8 דוקטורט PhD תוכניות ב היסטוריה ב ארצות הברית for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב היסטוריה ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Fargo, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני בהיסטוריה באוניברסיטת צפון דקוטה מציעה תואר שני ודוקטורט.

    • Richardson, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט התוכנית בהיסטוריה של הרעיונות מיועדת בעיקר לאנשים המעוניינים לבצע מחקר מתקדם וללמד ברמת המכללה, אך היא פתוחה למועמדים מוסמכים המעוניינים להעצים את הידע והמיומנויות שלהם. התלמידים מתרכזים בחקר פילוסופיה והיסטוריה אינטלקטואלית ותרבותית, תוך התמקדות באירופה המודרנית ובאמריקה.

    • Arlington, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט שלנו התוכנית מתמחה בגישות טרנס -אטלנטיות, טרנס -לאומיות וגלובליות להיסטוריה. הפקולטה עטורת הפרסים שלנו מלמדת קורסים לתארים מתקדמים המכסים מגוון רחב של נושאים ותחומים גיאוגרפיים, עם דגש מיוחד על ארצות הברית, אירופה ואמריקה הלטינית, כמו גם על גבולות, היסטוריה טרנס-אטלנטית ובין לאומית.

    • New York, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Stillwater, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית זו מכינה את הסטודנטים לשימוש נכון ויישום של סטטיסטיקה מתקדמת ונהלי הערכה, המיושמים במיוחד בתחומים החברתיים וההתנהגותיים של חינוך, פסיכולוגיה, ייעוץ ותחומים קשורים אחרים. בוגרינו ערוכים לתפקידי מחקר והערכה חינוכיים בבתי ספר, סוכנויות ממשלתיות, תאגידים פרטיים וקרנות, מכללות ואוניברסיטאות, מוסדות מחקר ומרכזי בדיקה לאומיים.

    • Santa Cruz, ארצות הברית

    אנגלית

    הדוקטורט תוכנית בהיסטוריה באוניברסיטת קליפורניה, סנטה קרוז, מדגישה גישה בין-תחומית וחוצה תרבויות למחקרים היסטוריים.

    • Boston, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט תואר בהיסטוריה מוצע עם ריכוזים בהיסטוריה של ימי הביניים, היסטוריה אירופית מודרנית מוקדמת, היסטוריה אירופאית מודרנית, היסטוריה אמריקאית והיסטוריה של אמריקה הלטינית. המחלקה מציעה גם קורסים בהיסטוריה של המזרח התיכון והיסטוריה של אסיה.

    • Philadelphia, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    הדוקטור ללימודי שואה וג'נוסייד במכללת גראץ מיועד לסטודנטים שכבר מחזיקים בתואר שני בלימודי השואה והשואה, היסטוריה או דיסציפלינה אחרת. סטודנטים לדוקטורט יעסקו במחקר מטא של רצח עם כדי להבין את התופעה מתוך מגוון רחב של גישות אקדמיות - היסטוריות, סוציולוגיות, גיאוגרפיות, פסיכולוגיות, משפטיות, תיאולוגיות ומדעיות - על מנת להודיע ​​על עבודת הדוקטורט שלהם, תוך עיון בספרות משמעותית ובניהול מעמיק מחקר מקורי בתחום.