16 דוקטורט PhD תוכניות ב הנדסה ב ארצות הברית for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב הנדסה ב ארצות הברית for 2024Filter
    • St. Louis, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט תוכנית בהנדסה בבית הספר למדעים והנדסה של Saint Louis Universityמתמקדת בנושא מחקר ספציפי. הסטודנטים צפויים לערוך מחקר אקדמי מקורי ששיאו הוא עבודת גמר ופרסומים שנבדקו על ידי עמיתים. נדרשים גם שיעורי קורס נוספים הקשורים לתחום המחקר הנבחר.

    • Auburn, ארצות הברית

    זמן מלא

    6 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לימודי תואר שני בהנדסת חומרים מספקים לסטודנטים הזדמנויות לרכוש ידע מתקדם ביותר במדעי החומרים או ההנדסה באמצעות שילוב של עבודות קורס קפדניות, בחינה בעל פה, עבודת גמר והגנה על עבודות עבודת הגמר והסמינריון.

    • Urbana, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט התוכנית במדעי החומרים והנדסת החומרים מכוונת לסטודנטים המקווים להמשיך בקריירת מחקר באקדמיה, בתעשייה או במעבדות לאומיות. תכנית הלימודים שלנו גמישה ומותאמת בקלות לתמיכה במחקר בכל תחומי החומרים ותחומי העניין האישיים.

    • Storrs, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    דוקטורט בחינוך הנדסי. בעוד שקיים חינוך הנדסי יוצא דופן ב-UCon מאז 1916, תחום החינוך ההנדסי הוא המחקר האקדמי שלו. דוקטורט בחינוך הנדסי מ-UCon יכין את התלמידים עם הכישורים והכישורים הדרושים לביצוע מחקר חינוכי באיכות גבוהה בהקשר של תוכניות הנדסה הן ברמות הקדם והן ברמות העל-תיכוניות.

    • Stillwater, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני במדעים והנדסת חומרים של OSU ממוקמת ב- OSU-Tulsa ומציבה את המכללה להנדסה, אדריכלות וטכנולוגיה בעמדה ייחודית לביצוע חינוך, מחקר ופיתוח טכנולוגי ברמה עולמית והעברה מראש של חומרים בעלי חשיבות אסטרטגית האומה שלנו.

    • Greensboro, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט במדע והנדסת נתונים חישוביים היא תכנית בינתחומית לתואר שני המיועדת לסטודנטים המבקשים להשתמש בשיטות חישוביות מתקדמות כדי לפתור בעיות הכוללות ביג דאטה, חישובים נרחבים ומידול מורכב, סימולציה, אופטימיזציה והדמיה.

    • Arlington, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט. התוכנית במדעי החומרים וההנדסה נועדה לספק את ההבנה המתקדמת ביותר של מדעי החומרים והנדסה ומיומנויות רלוונטיות. האופי הבינתחומי של התוכנית מאפשר לסטודנטים להמשיך בהזדמנויות מחקר בתחומים מגוונים וקריירה מצליחה במגוון רחב של תעשיות מתקדמות או אקדמיה כמנהיג.

    • Storrs, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מערכות אלקטרוניקה מתפעלות זרמים חשמליים באמצעות מכשירים כגון טרנזיסטורים, דיודות ומעגלים משולבים. רכיבים אלו שולטים או מגבירים את זרימת הזרם וממירים אותו מצורה אחת לאחרת.

    • Storrs, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מדע והנדסת חומרים הוא תחום בינתחומי החוקר את המבנה, התכונות והביצועים של חומרים כגון מתכות, קרמיקה, פולימרים, מוליכים למחצה, ביו-חומרים, ננו-חומרים, חומרים מרוכבים ועוד. הוא משלב עקרונות מכימיה, פיזיקה ודיסציפלינות הנדסיות שונות כדי להבין כיצד חומרים נוצרים, כיצד הם מתנהגים בתנאים אמיתיים, וכיצד ניתן להשתמש בהם ליצירת טכנולוגיות ומוצרים חדשים.

    • Athens, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    רבים מהאתגרים המרכזיים בחברה כרוכים במערכות הכוללות תחבורה נוזלית או תהליכים תרמיים. האתגרים כוללים תחומים כגון ייצור אנרגיה או צריכת אנרגיה למעבר חום או לתהליכי נוזל במערכות מורכבות. תוכנית זו מספקת הזדמנות לחקור מספר נושאים המספקים רקע בסיסי כדי להתמודד עם אתגרים אלה.

    • Athens, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    אספקת אנרגיה בת קיימא לאוכלוסיית העולם הגדלה במהירות היא אתגר גדול של המאה ה -21. ייצור חשמל ופליטות סביבתיות הן סוגיות טכניות, חברתיות ופוליטיות המשפיעות על כלכלות וסביבה על קשקשים מקומיים, לאומיים וגלובליים.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטור לפילוסופיה בתחום ניהול הנדסה מיועד למנהל הטכני המבקש להמשיך בחינוך מתקדם ובשיטות מחקר כדי לשמור על ארגון שפועל ביעילות ויעבוד לפני מתחרותיו.

    • Anchorage, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    דוקטורט. בהנדסה - מתוך הכרה בכך שתואר דוקטור פוטנציאלי בהנדסה רבים. המועמדים נמצאים בשלב חייהם והעברת מגוריהם למשך שנה אינה אפשרית, המכללה להנדסה של איחוד האמירויות הערביות והמכללה להנדסה ומכרות באו"פ משתפות פעולה כעת כדי לאפשר לסטודנטים מבוססי אנקורג 'להשלים את הדוקטורט שלהם. בתואר הנדסי בזמן שנשאר באנקורג '. בעבר, התוכנית חייבה את התלמידים להתגורר בפיירבנקס במשך 3 סמסטרים. על פי הסכם חדש, למרות שעדיין 9 נקודות זכות של קורסים חייבות להגיע מקורסי UAF, המועמדים רשאים לבקש פטור מתושבות, מה שמאפשר לעבודה זו לכלול קורסי לימוד עצמאיים בהוראה משותפת של סגל UAA ו- UAF או קורסים המועברים למרחקים של UAA.

    • Athens, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    מערכות התשתית תומכות בצרכים ובפונקציות הבסיסיים של החברה המתועשת המודרנית, כולל אנרגיה, מים וביוב, תחבורה, תקשורת ומתקנים ציבוריים. החוסן הוא היכולת של יחידים, קהילות ומערכות לחזות, להתכונן ולהתאים לתנאים המשתנים, להתאושש מאיומים ולשגשג בעתיד.

    • Memphis, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    שני דוקטור לפילוסופיה מעלות מוצעים ב הרף המכללה להנדסה: הנדסה ביו-רפואית, תוכנית משותפת בין UofM לבין אוניברסיטת טנסי למדעי הבריאות מרכז; והנדסה, הכוללת תכנית לימודים בין-תחומית עם ריכוזים במכללה. המועמדים לתארים חייבים להיות תלויים בתכנית לימודים שאושרה ברמת החוג ובמנהל לימודי תואר שני במכללה.