22 דוקטורט PhD תוכניות ב הנדסה מכאנית ב ארצות הברית for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב הנדסה מכאנית ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Auburn, ארצות הברית

    זמן מלא

    6 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    רכישת תואר דוקטור. התואר יצייד סטודנטים בידע טכני מתקדם ובמיומנויות בתחומי הנדסת מכונות באמצעות עבודת קורס, מחקר יצירתי עצמאי ותקשורת הדרושים לחיפוש הזדמנויות קריירה בענף, במעבדות הלאומיות או באקדמיה.

    • Storrs, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה להנדסת מכונות מציעה תכניות תואר המובילות לתארים מאסטר למדעים (MS), ודוקטור לפילוסופיה (Ph.D.). כדי לקבוע את דרישות הקורס המתאימות על הסטודנט לבחור תחילה באחד משני תחומי הריכוז במחלקה להנדסת מכונות

    • Stillwater, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    דוקטורט בהנדסת מכונות וחלל ב- OSU מאפשרת לסטודנטים להתמחות במגוון רחב של נושאים טכניים רלוונטיים. המהנדסים שלנו הם אנשי מקצוע מרכזיים בהמצאה, תכנון וייצור של מכשירים, כלי רכב, מכונות ומערכות העונים על הצרכים המשתנים של החברה שלנו.

    • Fargo, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים להנדסת תעשייה וייצור תואר Ph.D. לתוכנית באוניברסיטת צפון דקוטה יש הזדמנויות לערוך מחקר בפיתוח מושגים תיאורטיים ומערכות תעשייתיות.

    • Rochester, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הדוקטורט בהנדסת מכונות ותעשייה מייצרת בוגרים בעלי ידע מעמיק בהנדסת מכונות או תעשייה, תוך שהיא מאפשרת לסטודנטים לעסוק במחקר חדשני וחוצה תחומים. תוכנית הלימודים הגמישה מעודדת את הסטודנטים לרכוש ידע ספציפי לתחום מתוך קורסים המוצעים ברחבי תיק המכללות של מכללות ההנדסה. תוכנית הלימודים, יחד עם עומק הידע בתחומי הנדסת מכונות או תעשייה, יוצרים בוגרים שמוכנים להתמודד עם האתגרים החברתיים והתעשייתיים הדוחקים בעולם. התוכנית מפתחת חוקרים ברמה עולמית שיכולים לנצל את התגליות והחידושים המבטיחים ביותר לפיתוח פתרונות בינתחומיים לאתגרים בעולם האמיתי.

    • Richardson, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים לתואר שלישי. בתכנית להנדסת מכונות יונחו בעקרונות ליבה מתקדמים ותהיה להם אפשרות לערוך מחקר שיעזור בסופו של דבר לפתור בעיות בתחום האנרגיה, הבריאות, הביטחון והתחבורה.

    • Melbourne, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים בתוכנית הדוקטורט של פלורידה טק חווים סביבת למידה אינטימית שבה פרופסורים מדריכים ומשתפים פעולה עם סטודנטים כאנשי מקצוע. גודל הכיתות קטן והסביבה מקדמת חשיבה חדשנית ועצמאית לפיתוח בוגרים המוצבים למנהיגות.

    • Arlington, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מעט מקצועות משחררים את רוח החדשנות כמו הנדסת מכונות וחלל. ממעוף לאנרגיה חלופית, אנו מגלים כל הזמן כיצד לשפר את החיים על ידי יצירת פתרונות חדשים ונועזים המחברים את המדע לחיים בדרכים בלתי צפויות וחושבות קדימה. מחזקת מההשפעה הישירה והחיובית שיש לנו על חיי היומיום של אנשים, אנו מצפים לתעל את הדמיון והיצירתיות שלנו כדי לענות על הצרכים והאתגרים של המאה ה -21.

    • Rapid City, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Kent, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הדוקטורט של המחלקה הינה תכנית תואר ממוקדת במחקר, במטרה להכין את הסטודנטים לחיי מלגה בהנדסת מכונות וחלל. מרכזי בתכנית הוא מחקר תזה מקורי, המקדם באופן מהותי את העדכניות בתחום.

    • Vermont, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אנו מציעים תואר דוקטור (Ph.D.) העוסק בנושאים מודרניים במכניקה ניסיונית, חישובית ותיאורטית, והנדסת מכונות, דרך קורסים מתקדמים ומחקר, לבנות על סגל הוראה מצטיין להכרה ארצית ובינלאומית.

    • San Diego, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    בוגרי תואר דוקטור במדעי הנדסה (מכונות וחלל) יפגינו: הבנה מעמיקה של הנושאים הבסיסיים והמתקדמים בהנדסת מכונות וחלל; היכולת להשתמש בכלים וטכניקות נפוצות בהנדסת מכונות ותעופה וחלל; היכולת ליצור ולבצע מחקר עצמאי על נושא מקורי וחדשני בהנדסת מכונות וחלל; ואחרים.

    • Kent, ארצות הברית

    זמן מלא

    6 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר דוקטור לפילוסופיה בהנדסת מכטרוניקה מספק תכנית לימודים תיאורטית ומוכוונת מחקר מתקדמת עם עומק משמעותי בדיסציפלינה הקשורה למכטרוניקה, מעבר ליסודות הכלליים של התואר הראשון בהנדסה.

    • Boulder, ארצות הברית

    אנגלית

    טכנולוגיות החלל של BioServe Space Engineering הנדסה, תכננה, בנתה והטיסה 50 מטעני מטען מעל 40 משימות טיסה בחלל בהסעות חלל, תחנת החלל הבינלאומית וחלליות רוסיות ומסחריות. סטודנטים בקונסורציום החלל של קולורדו בחסות נאס"א, שמרכזם במרכז למידה דיסקברי להנדסה, תכננו, בנו והטיסו שלושה מטענים של מעבורת חלל, שני לוויינים במסלול, 10 מטעני רקטות נשמעים ומאות מטעני מטען של בלונים.