיה מתחדשת, וכל כך הרבה יותר.

    • Richardson, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט בתכנית להנדסת מחשבים מציעה הכנה אינטנסיבית בתכנון, תכנות, תיאוריה ויישומים. ההדרכה ניתנת הן לסטודנטים בעלי אוריינטציה אקדמית והן לסטודנטים עם מטרות מקצועיות במקצועות העסקיים, התעשייתיים והממשלתיים הדורשים ידע מתקדם בתורת המחשבים והטכנולוגיה.

    • Storrs, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט התוכנית נועדה להכין את התלמידים לקריירה במחקר. ככזה, זה דורש מחקר עצמי רב ומחקר עצמאי.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט בהנדסת מחשבים מכין חוקרים וחוקרים שואפים לחקור תחומי מפתח בתחום הנדסת המחשבים, כולל ארכיטקטורת מחשבים, תכנון מעגלים משולבים, מחשוב פוטוני, מחשוב בעל ביצועים גבוהים ומחשוב רשת.

    • San Diego, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    בוגרי תואר דוקטור במדעי הנדסה (הנדסת חשמל ומחשבים) יפגינו: הבנה מעמיקה בנושאים הבסיסיים והמתקדמים בהנדסת חשמל ומחשבים; היכולת להשתמש בכלים וטכניקות נפוצות בהנדסת חשמל ומחשבים; היכולת ליצור ולבצע מחקר עצמאי בנושא מקורי וחדשני בהנדסת חשמל ומחשבים; בין היתר.

    • Washington, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    אוניברסיטת קולומביה היא מוסד ציבורי, שחור היסטורי, שמעניק קרקעות המציע תוכניות משתלמות מרמת עמית לרמת תואר דוקטור. עם הדוקטורט. במדעי המחשב והנדסה, בית הספר להנדסה ומדעים יישומיים (SEAS) מספק מסלול רציף להשגת השכלה מתקדמת בתחומים שונים של מדעי המחשב והנדסה.

    • Houghton, ארצות הברית

    אנגלית

    להבין אתגרים מדעיים והנדסיים. לממש את התיאוריות והשיטות החישוביות העומדות מאחורי הפתרונות. מדע והנדסת חישוב (CSE) באוניברסיטה הטכנולוגית של מישיגן הוא דוקטורט. תכנית המעסיקה סגל וסטודנטים במחקר והוראה בינתחומי, תוך התמקדות בהיבטים חישוביים של מדע והנדסה.

    • Santa Barbara, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט התוכנית מספקת מגוון רחב של הזדמנויות מחקר וקורס החל מתורת הבקרה וכלה בננו-ייצור, ייצור מכשירים ועד לעיבוד תמונה; תקשורת למכניקת הקוונטים; ואופטיקה לתכנון אינטגרציה גדולה מאוד (VLSI). שיתוף פעולה אפשרי בין מחלקות ומרכזי מחקר במכללה להנדסה ומחוצה לה.

    • Huntsville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה להנדסת חשמל ומחשבים (ECE) מציעה תוכנית המובילה לדוקטור לפילוסופיה (Ph.D.) בהנדסת מחשבים או חשמל.

    • Lafayette, ארצות הברית

    אנגלית

    הנדסת מערכות מכוונת לעיצוב ופיתוח מהיר של מערכות גדולות ומורכבות. הנדסת מערכות משלבת את כל קבוצות ההתמחות והתתי-התמחות של תחומי ההנדסה בצוות שמאמציו מביאים לתהליך פיתוח מובנה שעובר מתפיסה לייצור להפעלה. מערכות לדוגמא כוללות מערכות אקולוגיות חופיות, מתקני טיפול במים, רשתות מחשבים, פלטפורמות להדמיה, פעולות קידוח במים עמוקים, מערכות בטיחות בכבישים, מתקני ייצור דלקים ביולוגיים, יחידות רובוטיות, בתי זיקוק, רשתות סיבים אופטיים, מטוסים, מערכות בקרת רכב, יחידות גיזום ביומסה, ניהול של שירותים במהלך אירועי אסון, ורשתות חשמל.

    • Athens, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    דוקטור לפילוסופיה (Ph.D.) יוזמים ומניעים מחקר חדשני, שבמסגרת מחקרים תומכים, מציבים אותם כמובילים חדשים בקידום התחום שלהם ולהצלחה במגוון תחומי הקריירה בתעשיות.