7 דוקטורט PhD תוכניות ב הנדסה סביבתית ב ארצות הברית for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב הנדסה סביבתית ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Storrs, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המשימה שלנו היא לספק סביבת למידה מתקדמת ורב-תחומית ברמת התואר הראשון והבוגר. אנו מציעים מגוון תארים, כולל BS, Minor, MS, M.Eng., ו-Ph.D. תארים, ואנו עורכים מחקר חדשני בשלושה תחומי ליבה: זיהום אוויר ותהליכים אטמוספריים; גורל מזהמים ושחזור משאבים ומדעי הידרוגאו וניהול משאבי מים.

    • Dallas, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    להנדסה אזרחית וסביבתית (CEE) ב-SMU יש מסורת ארוכה של מצוינות בשירות אנשים וחברה. כיום, אנו ממשיכים את המסורת הזו על ידי פיתוח הטכנולוגיות הבסיסיות והיישומיות שיש להן השפעה על חייהם של אנשים.

    • Rapid City, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כאחד התחומים הצומחים במהירות בארצות הברית ובמדינות מתפתחות, צצים שיטות וטכנולוגיות חדשות בתחום ההנדסה האזרחית והסביבתית. סטודנטים להנדסת איכות הסביבה משתמשים באחד המפעלים הגדולים בעולם לטיפול בשפכים כמעבדה בעולם האמיתי כדי לשפר את איכות המים של נהר פוטומק ואת קו פרשת המים של מפרץ צ'סאפק.

    • Vermont, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט תכנית מספקת חינוך מצטיין בהגדרה ממוקדת קטנה. תכנית הדוקטורט מתמקדת בעיקר בתחום איכות הסביבה, וטכנולוגיית מידע דוגמנות ויישומים חישוביים בהנדסה האזרחית ...

    • Kingsville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר דוקטור לפילוסופיה בהנדסת סביבה המוצע על ידי המחלקה להנדסת סביבה באוניברסיטת טקסס A&M בקינגסוויל מכין את הסטודנטים לקריירה במחקר, הוראה וניהול סביבתי.

    • Athens, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    בעולם מחובר ומשתנה במהירות, המהנדסים צריכים לעבוד על פני גבולות המדינה, התחום והדיסציפלינה כדי לטפל ביעילות באתגרים סוציו-טכניים מורכבים.