46 דוקטורט PhD תוכניות ב היסטוריה 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב היסטוריה 2024Filter
    • Budapest, הונגריה

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר לדוקטורט למדעי הצבא כולל מגוון רחב של תחומי מחקר: לימודי ביטחון, היבטים חברתיים של לימודי הגנה, תיאוריה צבאית כללית, תיאוריות של מדע צבאי, לוגיסטיקה ביטחונית וכלכלת ביטחון, ביטחון לאומי ותורת הביטחון טכנולוגיית מידע ותקשורת.

    • Riga, לטביה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת תכנית הלימודים המשותפת לדוקטורט "היסטוריה וארכיאולוגיה" של אוניברסיטת University of Latvia ודאוגפילס היא להבטיח את רצף המדע ההיסטורי, הכשרה של צוותים מובילים של מוסדות מדעיים, להשכלה גבוהה ותרבות שיש להם את היכולת להעלות ולפתור הבעיות החשובות ביותר של ההיסטוריה המודרנית, במובן הרחב יותר, זה אומר השתתפות בגיבוש האליטה האינטלקטואלית, כמו גם היכולת להשפיע על התפתחות הכיוון וסדרי העדיפויות של המדע ההיסטורי הלאומי.

    • Fargo, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני בהיסטוריה באוניברסיטת צפון דקוטה מציעה תואר שני ודוקטורט.

    • Richardson, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט התוכנית בהיסטוריה של הרעיונות מיועדת בעיקר לאנשים המעוניינים לבצע מחקר מתקדם וללמד ברמת המכללה, אך היא פתוחה למועמדים מוסמכים המעוניינים להעצים את הידע והמיומנויות שלהם. התלמידים מתרכזים בחקר פילוסופיה והיסטוריה אינטלקטואלית ותרבותית, תוך התמקדות באירופה המודרנית ובאמריקה.

    • Saint Petersburg, רוסיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, רוּסִי

    התכנית מיועדת לסטודנטים המעוניינים לרכוש ידע על ההיבטים התיאורטיים, הפילוסופיים והמתודולוגיים של מדעי המדינה ויכולת ליישם באופן סביר ואפקטיבי מחקרים קיימים ולערוך מחקרים חדשים על היווצרותם והתפתחותם של תהליכים פוליטיים. הסטודנטים יצברו ניסיון וידע בפעילויות מחקר והוראה בתחום מדעי המדינה, לימודים אזוריים ומדעי החברה.

    • Arlington, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט שלנו התוכנית מתמחה בגישות טרנס -אטלנטיות, טרנס -לאומיות וגלובליות להיסטוריה. הפקולטה עטורת הפרסים שלנו מלמדת קורסים לתארים מתקדמים המכסים מגוון רחב של נושאים ותחומים גיאוגרפיים, עם דגש מיוחד על ארצות הברית, אירופה ואמריקה הלטינית, כמו גם על גבולות, היסטוריה טרנס-אטלנטית ובין לאומית.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    המכון למחקר היסטורי (IHR) הוא משאב ומקום מפגש חשוב לחוקרים מכל רחבי העולם, המספק פורטל נגיש ומגרה לחילופי רעיונות, מידע והתפתחויות עכשוויות בתחום המלגות ההיסטוריות. MPhil/PhD במכון למחקר היסטורי מציג את ההזדמנות לצבור מומחיות בתחום העניין שלך תוך חידוד מגוון של כישורים הניתנים להעברה.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Bologna, איטליה

    זמן מלא

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית זו מזוהה עם אמנות ומושגי המלחמה מתחילת ההיסטוריה המוקלטת ועד ימינו. המועמד המפתח עבודת גמר בתחום צבאי מסוים זה אמור להיות מסוגל לפתח מושגים מקוריים בכדי לספק הבנה של קשרי הגומלין בין הרמה הפוליטית, האסטרטגית, המבצעית, הטקטית והטכנית בעבר, תוך התמקדות ביישום של אותם לוחמים. עקרונות לשדות קרב עכשוויים.

