30 דוקטורט PhD תוכניות ב שווייץ for 2024

דוקטורט PhD תוכניות ב שווייץ for 2024Filter
    • Geneva, שווייץ

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הדוקטורט ליחסים בינלאומיים (DIR) היא התואר הגבוה ביותר המוצע על ידי בית הספר לדיפלומטיה בז'נבה ומאגד מצוינות אקדמית באמצעות מחקר עצמאי מוקפד ותחולתיות אמיתית.

    • Geneva, שווייץ

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    אנו מציעים מספר סוגים שונים של תוכניות דוקטור למינהל עסקים (DBA): עבודות תואר DBA / דוקטורט או מסלולי מחקר (קמפוס מקוון או ג'נבה), DBA מנהלים ותואר DBA כפול (ז'נבה-זאגרב-מוסקבה) בפורמט מקוון או מעורבב.

    • Zürich, שווייץ
    • Online Switzerland

    משרה חלקית

    2 סמסטרים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הדוקטור לבריאות הציבור יכין אותך להנהגה ברמה גבוהה כדי לעשות את ההבדל בתחומי הבריאות הציבורית והבריאות. תואר רב-תחומי ראשון מסוגו, מספק השכלה מתקדמת בבריאות הציבור יחד עם שליטה במיומנויות בניהול, מנהיגות, תקשורת וחשיבה חדשנית. זה מושג בתוך סביבת למידה שיתופית וקבוצתית מאוד.

    • Barcelona, ספרד
    • Brussels, בלגיה
    • + 7 more

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    עם סיום מוצלח של תכנית הלימודים התלמידים מקבלים תואר דוקטור פרטי בינלאומי לפילוסופיה בניהול (Ph.D.) בלימודים גלובליים המוענק על ידי מטה בית הספר בציריך, שוויץ, בהתבסס על המלצת הפקולטה של הקמפוסים המקומיים בהם נקודות הזכות. הושגו.

    • Zürich, שווייץ
    • Antwerp, בלגיה
    • + 7 more

    משרה חלקית

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    עם סיום מוצלח של תכנית הלימודים התלמידים מקבלים תואר דוקטור פרטי בינלאומי לפילוסופיה בניהול (Ph.D.) המוענק על ידי מטה בית הספר בציריך, שוויץ, בהתבסס על המלצת הפקולטה של הקמפוסים המקומיים בהם נצברו נקודות זכות.

    • Zürich, שווייץ
    • Online Switzerland

    משרה חלקית

    2 סמסטרים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    אוניברסיטת WARSSAW ניהול קולג 'בהומניות אוניברסיטאית ומכללת נובל פתוחים ביסודיות בית ספר שוויץ אוניברסיטת מדעי העסקים האירופיים משיקה אירופה מכריזה על קורס DBA מוכר בפומבי בשנת הלימודים 2020/2021 1. סמסטר.

    • Barcelona, ספרד
    • Brussels, בלגיה
    • + 7 more

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    עם סיום מוצלח של תכנית הלימודים התלמידים מקבלים תואר דוקטור פרטי בינלאומי לפילוסופיה בניהול (Ph.D.) בלימודי תקשורת המוענק על ידי מטה בית הספר בציריך, שוויץ, בהתבסס על המלצת הפקולטה של הקמפוסים המקומיים בהם נקודות הזכות. הושגו.

    • Zurich, שווייץ

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    נושאים שונים הכלולים דוקטורט סקירת ספרות עסקים סובבים סביב הבנת הכלים וכן כללים המשמשים לפיתוח וכן הצגת ספרות עסקים

    • Zurich, שווייץ

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    דוקטור ניהול חשבונאות הוא תכונה נדרשת כי הוא קשור יותר עם בתחום החשבונאות והניהול הוא מאוד שימושי עבור אנשי מקצוע שרוצים להגיע בתפקידים טובים בעולם.

    • Zurich, שווייץ

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    PhD זהו לאקדמאים המעוניינים בפיתוח פתרונות ברי קיימא ופורה כדי לשפר את איכות חייהם של אנשים.

