5 דוקטורט PhD תוכניות ב הנדסת אנרגיה ב איחוד האמירויות הערביות for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב הנדסת אנרגיה ב איחוד האמירויות הערביות for 2024Filter
    • Academic City, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט להנדסה (EngD) להנדסה ואנרגיה משלב הכשרה טכנית וניהול מתקדמת עם מחקר ברמת דוקטורט בשותפות עם שותף / נותן חסות. פרויקטים מחקריים יהיו רלוונטיים ישירות לתוכניות האסטרטגיות של השותף התעשייתי שלך ויכסו מגוון רחב של נושאים בתחומי ההנדסה והאנרגיה הקשורים זה לזה, ובעלי ביקורת עולמית.

    • Academic City, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר להנדסה ומדעי הפיזיקה מעניק ערך גבוה מאוד לאפשר לאנשים לקבל תואר דוקטור (דוקטור לפילוסופיה) על ידי מחקר ושמח להיות מסוגל להרחיב מתקן זה לתלמידים בקמפוס דובאי. בתחילה, מי שמעוניין לבצע פרויקט בתחום האנרגיה הרחב מעודד להגיש מועמדות. זה עשוי לכלול אנרגיה מתחדשת, ניצול אנרגיה, שימור אנרגיה וכן חומרים משופרים לייצור אנרגיה והמרה (לדוגמה, פיתוח ציפויים קרביד ננו-מורכבים).

    • Abu Dhabi, איחוד האמירויות הערביות
    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    9 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    פרויקטי מחקר לסטודנטים לתארים מתקדמים ל PI יש מספר פרויקטי מחקר ממומנים לתלמידי תואר שני (PhD ו- Master Level). סטודנטית לתואר שני מבקשת לבלות מספר חודשים ב PI תחת פיקוחו של סגל המכון.

    • Al Ain, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט בדרך כלל לוקח ארבע עד חמש שנים לתואר בהנדסת נפט. זה כרוך בעבודת קורס ומחקר המובילים לדוקטורט. תזה. דוקטורט. המחקר במחלקה להנדסת נפט הוא רחב ומיישם מדעי יסוד ויישומים כדי לחקור כמה מהנושאים החמים של ימינו. הסטודנטים צוברים ידע מתקדם בתיאוריה של הנדסת נפט וקשריה לבעיות בחיים האמיתיים, כולל אפיון והנדסה של מאגר, פעולות התאוששות וייצור נפט משופרות, זרימת נוזלים בתקשורת נקבובית, דוגמנות של תכונות נוזלים של נפט גולמי וגז טבעי, זרימת ריבוי שלבים בתוך בארות. דוקטורט. הבוגרים יצוידו בכישורים החשובים הנחוצים למחקר ואקדמיה.

    • Abu Dhabi, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    דוקטור לפילוסופיה בהנדסה (דוקטורט בהנדסה) מוענק למועמדים אשר השלימו בהצלחה את הקורסים הנלמדים ואת מרכיבי המחקר של התכנית. הסטודנטים נדרשים להשלים תכנית של קורסים מתקדמים בהנדסה.