9 דוקטורט PhD תוכניות ב היסטוריה ב צ'כיה for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב היסטוריה ב צ'כיה for 2024Filter
    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    הנושאים העיקריים של הסוציולוגיה ההיסטורית טמונים בשאלות של שינוי חברתי, מודרניזציה, תהליכי מודרניזציה, ניתוח תרבויות, היווצרות מדינות ואומות, היווצרות המערכת העולמית ומגמות גלובליזציה. שאלות אלה נלמדות מתוך ניתוח השוואתי נרחב, הכולל נקודת מבט גיאוגרפית רחבה ומרווחי זמן ארוכים. חלק מתחום הסוציולוגיה ההיסטורית מורכב ממספר תחומי מחקר ספציפיים ומדויקים, הכוללים נושאים כגון מנטליות קולקטיבית, הרגלים וזיכרון חברתי. הסוציולוגיה ההיסטורית היא דיסציפלינה מגוונת מאוד ומבחינה פנימית, בעלת גישות תיאורטיות כלליות, מספר תיאוריות מיוחדות, מגוון של כיווני מחקר מיוחדים, ומפתחת מחקר ברמה אמפירית.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הבוגר הוא מומחה בעל השכלה גבוהה שהראה יכולת לפתח את הידע שלו בצורה יצירתית.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הדוקטורט בהיסטוריה המודרנית מציגה את הדוקטורט שלה. סטודנטים עם אפשרות לבצע מחקר מקורי בנושאים העוסקים באירופה ובצפון אמריקה במאות ה -19, ה -20 וה -21, כמו גם מערכות יחסים בין שתי היבשות.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    הדוקטורט להיסטוריה ציבורית. התוכנית מעניקה לסטודנטים מגוון רחב יותר של ידע ומיומנויות במדע היסטורי והיבטים עכשוויים של מדע היסטורי ומגמות מתודולוגיות המעניקות לתלמידים יכולת חשובה על מנת להציג את עבודתם המדעית העתידית בקהילה, בפורומים המקצועיים ובציבור. מסגרת היישום של תכנית זו מובילה את התלמידים לקראת דידקטיזציה של ההיסטוריה הציבורית. היבט הליבה של הלימודים הוא השלמת עבודת הגמר המייצגת עבודה מדעית מקורית המבוססת על מחקר רחב, מיקוד נוסף ועמוק יותר המבוסס על ספרות ועבודת שטח המשתמשת בתהליכים מתודולוגיים נאותים, היתרונות של עקרונות דידקטיים, וגם תוצאות של היסטוריוגרפיה בינלאומית. מחקר. עבודת הגמר צריכה להוות תוספת משמעותית לנושא ההיסטורי הספציפי וצריכה להוכיח את היכולות, הידע והכישורים של התלמידים ליצור עבודה מדעית עצמאית ויישומה בפועל. תוכנית ללא התמחות.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    לבוגרים יש ידע טוב על המגמות העכשוויות בתחום והם מסוגלים לאמץ גישה יצירתית לחומר המקור הרלוונטי. הבוגרים מצוידים בעבודה עם מסמכים לטיניים מקוריים, קרי כתבי יד ספרותיים ודיפלומטיים, גלישה, פליאוטיפים והדפסים ישנים, ביכולתם לפרש ולהכין אותם לפרסום ולתרגום. לאחר שהוכשרו בפילולוגיה והיסטוריה ספרותית ורכשו את יסודות הדיסציפלינות ההיסטוריות הרלוונטיות (קדיקולוגיה, פליאוגרפיה, דיפלומטית) והיסטוריה תרבותית, בוגרי הציוד להכניס יצירות ימי -ביניות ומוקדמות להקשר של זמנם וגם לפרש אותן כ גורם המשפיע על התרבות והחברה של תקופות שלאחר מכן.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    הדוקטורט לבוגר ידע תיאורטי מעמיק בכל התחומים העיקריים של האגיפטולוגיה וסקירה מפורטת והבנה עדכנית של מצב המחקר הנוכחי ובעיות נלוות. על בסיס הדוקטורט המאושר. עבודת הדוקטורט, הוא/היא מסוגלים להפגין איכות יוצאת דופן בהתמחות הספציפית שלו. הכישורים והמיומנויות המלומדות, השפה והאנליטיות של הבוגר הופכות אותו/ה למצויד במלואו לעיסוק מלומד ופדגוגי מקצועי ברמה בינלאומית. הדוקטורט בוגר תואר יכול להיות מועסק במוסדות בעלי דירוג מוביל רבים המתמקדים בחקר העת העתיקה, כמו גם ברמת המנהלים הבכירים האפקטיביים במוסדות המשתתפים בקשרים תרבותיים, פוליטיים, כלכליים או מסחריים בין צ'כיה למצרים.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    בוגרי תכנית הדוקטורט במדעי העזר ההיסטוריים הם חוקרים מוכשרים ביותר המסוגלים להעריך באופן ביקורתי את תוצאות מחקרים קודמים במדעי העזר ההיסטוריים, תולדות הניהול ותורת המשאבים בנוסף לעריכה ומסוגלים לעבוד בצורה יצירתית בתחום. תחומים אלה בהתאם להתפתחות הבינלאומית בדיסציפלינות מדעיות קשורות.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    בוגרי תכנית הדוקטורט בהיסטוריה ותרבות אסיה הם מומחים מוסמכים ביותר בתחום התמחותם. השליטה המצוינת שלהם בשפה אסייתית נבחרת מאפשרת להם לעבוד בצורה ביקורתית עם מקורות ראשוניים, ויש להם בסיס מוצק בספרות משנית ובמחקר עכשווי. רמת הלימוד המצוינת שלהם מאפשרת להם להמשיך בקריירה באקדמיה (אוניברסיטאות, מרכזי מחקר וכו'); הם יכולים, יתר על כן, לחפש עבודה במוסדות תרבות, דיפלומטיה, תקשורת המונים, צוותי חשיבה מיוחדים וכו'.

    • Prague, צ'כיה

    משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    בוגרי תוכנית הדוקטורט בהיסטוריה/היסטוריה כללית הם מומחים מוסמכים ביותר המצוידים במחקר עצמאי וביקורתי, ובעלי ידע מעמיק בהתפתחות הפוליטית, הכלכלית, החברתית והתרבותית של החברה האנושית; הם בעלי מיומנויות בעבודה עם מקורות שפורסמו ולא פורסמו, ויכולת לאמץ גישה ביקורתית לכתבים מומחים, לערוך מחקר בסיסי, לייצר הכללות תיאורטיות וליישם חשיבה יצירתית על ניתוח עובדות ותהליכים היסטוריים. הבוגרים מצוידים בכל מקצוע הדורש תואר אוניברסיטאי בהיסטוריה או תחומים קשורים; הם עשויים לחפש תפקידים באקדמיה כמו גם מגוון רחב של מוסדות בתחום התרבות, השירות הציבורי והפוליטיקה.