    • Zurich, שווייץ

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הדוקטורט ב שיטות מחקר עסקי ה- IT הוא למעשה תכנית אשר תוכננה להכנת אנשים בפרסומים שונים, עיצובים ונהלים קשורים עם

    • Neuchâtel, שווייץ

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית VU Doctor of Business Administration (DBA) מתוארת בצורה הטובה ביותר כתוכנית ניהול מבוססת מחקר שמטרתה לשפר את היכולת הניהולית לתרום תרומה משמעותית ומקורית לשיטות עסקיות. התוכנית גמישה ביותר: משתתפי DBA יכולים להתאים את לימודיהם סביב צרכי הקריירה ואורח החיים שלהם. תוכנית DBA מספקת חווית למידה מעשית אך קפדנית אקדמית לאוכלוסייה מגוונת של משתתפים מסורתיים ולא מסורתיים. מטרות התכנית הינן פי שלוש: הכנת המשתתפים לקריירה בניהול או ייעוץ ברמה הבכירה; להעניק למשתתפים את הידע והמיומנויות הדרושים על מנת לערוך מחקר אמפירי משמעותי ומקורי; לפתח בתוך כל משתתף את המומחיות והכישורים הבסיסיים הנדרשים על מנת להפוך לחבר סגל מכללה או בית ספר בתחום מנהל עסקים.

    • Lausanne, שווייץ

    בקמפוס

    צָרְפָתִית

    תכנית הדוקטורט במחקרים דיגיטליים, במימון האוניברסיטאות השוויצריות לתקופה 2017-2020, נוצרה באוניברסיטת לוזאן בינואר 2017. החל משנת קיומה הראשונה, תכנית זו ריכזה יותר משישים דוקטורנטים המעוניינים בלימודי דיגיטל. תכנית הדוקטורט במחקרים דיגיטליים מציעה לדוקטורנטים מאוניברסיטאות לוזאן, ז'נבה, פריבורג, נויצ'טל, באזל, ברן ו- EPFL מרחב להרהור ולשיתוף סביב האתגרים של תרבויות, חברות ומדעי הרוח הדיגיטליים. תכנית הדוקטורט מעוצבת כהרחבה של המאסטר הבין -חברתי במדעי הרוח הדיגיטליים ב- UNIL, והיא בין -תחומית בנחישות, ומציעה לפתח נקודת מבט רוחבית על אתגרי הדיגיטציה בהקשר של מדעי האדם והחברה.

    • Geneva, שווייץ

    בקמפוס

    אנגלית

    Swiss Finance Institute Ph.D. באוצר היא אחת התוכניות הגדולות והתחרותיות ביותר בעולם התוכנית מקדמת את השאיפה למצוינות אקדמית על ידי מתן סביבה אינטלקטואלית ותכנית לימודים הניתנת להשוואה עם הדוקטורט המוביל. תוכניות בעולם. הדוקטורט. התוכנית פועלת בשלושת Swiss Finance Institute : Léman (Ecole Polytechnique Fédérale de Lausanne, אוניברסיטת ז'נבה ואוניברסיטת לוזאן), Lugano (Università della Svizzera italiana) וציריך (אוניברסיטת ציריך).

    • Zug, שווייץ

    בקמפוס

    אנגלית

    מנהיגות אפקטיבית התוכנית מספקת פלטפורמה המאפשרת למשתתפים להתפתח כמנהיגים ומאמנים יעילים על ידי בחינת כישוריהם, אמונותיהם ומערכי הערך שלהם בהתייחס לאלה שהם מתקשרים איתם. המשתתפים יפתחו תובנה ומיומנויות להתבגרות למנהיגים ומנהלים יעילים יותר. תובנה לגבי יעילות ניהולית ומנהיגותית מצביעה יותר ויותר על אינטליגנציה רגשית והתאמה. הכרת העצמי מאפשרת למנהיגים להכיר טוב יותר את עובדיהם ולהוביל ביעילות. התוכנית תוכננה באופן ייחודי לאיש המקצוע העובד המעוניין להחיל מיד את הידע של התוכנית בחזרה לסביבת העבודה שלהם. יישומי ופרקטי התוכנית משתמשת במתודולוגיית למידה מעורבת הכוללת אימון אחד לאחד, יישום מעשי במקום העבודה, מלגת מנהיגות יישומית והשתקפות אישית. הצלחה בתכנית מוגדרת כביצועים גבוהים יותר כמובילה ומאמנת בעולם האמיתי של מקום העבודה הקיים של המשתתף. התוכנית מכסה חומרים הנחשבים חיוניים למנהיגות יישומית. הנושאים העכשוויים שכוללים אתיקה כוללים אתיקה & CSR, מנהיגות, שינוי, קיימות, סמיכות, פסיכולוגיית כוח אדם ורוחניות. תוכל להוריד את סכמת התוכנית כאן. בניית כושר מנהיגות מנהיגות היא המפתח לפיתוח ארגון גמיש. באמצעות הוראה יוצאת דופן ויישומים בעולם האמיתי, תוכנית DOAL מפתחת מנהלים מוכנים לקחת תפקיד מנהיגות בארגונים שלהם.