    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכניות דוקטורט ב-CEU הן תוכניות לימוד במימון מלא עם משך סטנדרטי של 4 שנים המעניקות תואר אמריקאי ואוסטרי. המטרות העיקריות של תוכנית הדוקטורט בלימודי עתיקות מאוחרות, ימי הביניים ומודרניות המוקדמות הן לעודד מחקר ימי-ביניימי טרנס-דיסציפלינרי, לפתוח נקודות מבט חדשות ולפתח גישות חדשות.

    • Johannesburg, דרום אפריקה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת התזה היא לעשות מחקר מעמיק, תוך שימוש במקורות ראשוניים וגם משניים כדי לתרום תרומה מקורית לידע במחקרים היסטוריים. נושא נבחר בהתייעצות עם המרצה.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה להיסטוריה של SOAS היא אחד המרכזים הגדולים בעולם המציע פיקוח לתארים מחקריים בהיסטוריה של אפריקה ואסיה. זה מושך אליו סטודנטים ומבקרים מלומדים מכל רחבי העולם. המחלקה מספקת הזדמנויות למועמדים מוסמכים היטב להצטרף לקבוצות גדולות של סטודנטים וצוות העובדים בתחומי ההיסטוריה שלהם או סביבם. השילוב הייחודי של השגחה פרטנית, קורסים שהועברו וסמינרים מבטיחים כי הרוב הגדול של התלמידים יסיימו את התארים בתוך ארבע שנים.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    הנושאים העיקריים של הסוציולוגיה ההיסטורית טמונים בשאלות של שינוי חברתי, מודרניזציה, תהליכי מודרניזציה, ניתוח תרבויות, היווצרות מדינות ואומות, היווצרות המערכת העולמית ומגמות גלובליזציה. שאלות אלה נלמדות מתוך ניתוח השוואתי נרחב, הכולל נקודת מבט גיאוגרפית רחבה ומרווחי זמן ארוכים. חלק מתחום הסוציולוגיה ההיסטורית מורכב ממספר תחומי מחקר ספציפיים ומדויקים, הכוללים נושאים כגון מנטליות קולקטיבית, הרגלים וזיכרון חברתי. הסוציולוגיה ההיסטורית היא דיסציפלינה מגוונת מאוד ומבחינה פנימית, בעלת גישות תיאורטיות כלליות, מספר תיאוריות מיוחדות, מגוון של כיווני מחקר מיוחדים, ומפתחת מחקר ברמה אמפירית.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הבוגר הוא מומחה בעל השכלה גבוהה שהראה יכולת לפתח את הידע שלו בצורה יצירתית.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט להיסטוריה ציבורית. התוכנית מעניקה לסטודנטים מגוון רחב יותר של ידע ומיומנויות במדע היסטורי והיבטים עכשוויים של מדע היסטורי ומגמות מתודולוגיות המעניקות לתלמידים יכולת חשובה על מנת להציג את עבודתם המדעית העתידית בקהילה, בפורומים המקצועיים ובציבור. מסגרת היישום של תכנית זו מובילה את התלמידים לקראת דידקטיזציה של ההיסטוריה הציבורית. היבט הליבה של הלימודים הוא השלמת עבודת הגמר המייצגת עבודה מדעית מקורית המבוססת על מחקר רחב, מיקוד נוסף ועמוק יותר המבוסס על ספרות ועבודת שטח המשתמשת בתהליכים מתודולוגיים נאותים, היתרונות של עקרונות דידקטיים, וגם תוצאות של היסטוריוגרפיה בינלאומית. מחקר. עבודת הגמר צריכה להוות תוספת משמעותית לנושא ההיסטורי הספציפי וצריכה להוכיח את היכולות, הידע והכישורים של התלמידים ליצור עבודה מדעית עצמאית ויישומה בפועל. תוכנית ללא התמחות.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הדוקטורט בהיסטוריה המודרנית מציגה את הדוקטורט שלה. סטודנטים עם אפשרות לבצע מחקר מקורי בנושאים העוסקים באירופה ובצפון אמריקה במאות ה -19, ה -20 וה -21, כמו גם מערכות יחסים בין שתי היבשות.